חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה אתם צריכים בשביל להיות ברמנים?

במאמרים האחרונים שפרסמתי ניסיתי להבהיר כמה חשוב קורס ברמנים להתליך הלמידה וההכשרה שלכם.
במאמר הזה אני רוצה לנסות לפרט מה אתם יכולים לעשות בנתיים עד שתחליטו ללכת לקורס ברמנים ולקחת את הכישורים שלכם לשלב הבא.

בבסיס להיות ברמן דורש ממכם לדעת להכין משקאות ולהיות בעלי יכולת לבדר את הלקוחות שלכם.
חוץ מהידע המקצועי אשר תרכשו בקורס ברמנים יש כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם כאשר רוצים להיות ברמן.

  • דעו מה ברמן עושה – לא הרבה יודעים מה הבסיס של להיות ברמן מקצועי וטוב. מה החובות והאחריות שברמן מתמודד איתם בעבודה? מההתפקיד שלכם כברמנים כולל בדיוק? צפו בברמנים אחרים ותנסו לראות מה הופךאותם לברמנים טובים.

 

  • אימון! – אני יודע שאני חוזר על זה הרבה אבל זה משהושאי אפשר להדגיש מספיק, הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים שיהיה לכם הוא הבטחוןבמה שאתם עושים. כדי להשיג את הבטחון הזה אתם חייבים להתאמן. אחרי שאתםיודעים מה התפקיד של הברמן, אתם צריכים להתחיל להתאמן. בקורס ברמנים מקצועיתקבלו את הכלים התאורטיים והפיזיים לאימון אבל גם בבית תוכלו להתחילבנתיים, תוודאו שיש לכם מספיק סבלנות!   גם בקורס ברמנים אתם צריכים שתהיהלכם סבלנות, אתם תצטרכו לחכות עד שתסיימו את הקורס כדי להיות ברמניםמקצועיים. אתם צריכים להיות סבלניים בכל מה שתעשו. מה שתצטרכו כדי להתאמן:
  1. סבלנות
  2. רשימת מתכונים (השתמשו בגוגל)
  3. ציוד בסיסי כגון חולץ פקקים, סכין, כוסות
  4. אלכוהול
  • הפיצו את השמועה -ספרו לחבריכם ולמשפחה שאתם מתעייניםבמקצוע ובתהליך, ספרו להם שאתם מתאמנים ושוקלים לעבור קורס ברמנים, לעולםלא תדעו, אולי מישהו מהם מכיר מישהו שמחפש ברמנים ואותו אדם יוכל להמליץעליכם. בנוסף תמיד תוכלו להתאמן על הכנת משקאות לחברים או למשפחה.
  • תפעלו! - כל מה שהזכרתי עכשיו ובמאמרים קודמים הואחסר ערך לחלוטין אלא אם כן תפעלו עכשיו! לא תפעלו עכשיו לא תשיגו שוםתוצאות, אם אין לכם את היכולת להתחיל להניע את העניינים ולגרום לדבריםלקרות יש סיכוי קטן שתצליחו בתור ברמנים או בכל מקצוע אחר. יש ביטוי ישןשאומר: "אתה לא יכול לפעול איפה שאתה לא, אתה לא יכול לפעול איפה שהיית, אתה לא יכול לפעול במקום שאליו את הולך, אתה יכול לפעול איפה שאתה!"

כדאי שתפנימו את כל זה ותתחילו את המסע שלכם ברמנים מתחילים, אם אתם עוקביםאחרי המאמרים באתר בשלב הזה אתם צריכים להיות די מוכנים לקחת את הכישוריםשלכם לשלב הבא ולעבור קורס ברמנים בבית ספר לברמנים מקצועי בארץ.

המאמר המקורי.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מני חודדוב

מדריך בקורס ברמנים כבר 3 וחצי שנים, בעלים של אתר העורך השוואות בין מספר בתי ספר לברמנים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מני חודדוב

מאת: מני חודדוביין ואלכוהול26/10/101434 צפיות
מה היא יעילות? 1. השלמה או היכולת להשלים משימה מסויימת בכמות זמן מינימאלית ומאמץ מינימאלי. 2. היחס בין הפלט השימושי שיוצא לבין כל הקלט שמתקבל. 3. היחס בין האנרגיה שמערכת מנצלת לבין האנרגיה שמגיע לאותה מערכת.

מאת: מני חודדובקורסים וסדנאות26/10/101144 צפיות
להיות ברמן מקצוע שהולך שנים אחורה, המקצוע התחיל על ידי אותם אנשים שייצרו אלכוהול ואחר-כך מכרו אותו לציבור. לא רק שזה היה עסק רווחי ומלא זוהר באותם ימים אלא גם שאותם סוחרים הציעו לציבור מוצר מאוד מבוקש, לאורך ההיסטוריה לבני אדם הייתה חיבה לאלכוהול וזה מסמל טובות לאלו שבחרו להתעסק במקצוע זה.

מאת: מני חודדוביין ואלכוהול26/10/101186 צפיות
להיות ברמן הוצג בעבר על ידי תעשיית הקולנוע בכמה צורות שונות. החל ממקצוע מרגש ומלא עניין בסרטים כמו "קוקטייל" עד למשעמם וחסר טעם כמו מו הברמן מהסימפסונס. כמו בכל עבודה אחרת גם למקצוע הזה יש את העליות והירידות שלו אבל זה תלוי לגמרי בבן אדם.

מאת: מני חודדובקורסים וסדנאות26/10/101240 צפיות
ז אתם עובדים קשה כל הערב, וכשהגיע הזמן לשלם אתם רואים טיפ נמוך ממה שציפיתם? אם אתם כבר יודעים מה אתם עושים, עברתם קורס ברמנים ואתם כרגע חיים את המקצוע הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשפר את יכולות הביצוע שלכם, הרי כל אחד יכול למזוג משקאות אבל לא כל אחד יכול להיות ברמן.

מאת: מני חודדובדרושים26/10/101420 צפיות
ברמן הוא אחד המקצועות הבודדים שתמיד יהיה להם ביקוש וניתן לעסוק בהם בכל מקום בעולם. למרות שברמן הוא אחד המקצועות העתיקים בעולם, הכישורים והידע הנדרש משתנים ללא הרף.

מאת: מני חודדובקורסים וסדנאות26/10/101199 צפיות
במאמרים האחרונים שפרסמתי ניסיתי להבהיר כמה חשוב קורס ברמנים להתליך הלמידה וההכשרה שלכם. במאמר הזה אני רוצה לנסות לפרט מה אתם יכולים לעשות בנתיים עד שתחליטו ללכת לקורס ברמנים ולקחת את הכישורים שלכם לשלב הבא.

מאת: מני חודדובקורסים וסדנאות26/10/101608 צפיות
ברמן הוא כבר מזמן לא סתם חלטורה או עבודה מזדמנת. ברמן הוא מקצוע, ואף קריירה. בישראל, רק לאחרונה החל המקצוע לתפוס תאוצה, ונראה שבתי ספר לברמנים צצים כמו פטריות בגשם. המשכורת של ברמן מורכבת משכר בסיסי וכמובן טיפים. גובה הטיפים משתנה, אם ברצונכם לדעת איך להגדיל את הטיפים שלכם אתם יכולים לקרוא את הפוסט הזה: להע

מאמרים נוספים בנושא לימודי תעודה ומקצוע

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע05/01/181658 צפיות
לימודים, בכל תחום שהוא, מאפשרים לנו להעמיק ולהרחיב את הידע שלנו, מה שתורם רבות להתפתחות האישית שלנו. לצד זאת, חשוב גם שהדברים שנלמד ישמשו אותנו בעתיד, ולא רק ימלאו את ראשנו בעובדות כאלו ואחרות. זו הסיבה לכך שאנשים פונים ללימודי תואר או לימודיים מקצועיים, ורוצים בכך לא רק לרכוש השכלה, אלא גם כלים שיאפשרו להם למצוא תעסוקה עתידית. למרבה השמחה, ישנו מקצוע שעונה על שתי הדרישות הללו, ויש לו יתרון חשוב נוסף – הוא מבוקש במיוחד.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181687 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות בארץ נחשבים ללימודים מכווני תעסוקה אשר מטרתם היא להכשיר מנהלי חשבונות למעבר בחינות ההסמכה של משרד הכלכלה ולהשתלבות מהירה בתעשיית הנהלת החשבונות בארץ. תכנית הלימודים בקורסים השונים להנהלת חשבונות מורכבת באופן כמעט שווה משעות לימוד עיוני ושעות תרגול מעשי מבניהן ניתן למצוא שעות תרגול המוקדשות להקניית היכולות לעבודה בסביבה ממוחשבת.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181598 צפיות
תחום הנהלת החשבונות נלמד בארץ בצורה של קורסים המקנים השכלה מקצועית בתחום ברמות שונות של העמקה. בכדי להתחיל לעבוד כמנהל חשבונות מהשורה הדרישה הינה למעבר הקורס הראשון במסלול ללימודי הנהלת חשבונות ולמעבר הבחינה להסמכת מנהלי חשבונות מטעם משרד התעסוקה, לימודי הנהלת חשבונות כוללים 3 קורסים הניתנים ללמידה במתכונות לימודים מלאות וחלקיות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181457 צפיות
אחת המטרות החשובות של כל מקצוע שלומדים, בין שמדובר בתואר או בלימודי תעודה, היא לספק את הכלים הנחוצים למען מציאת עבודה. ישנם מספר מקצועות שנחשבים למבוקשים במיוחד בהקשר הזה כשאחד מהם הוא הנהלת חשבונות. עם המקצוע הזה ניתן לצאת לשוק העבודה עם תעודה מקצועית שלא רק מאשרת שאתם מוסמכים לעסוק בתחום, אלא מאפשרת לכם לעסוק בתחום במגוון מקומות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע28/12/171410 צפיות
אחד מהדברים שכולנו שוקלים כאשר אנו פונים ללמוד מקצוע כזה או אחר הוא האם יש בו עתיד מקצועי, והאם נוכל להתפרנס ממנו בהצלחה. בשל הסיבה הזו, אנשים רבים פונים לפנות את אחד המקצועות שתמיד יש להם ביקוש בשוק, ולא רק זאת, אלא הביקוש עבורו הולך וגדל עם השנים – הנהלת חשבונות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע04/12/171541 צפיות
במציאות כלכלית בה כסף מהווה גורם מכריע הנהלת חשבונות מהווה את אחד המקצועות הנדרשים ביותר בשוק, כיום בכל חברה ניתן למצוא מחלקה שאחראית על תחום ניהול החשבונות ובה עובדים מנהלי חשבונות שתפקידם: פיקוח על מאזן ההוצאות וההכנסות של החברה, פיקוח על תזרים המזומנים, התנהלות מול גופי המיסוי וגופים ממשלתיים נוספים, התנהלות שכר מול עובדים, רישום וניהול של הפעולות הפיננסיות המבוצעות בארגון, חלוקת תקציב, ניהול פיננסי ועוד.

מאת: אסף דורילימודי תעודה ומקצוע30/11/162053 צפיות
קורס חשמלאי בודק כשרוצים להתעמק בנושא חדש ולהבין אותו לעומק, צריכים לקחת פסק זמן, לחשוב, לאסוף מידעים על הנושא, וכך להתפתח, זה הכיוון הנכון כאשר מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע בתחום של חשמלאי,.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica