חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גורים למכירה וגידול גורים

מאת: אורנה תובלחיות מחמד20/09/20101091 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גידול חיות מחמד נפוץ ושכיח  מאוד בארץ ובעולם, כאשר כלבים וחתולים נחשבים לחיות המחמד המועדפות ביותר. הסיבה לפופולאריות של שני מינים אלו מקושרת ישירות לאינטראקטיביות ולקומוניקטיביות הגדולה שלהם (כלבים יותר מחתולים) ביחס למינים אחרים. גורים למכירה ניתן למצוא במגוון חנויות לחיות מחמד, ארגוני צער בעלי חיים ועוד. בנוסף לאלה ניתן למצוא גורים למכירה ממגדלים פרטיים, אך אלה על פי רוב יהיו גזעים טהורים (בניגוע למעורבים) ויעלו סכומי כסף גבוהים יחסית.

גורים למכירה לאחר אילוף
אילוף כלבים מומלץ לעשות מגיל 3 חודשים ולכן לא ניתן למצוא גורים מאולפים למכירה מתחת לגיל זה. על אף שניתן לשלוח את הכלב לאילוף בידי אדם מוסמך, רצוי לעבור את התהליך יחד עם הכלב או אפילו לאלף אותו באופן עצמאי. קיימים המון ספרות מקצועית בנושא אילוף בה ניתן להיעזר. כלבים למכירה נראים חמודים ותמימים "בחלון הראווה", אך יש לקחת בחשבון שעד שיתרגלו לחיות בבית, לפי חוקי הבית שהגדרתם, מצפה לכם עבודה רבה ואחריות רבה.

מכירת כלבים
הצעת גורים למכירה, במיוחד במקרה של כלבים מעורבים, נעשית במחיר סמלי בלבד, כאשר פעמים רבות העניין לא סובב סביב הרווח האפשרי, אלא סביב נושא האחריות. על אדם/משפחה שקונה כלב להבין שכלב הוא לא צעצוע שניתן להשליך כהוא מתיישן, זאת אחריות לכל חיי הכלב. כאשר אדם מחפש כלב ומוכן לשלם מכספו זה לרוב מעיד על כוונות נכונות.

השלכות נוספות
טרם  חיפוש גורים למכירה או קניית כלב, מומלץ להבין את המשמעות של הבאת כלב הביתה גידולו וטיפול בו. הכלב עשוי לפתח חוש אחריות מוצלח אצל ילדים ופעמים רבות יהפך לבן משפחה, אך קיימים מקרים בהם טיפול בכלב עשוי להיות קשה יקר ומורכב. מצאתם גור למכירה ? נפלא, וודאו קודם שאתם יכולים לדאוג לו גם בטווח הארוך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורנה תובל,
בית גידול מקצועי לכלבים
ארץ הזאב הלבן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורנה תובל

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810466 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175294 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176182 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/162009 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163202 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167801 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167925 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica