חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברת טרמיטים

מאת: טרמיטבעלי חיים - כללי19/07/20101141 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טרמיטים הם חרקים זעירים בגודלם, שצבעם צהבהב. טרמיטים אינם נוהגים לצאת לשמש ולכן כמעט לא ניתן לצפות בהם בעין בלתי מיומנת. הטרמיטים מכרסמים בעץ וניזונים ממנו ולכן בעיקר לקראת הקיץ, נדרשת בהרבה מקרים הדברת טרמיטים. יש מגוון שיטות שונות לביצוע הדברות טרמיטים והן נבדלות זו מזו בסוג ובאיכות החומרים בהם עושים שימוש.

איך נדע שצריך לבצע הדברת טרמיטים?

הדברת טרמיטים תתבצע עם הסימן הראשון להופעתם של הטרמיטים. בכל הנוגע לתחום של הדברות טרמיטים, קשה מאוד לגלות אם עצם כלשהו העשוי עץ נפגע על ידי טרמיטים. הסיבה לכך היא שהטרמיטים כמעט ואינם נראים לעין. כמו כן, למראית עין לא ניתן יהיה לזהות פגיעה כלשהי כיוון שהטרמיטים מכרסמים בתוך העץ והופכים אותו לחלול מבפנים עד כדי כך שזה עלול לגרום להתפוררות העץ.

כיצד מבוצעות הדברות טרמיטים?

כמו בכל סוג של הדברה, הדברת טרמיטים יכולה להתבצע בכמה אופנים. שימוש בחומרים אשר דוחים את הטרמיטים היא אופציה אחת. הדחייה נגרמת לפרק זמן ארוך ומבוצעת בשימוש בחומרים כימיים שונים. זוהי גישה מעט מיושנת, וכיום כמעט ולא נעשה בה שימוש. בשנים האחרונות נעשה שימוש הולך וגובר בתחום של הדברות טרמיטים בחומרים אחרים. לחומרים אלו אין סממני זיהוי כדוגמת ריח או טעם והם אינם מורגשים על ידי הטרמיטים. הטרמיטים נחשפים אליהם ומורעלים כיוון שאינם מזהים שמדובר ברעל, וכך למעשה מבוצעת הדברת טרמיטים בשיטה זו.

האם ניתן לבצע הדברת טרמיטים באופן עצמאי?

במילה אחת- לא. הדברות טרמיטים צריכות להיות מבוצעות על ידי מדביר מיומן שמכיר את שיטות ההדברה השונות ואת החומרים השונים.

הדברת טרמיטים מבוצעת בשילוב חומרים כימיים, חלקם מסוכנים מאוד בשימוש שאינו מבוקר. לא מדובר כאן בהדברת מזיקים רגילה. כך שבשונה מהדברת תיקנים או זבובים, אשר אותם מרססים באמצעות תרסיס ביתי פשוט נגד חרקים, הדברת טרמיטים מבוצעת בעומק האדמה ובשימוש בחומרים מסוכנים. שימוש שאינו מבוקר עלול לגרום נזק פיזי למי שמבצע הדברת טרמיטים וכמו כן מדובר בנזק סביבתי העלול להיגרם מריסוס במידה שאינה מתאימה.

מי עושה הדברות טרמיטים

לא כל מדביר הוא גם מומחה בנושא הדברת טרמיטים. מפליא ככל שזה יישמע, הדברת טרמיטים היא תחום השמור למומחים. גם מדביר מיומן ככל שיהיה, שאינו מתמחה בהדברת טרמיטים עלול להסב נזק רב יותר מתועלת במקרה הגרוע, או פשוט לא להצליח להדביר כהלכה במקרה הטוב.

בפנייה אל חברת הדברות חשוב לוודא שהמדביר מכיר ומתמצא בהדברת טרמיטים ושהחברה מבצעת באופן קבוע הדברות טרמיטים. מדביר המתמחה בהדברות טרמיטים יידע גם לשאול את השאלות הנכונות ולוודא שאתם אכן סובלים מטרמיטים ולא ממזיק אחר הדומה בהתנהגותו לטרמיט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טרמיט

מאת: טרמיטהדברה22/06/10941 צפיות
מה חשוב לדעת לגבי הדברת טרמיטים

מאמרים נוספים בנושא בעלי חיים - כללי

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195960 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173628 צפיות
הרחקת יונים באמצעות רשת להרחקת יונים, הינה שיטה נפוצה ואופטימלית, אשר קיימת במס' רב של מבנים ובניינים ומספקת פתרון מקיף למניעת קינון ומטרד רב של היונים. רשת נגד יונים ניתנת להתקנה באזורים שונים של הבית, בגדלים שונים ובסוגים שונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173370 צפיות
לא רבים יודעים כי קיים מקצוע בשם "מרחיק יונים". מרחיק יונים כשמו כן. מרחיק יונים משתמש בשיטות שונות להרחקת היונים מהאזור המבוקש .

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173179 צפיות
הרחקת יונים הינו תחום גדול בו קיימים חברות ובעלי מקצוע רבים ושונים, אשר נותנים מגוון פתרונות לכלל סוגי האוכלוסייה, החל מלקוחות פרטיים, וועדי בתים, ועד ללקוחות עסקיים וחברות. בתחום זה חשוב להבין מהו צרכיכם ולהכיר את השיטות השונות הקיימות להרחקת יונים, וכן למצוא בעל מקצוע אמין ומנוסה, אשר יוכל לספק לכם שירות הרחקת יונים כמו שצריך.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172827 צפיות
הרחקת יונים מאזורי קינון ביתיים, מצריכה לנקוט במספר דרכים מסוימות אשר באמצעותם ניתן להרחיק את היונים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד. אין זה מספיק לגרש את היונים ולקוות שלא יחזרו, נדרשות כאן שיטות מיוחדות להרחקת יונים וכן הקדשת זמן והשקעה רבה בכדי להשיג פתרון יעיל בהרחקת היונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172739 צפיות
הרחקת יונים משלטים הינה שיטה חדשה ויעילה אשר נותנת מענה למטרד היונים אשר מביאות עימם לכלוך ורעש כאשר הם מקננות על גבי שלטי פרסום של עסקים וחנויות. מטרד זה יכול לעורר סלידה אצל הלקוחות המבקרים במקום ואף חלילה להרחיק אותם, דבר אשר יכול לפגוע בפרנסתו של העסק או בעל החנות.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172446 צפיות
הרחקת יונים ניתנת לביצוע באופן עצמאי על ידי מס' שיטות מסוימות להרחקת יונים משטח ביתכם או מבית העסק שלכם, אך, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר, המאפשרות הרחקת יונים לצמיתות, כדאי שתשקלו פניה אל חברה מקצועית להרחקת יונים, אשר מומחית בכלל סוגי העבודות הרחקת היונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica