חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיק עבודות מוצלח,זה לא מספיק!

תיק עבודות חושף את "המה והאיך",תיק עבודות חושף בפני הבוחנים את אישיותך ע"י מוצגים ויזואליים (דו או תלת מימדיים) אך זהו שלב שאינו מספיק בכדי לקבל מועמד אל המוסד האקדמי.
על כן מתקיימים מבחני קבלה וראיונות אישיים.
מבחני הקבלה וראיונות אישייםבודקים בלחץ זמן את היכולות האישיות של כל אחד מהמועמדים,בהם ניתן למעשה לגבש החלטה חד משמעית,אם לקבל את המועמד ואם לאו.

מדוע מבחני קבלה,אם ביצעתי תיק עבודות?
מועמד נמדד גם במצב לחץ-סטרס,בעת ביצוע מבחני קבלה.
למעשה במצב לחץ זה משתחררים מהמוח הורמונים הגורמים לתגובות פיזיות טבעיות כמו: דופק לב מואץ,קצב נשימה משתנה ותגובות נוספות.
במצב זה,אדם יצירתי,יוכל להוציא אל הפועל רעיונות מרתקים מחד ומאידך התגובה יכולה להיות הפוכה לחלוטין-תגובת בלק אאוט או תפקוד נמוך.
היכולת שלנו להתגבר על מצב זה,היכולת לשלוט ולאזן את עצמנו,היכולת להרגיע את הגוף והמחשבה היא האיכות שיכולה לגרום לנו להצליח במבחנים המציבים את האתגר הפסיכולוגי.
(חשוב לציין כי מצב זה יכול להיות להשתנות כך שמועמד יכול להגיע מוכן ומתורגל להתמודדות עם מצבים אלו וזאת עם הכנה נכונה)

מדוע חשוב למוסד אקדמי לבדוק מצב זה?

במהלך 4 עד 5 שנות לימוד,אדריכלות או עיצוב פנים יתמודד הסטודנט במצבים דומים שיצריכו אותו לפעול בהתאם כדי לתפקד הן מבחינה אישית והן מבחינה יצירתית.
המוסד האקדמי רוצה להבטיח כי המועמד יוכל להתמודד עם מצבים אלו,בנוסף הבוחנים מחפשים לבחון את רמת היצירתיות במצבים משתנים,בין בניית תיק עבודות תוך שיקול דעת ובנתוני זמן גמישים יחסית אל מסגרת זמן קצובה.

מדוע ראיונות אישיים,אם ביצעתי תיק עבודות מוצלח ומבחני קבלה מוצלחים?
זהו הזמן הקצר ביותר בו נוכל לבטא את עצמנו,זמן בו חשובה מאוד המסוגלות לשמר את תשומת הלב מספיק זמן ולהצליח להעביר את המסר והכוונה שלנו בצורה ברורה בעזרת כלים כמו:

1.הנוכחות שלנו בחלל חשובה שנחשפת בעזרת הביטחון שלנו,שפת הגוף,טון הדיבור,יכולת הקשבה

2.הדברים הנאמרים על ידנו ועד כמה מעניינים את המראיין,בכישרון לחבר בין מילים לכוונות שלנו.

כל המרכיבים והכישרונות המדהימים הקיימים בכם ומשאלת הלב לחבר ולהתחבר עם האדם שמולי,הם הבסיס המוצק והחשוב שבאים ליידי ביטוי בראיון הקבלה.

מדוע חשוב למוסד אקדמי לבדוק מצב זה?

המראיינים מעוניינים לוודא כי הסטודנטים עומדים מאחורי העשייה היצירתית שלנו בעוצמה,מיקוד וכוונה מילולית,חשובה להם ההיכרות האישית עם המועמד בכדי לבחון את אישיותו מקרוב,הכישרון האישי,האינטלקט וכן לבחון מועמד במצב לחץ מסוג נוסף,דבר שיגרום להחלטה להיות פשוטה יותר.
בכל תקשורת בינאישית אנחנו עוברים טקסים קבועים במפגש מול אדם חדש וכשמוסכמות בלתי מילוליות אלו מתקיימות ונוצר חיבור הדדי,זוהו הזמן להעביר את המסר מתוך ביטחון מסוים כי המסר יתקבל ויזכה להתייחסות.

מוזמנים לקבל טיפים נוספים באתר www.for-mat.co.il

יעל

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורמט - המכינה לאדריכלות ועיצוב פנים
www.for-mat.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל אלגום

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182599 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182445 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181896 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181717 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171485 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172276 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171950 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica