חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיפוף אפריקאי במסיבות כמו יום הולדת 30

מאת: שי יובלבידור ופנאי - כללי08/07/20101188 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התיפוף הינו פעימת הלב של העולם. ובכן, לפחות יש כאלו שכך טוענים.

 סדנאות התיפוף האפריקאי מציעות לתלמידים בבית הספר היסודי את ההזדמנות ללמוד את טכניקות התיפוף האפריקאי הבסיסיות ביחד עם ניתוח הקשרי קצר המסביר מדוע היה זה חשוב לייצר מעגלי מתופפים. לא רק שהסדנאות חשובות על מנת להעניק לילדים תובנה לגבי תרבויות שונות, אלא גם מעניקות להם את ההזדמנות לחוות את התיפוף ואת המקצב באיחוד. יותר מכך, קצב התופים טוב לגוף ולנשמה.
התיפוף מרומם את הנפש ואת האנרגיה, והוא מזין את ההערכה העצמית, מיומנויות ההאזנה ושיתוף הפעולה, הקואורדינציה בין העין-ליד ומיומנויות המתמטיקה.

במהלך מפגש תיפוף אפריקאי רגיל, תוצאות מסוימות הינן ברורות .
ראשית כל, התיפוף ייתן דחיפה לאנרגיה וליכולת הקליטה של התלמידים, מכיוון שתהיה זו חוויה שונה בקרב אותה סביבה. שנית, התיפוף מחדד את מיומנויות ההאזנה והריכוז ומפתח נוכחות אישית בקבוצה.
חשוב שילדים יעבדו בקבוצה מכיוון שזה מלמד אותם כיצד לחלוק אחריות ולהתקיים יחד. כאשר אתם עובדים כקבוצה אתם מפגינים כבוד כלפי אחרים בכך שאתם מקבלים את מה שהם נותנים. הסדנא דורשת מהילדים תחושת ידידות מכיוון שזוהי תכונה חשובה על מנת לעבוד בצורה מאוחדת, על מנת ליצור את היצירה המרוממת הפרטית שלהם, על מנת לעמוד במטרה הכללית או על מנת ליצור משהו בתוך קבוצה (צוות).

בסדנאות, מספק המדריך לכל ילד כלי נגינה הרלוונטי לרעיון הנבחר.
בסדנה של תיפוף אפריקאי, תוף ה- Djembe הוא הכלי הנבחר. ל- Djembe יש מורשת תרבותית גדולה באפריקה. למרות שהוא דומה לתופים אחרים בהם משתמשים בקרב שבטים שונים ביבשת אפריקה, יש בו הבדלים קטנים אך משמעותיים. ה- Djembe הינו התוף השייך לאנשי מנדינקה, ומקורו כבר בתקופת האימפריה של מאלי הגדולה במאה ה- 12. מבין כל התופים האפריקאיים, הפך ה- djembe לכלי אותו חיפשו במידה ניכרת בעולם המערבי ותוף הנחשב לנפוץ ביותר שקיים.
 
התיפוף הפך להיות מוכר כאמצעי להפחתת לחצים ודיכאון. יותר מכך, התיפוף מאמן את פלג הגוף העליון, מפתח את היצירתיות, ומעלה את ההערכה העצמית של האדם.
בזמן שהתיפוף האפריקאי מעלה את המוראל, הוא מצריך תרגול ויוצר ידידות בין החברים, זוהי פעילות אדירה לילדים בבית ספר יסודי, כפי שהיא גם במהלך השנים הראשונות בהן ניתן לאמץ מיומנויות חברתיות.

כיום, גם אתם המבוגרים, תוכלו להיחשף לתיפוף אפריקאי במסגרת של מסיבות למבוגרים כמו:
יום הולדת 30 ועוד מגוון גדול של אירועי מבוגרים.
במסגרת המסיבה תוכלו לתופף יחד ולחוות חוויה מוסיקלית ואנרגטית שאותה חווים ילדיכם בבתי הספר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Drum play - שי יובל מעגל מתופפים לאירועים.

                      סדנת מתופפים לקבוצות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי יובל

מאת: שי יובלבידור ופנאי - כללי28/03/112058 צפיות
אם אתם מארגנים ערב נשים של מקום העבודה כדאי שתחפשו באינטרנט סדנאות לנשים. ואז יופיעו בפניכם מגוון סדנאות ותכניות המתאימות למפגשים של ערבי נשים או מעגל נשים. כך תוכלו לבחור תכנית אשר הוכיחה את עצמה כבר באירוע הדומה לשלכם.

מאת: שי יובלבידור ופנאי - כללי26/03/112504 צפיות
חיפוש באינטרנט הוא מקום טוב להתחיל לחפש ולקבל כיוון מבחינת רעיונות למסיבת הפתעה או אפשרויות של הפעלות למבוגרים.מגוון אפשרויות של הפעלה למבוגרים הוא גדול ורחב ולכן רצוי שתמקדו את החיפוש שלכם.

מאת: שי יובלבידור ופנאי - כללי25/03/113172 צפיות
חגיגה של יום הולדת 30 היא תמיד סיבה למסיבה הן בחוג החברים של בעל השמחה והן במסגרת של אירוע משפחתי עם הילדים.

מאת: שי יובלבידור ופנאי - כללי25/03/114326 צפיות
באינטרנט תמצאו מגוון גדול של רעיונות ליום הולדת 40 ולכן חשוב שתשימו לב אילו רעיונות מתאימים ואפשר לשלב בינהם.

מאת: שי יובלבידור ופנאי - כללי14/07/101340 צפיות
מאמר המציע סוגי אטרקציות למסיבות כמו שירה בציבור. ומספר טיפים איך כדאי לשלב את האטרקציה במסיבה.

מאת: שי יובלבידור ופנאי - כללי14/07/101604 צפיות
המאמר מסביר לגבי שילוב סדנת שוקולד באירועים. איך לשלב את הסדנה באירוע ומה לוודא לפני עם המנחה.

מאת: שי יובלבידור ופנאי - כללי04/07/101277 צפיות
מה הדבר הבא בעבור התופים? מי יודע. אולי הגיע הזמן להתחיל ולהוסיף עוד דברים. אחרי הכול, השמיים הם הגבול. והיום כבר ניתן לראות קהלים שלוקחים חלק פעיל בסדנאות תיפוף במסגרת של אירועים כמו: חינות, יום הולדת 50, יום הולדת 60, וכו'. תיפוף קבוצתי שמאפשר לכל אחד לחוות את חווית התופים והקצב.

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181609 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165761 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161981 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/161995 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161921 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162056 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162749 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica