חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רילוקיישן - הכנות מול העובד בעת ואחרי המעבר למדינת היעד

רילוקיישן כולל בחובו הרבה הכנות מצד העובד, למרות שלעוסקים בתחום רבים מהדברים ברורים, פשוטים ומובנים, ולמרות שאין ספק כי העובד הנבחר הינו מוכשר בתחום עיסוקו, אין להניח מכך שכל ההכנות ברורות לו, וחשוב ללוות את תהליך המעבר בקפדנות וכמו כן להמשיך ללווחת את העובד בעת ואחר המעבר. ליווי התהליך באופן זה ייצור אצל העובד ביטחון רב ויקל עליו את המעבר.

צוות רילוקיישן ג'ובס עומד לרשותכם לכל שאלה ועניין וישמח לסייע לכם בשלבי המעבר

בעת המעבר :


יציאה מישראל ונחיתה בארץ היעד
-    רצוי להוציא את העובדמישראל עם מכתב רשמי של החברה המקומית/הישראלית שעובדת במדינה
-    ישלוודא כי העובד יודע מי מגיע לפגוש אותו בשדה התעופה עם נחיתתו וכי יש לואת פרטי הקשר של האדם/החברה המקומית
-    יש לוודא כי העובד נוחת עםכסף (מקומי או זר) בעת הנחיתה להתארגנות הראשונית
-    יש להשאיר אישקשר זמין בכל מקרה בארץ וחשוב לבקש מהעובד להודיע על הגעתו בשלום לאיש הקשר


לאחר המעבר :
החיים מתחילים בארץ היעד
-    הביעו התעניינותבעובד לאחר נחיתתו – לא כל עובד מרגיש בנח להתלונן אך לעיתים ישנם דבריםשמפריעים להסתגלות, וחוץ מזה לכולם עושה טוב לדעת שמתעניינים בשלומם.
-   תבינו והיו סובלניים ! – במדינה חדשה, התמודדות עם הדברים הקטנים במקביללהתאקלמות הכללית,דורשת לעיתים הרבה משאבים ואנרגיות, נסו לעזור ולסייעמרחוק, אל תזלזלו בפניות, גם אם לגבי נושאים שנראים לכם לא חשובים
-   נסו לצוות את העובד לאיש קשר מקומי שיחנוך אותו וילווה אותו בהתאקלמות
-   וודאו כי מנהליו של העובד נותנים לו משוב ופידבק על עבודתו השוטפת
-   ציידו את משפחת העובד באיש קשר מהחברה שאיתו יוכלו לתקשר
-    אל תשכחואותו בחגים העיבריים, ימי הולדת ושאר ארועים, כולנו בסופו של דברישראליים...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עינת גז, מנכ"ל ובעלים של רילוקיישן ג'ובס ( www.relocationjobs.co.il),החברה המובילה בישראל בתחומי הרילוקיישן. לעינת ניסיון רב בתחום ייעוץובניית מדיניות רילוקיישן לחברות , גיוס עובדים בינלאומיים והוצאה לפועל שלכלל תהליכי הרילוקיישן. התמחותה המקצועית כוללת הקמת סניפים ופעילויותבעולם, החל מארה"ב ואירופה וכלה במדינות מתפתחות: אפריקה, מזרח רחוק, דרוםאמריקה ומזרח אירופה.

ניתן לפנות לקבלת ייעוץ ובניית רילוקיישן לפי היעד והתפקיד ואיתורמועמדים לתפקידי רילוקיישן :Eynat@relocationjobs.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינת גז

מאת: עינת גזדרושים17/06/101757 צפיות
הצלחתם להתקרב אל החלום ? יש לכם הצעה לרילוקיישן? לאחר שכבר התחלתם בהליכי רילוקיישן,תכנון נכון מהווה נדבך מרכזי בהצלחת התהליך . נרכז את הנקודות החשובות שכדאי לבחון לפני היציאה מהארץ :

מאת: עינת גזעבודה וקריירה - כללי17/06/101867 צפיות
רילוקיישן כולל בחובו הרבה הכנות מצד העובד, למרות שלעוסקים בתחום רבים מהדברים ברורים, פשוטים ומובנים, ולמרות שאין ספק כי העובד הנבחר הינו מוכשר בתחום עיסוקו, אין להניח מכך שכל ההכנות ברורות לו, וחשוב ללוות את תהליך המעבר בקפדנות. ליווי התהליך באופן זה ייצור אצל העובד ביטחון רב ויקל עליו את המעבר.

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222915 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222787 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187363 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187522 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187467 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188010 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179602 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica