חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עלויות שירותי חברת ניקיון ואחזקה

מאת: גדיניקיון19/08/20101576 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עלויות שירותי חברת ניקיון ואחזקה
במידה וקיבלתם את ההחלטה על קבלת שירותי ניקיון ואחזקה של חברת ניקיון מקצועית ומיומנת בעל ניסיון ורזומה בתחום, לבטח ניסיתם לבצע סקר שוק קצרצר בשביל לדעת מהם המחירים האידיאליים הניתנים כיום בשוק והאם יש סיכוי כל שהוא לקבל הנחה במסגרת השירותים במידה ותחליטו על קבלת שירותים נוספים בנוסף לשירותי הניקיון הכללי.

חברת ניקיון והמחירים לשירותי ניקיון כללי
הביקוש העיקרי של קבלת שירותים מחברת ניקיון ואחזקה הם בדרך כלל לניקיון כללי, הידעתם...כ 90% מחברות הניקיון מעניקות שירותי ניקיון כלליים בלבד, אף על פי שברשותם סל מוצרים רחב במיוחד של שירותים נוספים הניתנים בהתאם לבקשת הלקוח.
המחירים של שירותי חברת ניקיון משתנים בהתאם למצב השוק ובתאם לתחרותיות הקיימת, המחירון מתחלק למספר פרמטרים שהם:
• ניקיון כללי בבניינים – עלות ניקיון בניין בעל 3 קומות עולה בדרך כלל כ 400 – 800 ₪ בחודש, כאשר המחיר תלוי רבות בגודל חברת הניקיון והוותק והניסיון שברשותה, כמובן שכל קומה נוספת בבניין עולה בהתאם כאשר מחירון השוק נכון לשנת 2010 עומד על 150 ₪ חודשי בממוצע.
• ניקיון כללי במשרדים – המחירים של ניקיון משרדים הניתן על ידי חברת ניקיון ואחזקה הם שונים ומשתנים, כאשר המחיר תלוי רבות בגודל המשרד שמתומחר על פי מ"ר ועל פי העבודה שיש לבצע.
• ניקיון כללי בבתי מגורים – ניקיון בתים מתבצע בדרך כלל על ידי חברת ניקיון כאשר דיירים חדשים נכנסים לבית ומעוניים לנקות ולהבריק את הבית לפני הכניסה, המחירים תלויים מאוד בכמות החדרים בבית, כאשר מחיר ניקיון של דירת 2 חדרים עומד על 800 ₪ בממוצע, דירת 3 חדרים 1000 ₪ בממוצע, דירת 4 חדרים 1200 ₪ וככל שכמות החדרים גדולה יותר כך המחיר גבוה יותר.
• שירותי פוליש – מתומחרים על פי מ"ר, שכיום המחיר הממוצע על 1 מ"ר עומד על 7-8 ₪.
• הברקה קריסטלית – מתומחר גם כן על פי מ"ר, שכיום המחיר הממוצע על 1 מ"ר עומד על 13-14 ₪.
• שירותים נוספים – חברות ניקיון ואחזקה נותנות שירותים נוספים בנוסף לשירותי הניקיון הכללי וחשוב מאוד לבדוק את המחירים אצל בעל מקצוע פרטי וכך לקבל מדד להשוואה האם המחירים שקיבלתם מחברת הניקיון הוגנים ומתאימים לך

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פרקטים | חברת ניקיון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גדי

מאת: גדיניקיון01/09/12886 צפיות
שכירת שירותיה של חברת ניקיון לבתים מובילה לבית הפכה כבר לדבר שבשגרה עבור רבים מאיתנו, המעוניינים בקבלת שירותי ניקיון בסטנדרטים הגבוהים בכל פעם

מאת: גדישיפוצים06/07/12828 צפיות
ריצוף משטחים בפרקטים, הפך לאחרונה לאחד הטרנדים החמים והאופנתיים ביותר בכל הקשור לעיצוב הבית, האחראי באופן ניכר להשגת השדרוג הניכר והמרענן במראהו.

מאת: גדיקידום אתרים21/09/111229 צפיות
קידום אתרים בגוגל חובה לכל מי שיש לו אתר והוא רוצה שגולשים יגעו עליו והוא בדרך כלל נעזר באידקס עסקים הוא אתרים.

מאת: גדיניקיון08/02/101177 צפיות
חברות פוליש רבות מעניקות שירות זה והוא נחשב לפשוט יחסית ובעל תוצאות טובות יחסית למחירו

מאת: גדיניקיון08/02/101505 צפיות
כאשר אתם קונים דירה חדשה נמצאים בה ברוב המקרים סימנים המעידים על תקופת הבנייה. שאריות של חומרי בנייה, צבע על הרצפה והחלונות וכדומה , ניקיון בתים

מאת: גדיניקיון17/01/102695 צפיות
אם תחפשו חברת ניקיון תקבלו כמות תוצאות ענקית שתעמיד אתכם בפני בחירה לא קלה בכלל. התחום הולך ומתרחב, כאמור, ולכן גם בתוכו קיימת חלוקה ברורה של תחומים.

מאת: גדיניקיון17/01/101370 צפיות
ישנן חברות המתמחות בניקוי משרדים ולכן מרכזות מאמץ בניקיון שטיחים. חברות ניקיון גדולות מחזיקות בידע מקצועי נרחב יותר המאפשר להן ניקוי של כל סוגי המשטחים והחומרים.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211482 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181256 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181307 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171794 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171950 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171642 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161602 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica