חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גנרטורים

מאת: Shaiתעשייה20/09/2010933 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה מניע אותך?

בשוק התחרותי של היום, הן בתעשייה והן במסחר, אתם זקוקים לפתרונות האנרגיה המתאימים, אשר יעזרו לכם להתניע את כל המהלכים הדרושים לכם ולהניע פרויקטים, משלב הרעיון ואל שלב הביצוע והסיום במהירות וביעילות. בנוסף, אתם צריכים להיות גמישים, ניידים, לנוע בהתאם לזרמים ולשינויים של השוק הדינאמי, על מנת לעמוד לשירות לקוחותיכם בדיוק במקום ובדיוק בזמן הדרושים.

בקיצור, אם גם אתם זקוקים לפתרונות אנרגיה מתקדמים ורבי עוצמה, ייתכן שגנראטורים הם הם הפתרון הדרוש לכם. מקור המילה גנרטור, הוא מן המילה הלועזית generator, אשר בתורה באה מן הפועל to generate, ואף ניתן לעקוב אחר שורשי המילה למילה genesis, מלשון 'ליצור'. התרגום המילולי של המילה generator הינו 'מחולל', כאשר במקרה זה, ברור כי הכוונה למחולל אנרגיה. בעברית, נפוץ השימוש במילה מחולל בהקשר של 'מחולל ניסים', ובאמת, יצירת אנרגיה "יש מאין" יכול להתפרש כסוג של נס.

תחום הגנראטורים התפתח רבות בעשורים האחרונים, וכיום ניתן למצוא גנרטורים המופעלים על ידי דלק גנרטורים, דיזל גנרטורים ואף גז גנרטורים. פתרונות אנרגיה אלה מספקים מענה לצורכי אנרגיה בכל היקף, החל מ-5 קוו"א ועד ל-6000 קוו"א ואף למעלה מכך. השימוש בגנרטורים נפוץ כיום ביותר מ- 50 מדינות ביבשות ובאזורים שונים ברחבי הגלובוס, כולל: אמריקה, אפריקה, אירופה, המזרח התיכון ומזרח אסיה.

גנרטורים אינם עסק לחובבנים. הגנראטורים הינם הלב הפועם של תחנות כוח מסוגים שונים, ואלה יכולות לכלול מספר גנרטורים בסדרי גודל שונים, אשר עובדים יחדיו בסנכרון עם רשת החשמל ליצירת אספקה קבוע, יציבה ואיכותית של אנרגיה. בשל אופי עבודתם, על הגנרטורים להיות מותקנים בחדרים מיוחדים או להיות מצופים בחופות ומכולות המצוידות במערכות שליטה ובמערכות אקוסטיות לשמירה על רמות הרעש הסביבתי.

גנרטורים כאמצעי לחיסכון, תוך שמירה על איכות הסביבה

השימוש בגנרטורים באתרים כגון מפעלים, מושבים וקיבוצים, משקים חקלאיים ועוד מאפשר להם להצטרף להסדר ההשלה היזומה של חברת החשמל, ולהפחית באופן משמעותי את העומס על רשת האנרגיה של חברת החשמל. ההסדר מאפשר לא רק חיסכון בהוצאות החשמל, אלא אף רווח.

כמו כן, במסגרת המגמה העולמית לעודד שימוש בדלקים ובגזים נקיים יותר ובכל הנוגע לתחום של אספקת גז, ישנם בשוק כיום גנרטורים אשר עובדים באמצעות חומרים ידידותיים יותר, כגון גז טבעי, ביו-גז, וגזים אחרים אשר נפלטים מפסולת אורגנית ומפסולת תעשייתית.

אחזקה ותיקון של גנרטורים

כדי להפיק את המיטב מן השימוש בגנראטורים, יש לדאוג לתחזוקם הנאותה, בין אם מדובר בגנרטורים קטנים או בגנראטורים ענקיים לתחנות כוח גדולות. לשם כך, ישנן חברות המספקות צוותי שירות של מהנדסי חשמל מהנדסי מכונאות וטכנאים אשר מגיעים לכל אתר בארץ ובחו"ל, ומבצעים את כל התיקונים והטיפולים התקופתיים הנדרשים.

למותר לציין כי גם עם אחזקה הולמת, אין מנוס מביצוע טיפולים תקופתיים לטיפול בגרנטורים ולאחזקתם, על מנת להבטיח שיפעלו בצורה הטובה והיעילה ביותר, מבלי לגרום נזק לעצמם ולסביבתם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182621 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182639 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181303 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181099 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131276 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131805 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131143 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211205 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211144 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191770 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181812 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181311 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175178 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica