חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סרטים לצפייה ישירה

מאת: danקולנוע22/07/20104211 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כן הרבה אנשים הולכים בגלל החברה שמסביבם שמדברים "ראית את הסרט , לך תראה אחלה סרט" ובגלל המרדף הזה אחרי לדעת על איזה סרט מדובר, אתה הולך לקולנוע ומזמין אפילו כרטיס לצפייה בסרט בתלת מימד, כמו למשל הסרט אווטאר מי לא שמע ולא צפה בסרט הזה? אם באמת לא צפייתה, אתה עכשיו תלך לצפות בגלל שכתבתי שכולם צפו, נכון ?....

מה שחשוב שאתה צריך להבין אם אתה הולך לצפות בסרטים אל תעשה את זה בגלל שאנשים מסביבה אומרים לך, אתה יכול לקבל חוות דעת אבל לא להיות מושפע מהחברה.

בגלל זה סרטים רואים שיש לך זמן ולא שאתה הולך בשביל להיות בעניינים.

סרטים נועדו להפיג לך את השיעמום, לכן באו אתרי "סרטים לצפייה ישירה" אתרים אלו נותנים לך שרות צפייה ישירה מכל מקום, אתה יכול לצפות בסרטים מבלי להתחיל להורידם למחשב האישי שלך או למחשב בעבודה. באתרי סרטים לצפייה ישירה אתה רק בוחר סרט וצופה בו אוטומטית ישירות מהמחשב שמחובר לאינטרנט.

מה שטוב בסרטים לצפייה ישירה זה שאתה יכול לצפות בסרטים גם מהעבודה, אם משעמם לך בעבודה ויש לך שעה או שאתה בהפסקה אתה יכול לצפות בסרט דרך המחשב בעבודה.

הרבה מהחולים במדינת ישראל לא יכולים להיות כל היום בבית או בבית חולים ולכן תמיד מחפשים תעסוקה. סרטים יכולים להפיג להם את השעמום ואף להעשיר להם את הידע בנושאים שונים.

לחולים אין כוח להתחיל להוריד את הסרטים למחשב, לכן סרטים לצפייה ישירה זה היום הדבר המושלם מבחינתם להעביר את היום שלא עובר בגלל הכאבים העזים שהם חווים מדי יום.

סרטים לצפייה ישירה דרך האינטרנט זה הדבר המושלם שתמיד עובד ונגיש למשתמש בקלות.

באתרי צפייה ישירה האיכות המקסימאלית היא HD וזה האיכות הטובה ביותר אך כדי לקבל את האיכות הזו אתה צריך שיאיה לך מחשב עם חיבור לאינטרנט במהירות גבוה אחרת הסרט תמיד יעצור ויטען מחדש.

טוב אז כמה זה עולה לנו לצפות בסרטים לצפייה ישירה?

לצפות בסרטים לצפייה ישירה לא צריך לשלם כלום רוב האתרים היום נותנים את השרות הזה בחינם! וזה בגלל שכל הסרטים יושבים על שרתי מגה וידאו, שנותנים להעלות סרטים על השרת שלהם ומאפשרים לתת לכל הגולשים לצפות בסרטים עד 72 דקות.

אחרי 72 דקות איך אני צופה בסרטים?

צפייה ישירה בסרטים לאחר 72 דקות ניתן לצפות רק אם אתה מנתק את האינטרנט מהמחשב ומחבר אותו שוב למחשב.

לאחר הניתוק הסרט ניטען מחדש וניתן לצפייה ישירה לעוד 72 דקות נוספים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

www.10net.co.il  סרטים לצפייה ישירה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת dan

מאת: danפנסיה02/06/144396 צפיות
הלוואות לרכישת רכב חדש או משומש היא אחת מן ההלוואות השכיחות בארץ, בעולם המערבי המודרני, רוב המשפחות מחזיקות ברכב פרטי להתנייד בקלות לעבודה או להסעת המשפחה והילדים לטיולים, אירועים וכו'.

מאת: danביטוח רכב25/05/144937 צפיות
שברולט קרוז – לא עוד סתם מכונית שברולט הוקמה בשנת 1911, ולאורך כל שנות הפעילות שלה היא הייתה תמיד עם היד על הדופק כדי שתוכל להמשיך להציע לנהגים מכוניות שעונות על הצרכים שלהם.

מאת: danטכנולוגיות חדשות03/10/105839 צפיות
יותר מפעם אחת במהלך גלישה באינטרנט קיבלנו הצעות להיכנס לאתרי צפייה ישירה. סרטים לצפייה ישירה מציע לגולשים לצפות בטכנולוגיה חדשנית דרך המחשב מבלי להמתין יותר מידי זמן פשוט לחצו ותיצפו היום בעולם המודרני סרטים לצפייה ישירה מציע גרפיקה באיכות גבוהה שנותנת חווית צפייה בלתי רגילה.

מאת: danקולנוע06/09/107087 צפיות
ני מבין ש״זוהי סדום״ כבר חצה את גבול ה־400 אלף צופים. אבל מה לעשות, שמבחינתי קול המון הוא (עדיין) לקול שדי. מה עוד שאני גם לא מחפש להיות צודק. אני כבר מספיק מבוגר כדי להפנים שצדק ואמת הם מושגים פרוזאיים. פגשתי הרבה אנשים שראו את ״סדום״. הסרט כנראה באמת שלאגר. שאלתי אותם אם הס צחקו, רובם השיבו, חד משמעית, ״פה ושם״. ואיך הסרט?

מאמרים נוספים בנושא קולנוע

מאת: shmolikקולנוע19/04/152884 צפיות
המידע שאנחנו מכניסים למוחינו הוא מה שבונה אותנו ומשנה את הדרך שבה אנו מסתכלים על דברים. הנה סרטים מומלצים מעוררי השראה, סרטי קומדיה ששינו לרבים את דרך ההסתכלות על החיים בעוד גרמו להם ליפול מהכיסא מרוב צחוק.

מאת: מיקוקה הפקותקולנוע11/11/142345 צפיות
העולם היום מתפתח במהירות ובכל יום מצטרפות לחיינו המצאות חדשות. הרבה מההמצאות הטכנולוגיות החדשות שאנו רואים עובדות בעיקרון של פיוז'ן- מיזוג בין דברים קיימים באופן שיוצר מוצר חדש. על פי העיקרון הזה פיתחו לפני מספר שנים בחברת הסטראט-אפ DigiGage מוצר המשלב תוכן וירטואלי עם מעלית- מיזוג של שני עולמות שונים שביחד יוצרים חווית משתמש חדשה לגמרי!

מאת: רז דרוםקולנוע10/09/143929 צפיות
אין כבר ספק בכלל כי הדרך הכי טובה לראות סרטים זה בצפייה ישירה. כי מה לעשות, סרטים לצפייה ישירה מקנה לנו הרבה יותר יתרונות מחסרונות. יש שני חסרונות שיכולים לפגוע בחוויה של צפייה בסרטים לצפייה ישירה והם איכות ותרגום מובנה.

מאת: רז דרוםקולנוע09/09/143257 צפיות
בעידן המודרני בו אנחנו חיים כאשר לכולנו יש אינטרנט סופר מהיר בבית, סרטים לצפייה ישירה הפכו לנפוצים מתמיד. עכשיו הרבה יותר קל לראות סרטים, יותר נוח, יותר מהיר ובקיצור הרבה יותר יעיל.

מאת: רז דרוםקולנוע04/09/1411199 צפיות
מעוניינים לראות את הסרטים הכי חדשים וגם כאלה שעדיין לא הגיעו לקולנוע באיכות הכי גבוהה ובחינם? הגעתם למקום הנכון.

מאת: רז דרוםקולנוע03/09/143251 צפיות
בעבר הרחוק, כאשר היינו מעוניינים לצפות בסרטים, היינו צריכים להוריד אותם דרך תוכנות מזעזעות כמו אימיול ואפילו קאזה למי שזוכר. ההורדות היו כל כך איטיות שלפעמים היה לוקח לנו שבועות להוריד את הסרטים שרצינו. האינטרנט המהיר עוד היה בחיתוליו, לינקים מהירים להורדה ישירה עוד לא היו קיימים והכל הרגיש ארוך ומייגע. כאשר מהירות האינטרנט גדלה לחמש מגה ואז לעשר מגה, לאט לאט ראינו שאנחנו כבר לא צריכים להוריד את הסרטים על מנת לראות אותם, האינטרנט שלנו מספיק מהיר על מנת לראות סרטים לצפייה ישירה באיכות סבירה.

מאת: רז דרוםקולנוע28/08/147473 צפיות
אין ספק כי עכשיו זו התקופה הכי יפה בעידן של סרטים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה. כיום ניתן להשיג סרטים חדשים באיכות גבוהה מאוד עוד לפני שהם מגיעים לקולנוע.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica