חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אספקת גז

מאת: Shaiתעשייה11/07/2010937 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים לא יודעים זאת, אולם כיום לצרכנים יש כוח מיקוח גדול במיוחד מול חברות הגז השונות. בעבר פעלו בשוק הגז ארבע חברות בלבד לאספקת גז, ומחירי הגז היו קבועים. בשנות התשעים נכנסה לתוקפה רפורמה בשוק הגז באופן הדרגתי, ששינתה לא רק את מבנה השוק אלא גם את יחסי הכוחות בין חברות הגז השונות לבין צרכני הגז.

כיום ישנן כ- 19 חברות לאספקת גז ובשוק מתקיימת תחרות חופשית על כל לקוח. חברות הגז נאבקות על כל לקוח ומוכנות להתגמש במחירים ובתנאי השירות שהן מעניקות לכל לקוח. אם בעבר הממשלה נאלצה להתערב בתחום אספקת הגז ועלותו לצרכן, הרי שכיום כל חברה רשאית לקבוע את מחיריה. ולנוכח ריבוי החברות, הצרכנים הם המרוויחים הראשונים והעיקריים מן הרפורמה.

צרכנים רבים החלו לבחון מחדש את השירות והמחיר שהם מקבלים מחברת הגז שלהם. במקרים רבים צרכנים בוחרים לפנות אל חברת אספקת גז אחרת כדי לקבל הצעת מחיר טובה ומשתלמת יותר. אולם ישנם גם מקרים שבהם היוזמה היא של חברות אספקת הגז החדשות, אשר פונות לצרכנים (בדרך כלל לבניין מגורים או לשכונה שלמה) ומנסות לשכנעם לעבור אליהן.

המציאות החדשה בשוק הגז הביאה את הצרכנים לכדי הכרה כי בעבור הכסף שהם משלמים הם יכולים לקבל שירותי אספקת גז טובים יותר. שירותים אלו כוללים לא רק את מחירי הגז עצמו, אלא מגוון רחב של שירותים, כגון: שירות התיקונים של חברות אספקת הגז, כמות הביקורות התקופתיות שמקיימת החברה במהלך השנה, האם לחברה יש מוקד זמין עבור לקוחותיה 24 שעות ביממה, מהו גובה הכיסוי של הביטוח במקרה של אסונות ונזקים כתוצאה מאספקת גז לקויה ועוד.

לנוכח ריבוי החברות לאספקת גז, צרכנים רבים הבינו את כוח המיקוח שלהם, ובמיוחד כשהם מגיעים כקבוצה צרכנית גדולה. אם דיירי בניין מסוים מתאגדים כולם ופונים לחברת אספקת גז, סביר מאוד שהם יקבלו הצעת מחיר משתלמת יותר מזו שהיו מקבלים לו פנו אליה כצרכנים בודדים. ואם הם מצליחים לאגד מספר בנייני מגורים בשכונה, כוח המיקוח שלהם גדל שבעתיים. חברה לאספקת גז שמעוניינת להגדיל את קהל לקוחותיה תהיה מוכנה להתגמש במחיר שהיא מעניקה לקבוצת צרכנים גדולה.

הרפורמה בשוק הגז הפכה את המעבר בין חברות לאספקת גז לקלה ונוחה יותר. התנתקות משירותיה של חברה לאספקת גז אינה כרוכה בתשלום קנס או דמי מעבר למיניהם. התיקונים שנעשו בחוק מחייבים את חברות אספקת הגז לפרק את תשתיות הגז בבניין המגורים שלכם תוך 15 ימים. אם אתם גרים בבתים פרטיים ומשתמשים במכלי גז, חברת אספקת הגז מחויבת לפנות את המכלים תוך 10 ימים מהרגע בו הודעתם לה על רצונכם לעבור לחברת גז אחרת.

לכן כדאי ואף רצוי לבחון את שירותי אספקת הגז שאתם מקבלים כיום. סביר מאוד להניח שבהתנהלות נבונה, ובעיקר אם היא נעשית בשיתוף עם עוד צרכנים, תוכלו לקבל הצעת מחיר טובה יותר מחברה אחרת או אפילו מחברת אספקת הגז הנוכחית שלכם. כי במקרים רבים, חברות מוכנות להעניק שירותי אספקת גז טובים יותר ובעלות נמוכה יותר עבור לקוחות קיימים שמבקשים להפסיק את שירותיה. כי כמו בכל שוק, גם בשוק אספקת הגז, קל הרבה יותר לשמור על לקוחות קיימים מאשר לגייס לקוחות חדשים. בפעם הבאה נשוחח על גז גנרטורים.

 



תגיות המאמר: אספקת גז


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182625 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182643 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181308 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181104 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131282 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131809 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131147 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22969 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211211 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211149 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191775 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181818 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181315 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175245 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica