חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך טיולים בארץ לחווית טיול משודרגת!

מאת: Shaiטיולים בארץ12/08/2010894 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים חושבים שמקצוע מדריך הטיולים שמור אך ורק עבור מי שמטייל בארץ זרה. הסברה הרווחת היא כי רק בחו"ל, כאשר איננו דוברים את השפה המקומית, מכירים את התחבורה ואת האטרקציות התיירותיות – רק אז צריך וכדאי להיעזר בשירותיו של מדריך טיולים. אולם למעשה, גם מי שמטייל בארץ יכול ליהנות מטיול עם מדריך טיולים מקומי.

אתם בוודאי שואלים את עצמכם מדוע לשלם עבור מדריך טיולים בארץ כאשר אנו דוברים את השפה ומכירים את כל המקומות התיירותיים בארץ? התשובה לכך היא פשוטה. חישבו על כל מה שמדריך טיולים נותן לכם בטיול בחו"ל – ידע רלוונטי, סיפורים, רקע היסטורי, אנקדוטות משעשעות ופעילויות גיבוש עם יתר המטיילים בקבוצה. כל אלו יפים ונכונים גם כשמדובר בטיול עם מדריך טיולים בארץ.

גם אם אתם נמנים עם מיטיבי הלכת, וטיולים ברחבי הארץ אינם זרים לכם, אין טיול פרטי שיכול להשתוות לחוויית הטיולים המאורגנים בארץ עם מדריך טיולים. גם אם אתם חושבים שראיתם כל מקום וביקרתם בכל אטרקציה אפשרית בארץ, תמיד תוכלו ללמוד ולהכיר דברים חדשים כאשר אתם מטיילים עם מדריך טיולים בארץ. למעשה, טיול בארץ עם מדריך טיולים רק יגרום לכם להבין עד כמה אתם לא מכירים באמת את ארצנו.

בטיול עם מדריך טיולים בארץ תגיעו לפינות חמד ומקומות שטרם גיליתם. תוכלו לשמוע סיפורים חדשים שטרם שמעתם. תוכלו ליהנות מטיול חווייתי שכמותו טרם חוויתם. כי אחרי הכול מדריך טיולים הוא זה שאחראי על האווירה בטיול. ישנם מדריכי טיולים רבים בארץ, שכל אחד מהם מתמחה בתחום טיולים אחר או באזור אחר בארץ: מדריכי טיולים בטבע, מדריכי סיורים עירוניים, מדריכי טיולי ג'יפים או טיולי אופניים, מדריכי טיולים היסטוריים, מדריכי סיורים בעקבות מבנים אדריכליים מעניינים ועוד שפע תחומי התמחות.

גם מדריכי טיולים שמתמחים באותו סוג טיול יכולים להעניק חוויות טיול שונות לחלוטין. ישנו מדריך טיולים קופצני ותזזיתי, אשר מרבה בבדיחות, סיפורים ומשלים. ומנגד ישנו מדריך טיולים רציני יותר, שמעניק למטייליו ידע היסטורי נרחב. כל אחד מתחבר לסוג אחר של הדרכה ולאופי שונה של מדריך טיולים.

יתרון נוסף של טיולים מאורגנים בארץ עם מדריך טיולים הוא הידע העצום שיש ברשות המדריך. אם תרצו לטייל בעצמכם תאלצו לבלות זמן רב בספרייה או מול האינטרנט כדי לחפש מידע על מסלולים, תעריפי כניסה לאטרקציות, התאמת המסלול לגילאי הקבוצה ולכושרה הגופני, התאמת הטיול למזג האוויר ולעונות השנה, מקום עצירה למנוחה ועוד אינספור פרטים. לא לכולם יש את האפשרות והזמן לעשות זאת בעצמם.

לעומת זאת, אם תטיילו עם מדריך טיולים הוא יוכל לחסוך מכם את כל עבודת ההכנה המקדימה לטיול. הוא יוכל להתאים עבורכם מסלול המתאים לתחומי העניין שלכם, לגילאי החברים בקבוצה, לכושרכם הגופני ולמזג האוויר. מדריך טיולים יוכל גם לספק לכם מידע עדכני ומהימן על שעות הפתיחה ותעריפי הכניסה לאטרקציות התיירותיות המעניינות אתכם. במקרים רבים מדריך טיולים יכול לחסוך לכם זמן רב ולקחת אתכם בדרכים קצרות יותר, מעניינות יותר ועם נוף מרהיב יותר.

לסיכום, בפעם הבאה שאתם מתכננים טיול בארץ שקלו את האפשרות לטייל עם מדריך טיולים. מניסיון אישי אוכל לומר לכם שמדובר בחוויה יוצאת דופן, שאינה משתווה לאף טיול עצמאי שתערכו לבדכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182619 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181300 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181098 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131273 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131803 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131140 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בארץ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192495 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ04/12/182450 צפיות
מחפשים אטרקציה מסוג אחר עם המשפחה, לחברים או לעצמכם - אך מוצאים את עצמכם מתלבטים במה כבר אפשר לחדש הפעם? הרשו לנו לסבר את אזניכם עם אפשרות חדשה שאולי לא חשבתם עליה, או לכל הפחות לא ברצינות - והקדישו כמה דקות כדי לחשוב על כך באופן אמיתי לגבי עצמכם, ולהבין לבד מדוע כל כך הרבה אנשים ונשים בארץ ובעולם מתאהבים בכך, וחוזרים על כך שוב ושוב. כן, גם אתם תופתעו לגלות עד כמה טיולי ג'יפים יכולים לדבר אליכם, ולא משנה אם אלה טיולי ג'יפים בצפון, בדרום במרכז או בכלל בחו"ל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ18/09/181815 צפיות
העובדים שלכם צמאים לזמן איכות אחד עם השני? ברור לכם שהם זקוקים לגיבוש כדי להכיר אחד את השני קצת יותר לעומק? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע אתם, בתור בעלי העסק, תוהים מה תוכלו לעשות בנידון. יש אינספור אפשרויות בכל מה שקשור לגיבוש העובדים ואם כבר ניסיתם הכול, מדוע שלא תיקחו אותם היום לחוויה כמו טיולי ג'יפים בגלבוע? טיולי ג'יפים בגלבוע מוציאים אותנו מהמרחב הרגיל שלנו, מפגישים אותנו עם נופים נהדרים ונותנים לנו את ההזדמנות לעשות משהו אחר. לכן כדאי גם לכם לחשוב על האפשרות הזאת כי אין ספק שהעובדים שלכ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ13/07/181400 צפיות
כיום ניתן למצוא דילים לאילת אשר יציעו לכם לישון במלונות חמישה כוכבים או אוהלים מפוארים, מלונות רגילים או אכסניות מיוחדות. בסופו של דבר כל אחד מכם יוכל להיות בטוח כי הדרך שלו לחופשה חד פעמית בעיר המיוחדת תהיה קצרה מאי פעם וזאת אם באמת ירצה בכך. רק תצטרכו לוודא כי אתם בוחנים בהקדם האפשרי את האופציות השונות שקיימות וזאת כל עוד מדובר על דילים לאילת וזאת אם תרצו ליהנות כפי שלא היה מזה זמן רב.

מאת: טל בן דודטיולים בארץ16/04/181442 צפיות
למצוא מקום שאפשר לשכור אופניים לקבוצות, ולרכוב על רקע נופים קדומים, מוריקים, בשילוב שחיה בבריכה טבעית אינו עניין של מה בכך. אם תוסיפו ארוחה ומדריך מעולה שייתן הסבר ככה על הדרך, זו אחת החוויות החזקות שלכם בקיץ הקרוב.

מאת: tiloniטיולים בארץ01/02/181527 צפיות
קיץ ישראלי הוא עונה חמה מכל בחינה שהיא. הורים וילדים מטפסים על קירות במאמץ נואש, בציפורניים כסוסות, במאמץ למצוא עוד אטרקציה, עוד בילוי, עוד מופע ובעיקר – מה לעשות עם ילדים ובלעדיהם.

מאת: רוני הכהןטיולים בארץ10/12/171440 צפיות
הבחירה בחופשה אשר מתרחשת בקיץ היא גם הרבה יותר חכמה מלפחות שלושה היבטים שונים, בייחוד כאשר רוצים לצאת אל עיר הנופש האהובה על הישראלים, הלוא היא אילת, וגם כאשר רוצים לצאת אל הפלגה באילת בתקופה שהיא אינה הקיץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica