חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ירוק זה חם

מאת: alonezerתעשייה29/07/20101010 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ירוק זה חם

התענינות רבה במוצריה חברת ebmpapst החדשים מטכנולוגייה ה-EC בתערוכה הבינלאומית בארה"ב למערכות איוורור וקירור (AHR Expo):

"ירוק זה חם" מכריז מגזין אמריקאי ידוע כשהוא מסקר את התערוכה שהתרחשה בתחילתהשנה באורלנדו, פלורידה. מסימו הרצריך, מנהל המכירות של חברת ebmpapst האחראי על השוק האמריקאי מאשר זאת: "חסכון באנרגיה היה הנושא המרכזיבתערוכה הגדולה ביותר בעולם למערכות אוורור, מיזוג, חימום וקרור". לכן,הרצריך מסתכל על העתיד באופן ורוד ואומר: "אנו מצפים לעלייה משמעותיתבמכירות החברה לשוק האמריקאי בשנה הקרובה".

בשלושת ימיה, השתתפו בתערוכה 1700 חברות מ-120 מדינות שונות ועשרות אלפי מבקרים סקרו את האולמות והתרשמו מהמוצרים החדשים שיש לחברות להציע. כמות המבקרים הגדולה השפגרין טק- טכנולוגיה לחסכון באנרגיהיעה מאוד על חברת ebmpapst שהציגה מגוון אדיר של פתרונות חוסכי אנרגיה בתחום ושוקדת על פיתוחם במהלך השנים האחרונות. המגמה לכיוון טכנולוגיה יעילה חוסכת אנרגיה גדלה מאוד בשנים האחרונות בארה"ב, אך הזינוק המשמעותי בדרישה למוצרים אלו הגיעה בעקבות נשיא המדינה, ברק אובמה. אובמה, מיד לאחר כניסתו לתפקיד, פתח מגוון של דלתות וקידם חקיקת חוקים אשר תומכים ומקדמים טכנולוגיות חוסכות אנרגיה מסוג זה. "זה פותח לנו דלתות רבות לשימוש בטכנולוגית ה-EC החדשה", אומר הרצריך. לדוגמא, אחת מהדלתות נפתחת בעקבות חקיקה שנעשתה תחת קידומו של משרד האנרגיה מטעם הממשל. החקיקה הגדירה דרגות שונות של שימור אנרגיה למגוון של ישומים, וטכנולוגיית ה-EC משתלבת באופן אידיאלי לתוך מכשירים אלו וחוסכת אנרגיה רבה.

חברת ebmpapst, חקרה לעומק את נושא צריכת האנרגיה בתעשייה האירופאית והגיעה למסקנה שאילו המפעלים ביבשת היו ממירים את המפוחים שלהם לטכולוגיית ה-EC החדשה יכלה התעשייה לחסוך סכום אדיר של 3.6 מילארד יורו בשנה. כידוע, עשירית מצריכת האנרגיה התעשיתית באירופה מגיעה משימוש במפוחים ומאווררים. שימוש במפוחי ה-EC של החברה יכול לחסוך לתעשייה האירופאית 30% מצריכת האנרגיה בסגמנט זה. החסכון האדיר בהוצאות נובע מהירידה המשמעותית בצריכת האנרגיה של המפעלים בעקבות יישום הטכנולוגיה החדישה.

בנוסף לחסכון האדיר בכסף, שימוש בטכנולוגיית ה-EC גם תורם לסביבה. ebmpapst מספרת שבעקבות שימוש בטכנולוגיה זו במפעלי החברה ויישום עקרונות נכונים של שימור אנרגיה מצליחה החברה להקטין את כמות גזי החממה ש-17 מפעלי הענק שברשותה אחרים אליהם. המהפך אפשרי תודות לשימוש במוצרי ה-GreenTech החדשים שרמת יעילותם ונצילותם היא הגבוהה בשוק. תודות לאמצעים מתקדמים אלו מפחיתה החברה כ-387,000 ק"ג של CO2 מכמות גזי החממה שהיו נפלטים לאוויר מידי שנה אילו המפעלים היו משתמשים במפוחים רגילים.

בתערוכה בפלורידה הציגה חברת ebmpapst חידושים בתחום הקירור והאוורור במגוון מוצרים המשתמשים במנועי EC מתוחכמים וחכמים אלו. המנועים יודעים להאט את מהירות הסיבוב בזמנים בהםתנאי השטח אינם דורשים תפוקה מלאה ובאמצעות תכנון חדשני ופורץ דרך מצליחים להוריד את כמות האנרגיה המבוזבזת בכ- 30 אחוזים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת alonezer

מאת: alonezerתעשייה25/10/101607 צפיות
חברת ebmpapst יצאה לדרך עם סדרה חדשה ומהפכנית מבחינת גדלים - מפוחים שעוביים רק 51 מ"מ. הסדרה החדשה של המפוחים המיועדים לזיווד אלקטרוני מפיקים זרימת אוויר חסרת תקדים ומוכיחים שוב את החדשנות והקידמה הטכנולוגית האופינית ליצרנית זו.

מאת: alonezerתעשייה29/07/101504 צפיות
המאמר מתאר בקצרה את השימושים העיקרים בשימוש במפוח רדיאלי. בנוסף המאמר מרחיב על מוצר חדשני בתחום.

מאת: alonezerתעשייה05/07/101219 צפיות
המאמר מתאר את יתרונות השימוש במסכי אוויר הן במפעלים והן בעסקים שונים.

מאת: alonezerתעשייה04/07/109758 צפיות
המאמר מתאר בקצרה את מדידת הספיקות בשני אופנים, ספיקה מסית מול ספיקה נפחית. כל זאת תוך דגש על תחום המשאבות התעשייתיות.

מאת: alonezerתעשייה04/07/101177 צפיות
המאמר מציג את יתרונותיהן והשימושים של המשאבות המיועדות לגזים אצילים.

מאת: alonezerתעשייה04/07/101157 צפיות
המאמר מציג איך יכול מפעל תעשייה ישראלי לחסוך עלויות רבות אילו רק ישתמש במערכות חדישות כגון מכונות למחזור סולבנטים.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211204 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211143 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191769 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181811 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181310 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175167 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica