חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול עם רכב שכור בברצלונה

מאת: השכרת רכבטיולים בחו"ל29/07/2010951 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
המסלול מעגלי ומתוכנן לכ-4-5 ימים ועוד מספר ימים לברצלונה על פי בחירתכם.

ברוכים הבאים לספרד! רוב הטיסות הסדירות יביאו אתכם בסביבות הצהריים- מה שאומר שמשדה התעופה מתקדמים ככל שניתן צפונה אל קוסטה בראבה.

את הלילה הראשון מומלץ לבלות באזור טוסה דה-מאר Tossa De Mar, אבל זהתלוי בשעת ההגעה שלכם לברצלונה, והיציאה משדה התעופה. אם סגרתם מלון מראשואתם בלחץ של זמן, ניתן לבצע את רוב הנסיעה על כביש האגרה המהיר.

היום הראשון

מיד עם הנחיתה בשדה התעופה של ברצלונה,לוקחים את הרכב השכור ויוצאים צפונה, בכיוון כללי של מטארו (MATARO).מומלץ לבחור בכביש האגרה המהיר C-32 המדלג על חלק כביש איטי ולא מעניין.מהרגע שעברתם את מטארו, הנופים בכביש החוף N-11 מתחילים להשתפר בהדרגהוכדאי לבצע את הנסיעה בכביש הצמוד לחוף הים. אמנם כביש זה איטי יותר מכבישהאגרה המקביל, (C-32)  אך מוביל אתכם בדרך נופית ומרהיבה. בכביש זה המהירותמוגבלת למהירויות נמוכות והמצלמות האוטומטיות עלולות לשלוח מזכרות מאוחרותיותר לממהרים.

היום השני

ביציאה מטוסה דה-מאר Tossa De Ma חייבים לצאת לנהיגה על הכביש הצמודלחוף. כביש מפותל מאוד, איטי ומרהיב עם פינות עצירה לצילומים של החופיםהפראיים של קוסטה בראווה.

בנסיעה בהמשך הדרך, תעברו במספר גדול של עיירות חוף, כולן נראותומרגישות פחות או יותר אותו הדבר, עם חופים קסומים ומסעדות חביבות לארוחתהצהריים.

אחרי ארוחת הצהריים, נמשיך לגירונה (יש לבטא ח'ירונה) לביקור ברובעהיהודי המפורסם שבעיר. חלקם הגדול של הבתים בעיר העתיקה של חרונה נושקיםלנהר והמעבר על הגשרים בין שני צידי הנהר הוא חוויה נהדרת.

היום השלישי

ביום השלישי לטיול,נתמקד במוזיאון דאלי בפיגארס. בהתאם ליום ההגעה, כדאימאוד לשים לב לשעות הפתיחה של המוזיאון, ומומלץ בחום לא להגיע למקום בסופישבוע (שבת-ראשון) וחגים מקומיים - זמן בו  תיירות הפנים במדינה מייצרתעומס בלתי נסבל על המוזיאון.

בהמשך היום חזרנו בחזרה למלון באזור BEGUR על קו החוף (מומלץ ויקרפראדור איגו-בלאבה) כדאי להצטייד בבקבוק יין טוב (או שניים) מתוצרת מקומית,גבינות ולחמים טריים. את הצהריים והערב אפשר לבלות בכיף מול הנוף המדהיםבמרפסת המשקיפה על החוף הסלעי והאויר הצח (טים - לא לשכוח פותחן בקבוקיםליין…)

לחובבי הז'אנר של חוף ים סלעי, נוף מדהים ויין טוב מומלץ בחום לשקול יום נוסף בפראדור.

היום הרביעי

ביום הרביעי נמשיך לכיוון רוזס וקאדק'ס  בעקבותיו של דאלי. קאדק'ס נמצאתמעבר למעבר הרים מזרחית לפיגארס. בביקורכם בקדאקס השאירו את הרכב השכור בחניון הגדול בכניסה לעיירה, עם חניה בתשלום של יורו בודדים מכיוון שאיןחניה בתחומי העיירה. לקדאקס יש חוף חולי מרהיב הנפרש מהעיירה וברקע סירותמפרש המפליגות בים הפתוח.

מכאן, ניתן לחזור ישירות לברצלונה או לקחת לילה באזור ולחזור לברצלונה בה נבלה את שאר הימים הנותרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קאר-רנט השכרת רכב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת השכרת רכב

מאת: השכרת רכבטיולים בחו"ל12/08/101357 צפיות
אוצרות האומנות ונופי הטבע הידועים מחכים לכם בטיולכם לאיטליה. השכרת רכב באיטליה היא אחת הדרכים הנוחות ביותר לטיול המאפשרות גמישות מירבית בבחירת המסלול והאתרים. במאמר זה נסקור נקודות חשובות בבואכם לשכור רכב באיטליה.

מאת: השכרת רכבטיולים בחו"ל09/08/101025 צפיות
חופשה עם רכב שכור באירופה פותחת בפניכם אפשרויות רבות. מספר טיפים שיעזרו לכם לעבור את זה בקלות.

מאת: השכרת רכבטיולים בחו"ל09/08/101095 צפיות
חופשה עם רכב שכור בארצות הברית כיום היא אחת הדרכים המהנות לטייל בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. מספר טיפים שיעזרו לכם לעבור את זה בקלות.

מאת: השכרת רכבטיולים בחו"ל04/08/101827 צפיות
שמעתם על זה לא פעם, אבל אף פעם לא הצלחתם לטוס לסופ"ש בחול במחיר אטרקטיבי באמת? איך עובדת השיטה של נופשונים מוזלים לחו"ל ואיך אתם יכולים להוזיל את החופשה הבאה שלכם למחירי רצפה?

מאת: השכרת רכבטיולים בחו"ל04/08/102766 צפיות
טסים לחו"ל? ערכנו עבורכם את "רשימת המכולת" שלכם לטיסה לחו"ל. כל מה שצריך לקחת ואסור לשכוח

מאת: השכרת רכבטיולים בחו"ל03/08/101586 צפיות
לפני שאתה הולך לשכור מכונית באיטליה, ראוי לציין כמה כללים ותקנות לגבי נהיגה באיטליה.

מאת: השכרת רכבטיולים בחו"ל02/08/101020 צפיות
קנדה- פרופיל מדינה, עובדות מעניינות אודות קנדה.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196504 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182293 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica