חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הידעת שאפשר להקים עסק מצליח בעבודה מהבית בתחום הבריאות באמצעות האינטרנט?

מאת: יוסי זילברפרביזמות עסקית20/09/20101142 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי לא חולם להיות יזם ולהקים עסק משגשג מהבית ולעשות כסף באינטרנט ללא הון התחלתי רב וללא סיכון התחלתי גדול? עסק שאתה לא קשור אליו מבוקר עד ערב ללא ניהול עובדים. עסק שממנף את עצמו ע"י שכפול (= דופליקציה) ומניב הכנסה פאסיבית גם אם שבועיים לא היית פעיל. היית בחו"ל או במחלה או מכל סיבה אחרת - הצ'ק בונוס מגיע בזמן.
תתפלא, אבל הרבה מאוד אנשים חולמים לעשות את הצעד הזה אבל חוששים לפעול מחוסר ידע, מחוסר ניסיון, חוסר מודעות. סביבה לא תומכת ומחשש לא להצליח.
רבים מאיתנו עובדים במקום עבודה "מסודר" עם תנאים סוציאליים ומשכורת "לא משהו" אבל מובטחת בסוף החודש.
למי מכם קרה שהתבדה? חשב שמקום העבודה שלו מסודר ובטוח, עם אפשרויות קידום יוצאות מן הכלל וכאשר הגיע משבר לארגון השם שלו נכנס ל"רשימה השחורה" של גל המפוטרים הבא.

אין לי כל צל של ספק שיש הרבה אנשים בשוק העבודה שמחוברים עם "רתמות" למקום עבודה בלתי נסבל ואותם האנשים היו שמחים בכל רגע נתון לפטר את הבוס, לעסוק במה שהם אוהבים, לצאת "ממרוץ העכברים" ולהרגיש חופש כלכלי. כשכתבתי "רתמות" בטח עלה לכם בראשך קונוטציה של חמור או סוס. כן, בדיוק לזה התכוונתי!

יש לי חדשות טובות בשבילך – הכל אפשרי! צריך רק להתכוונן ולעשות את כל הפעולות הדרושות בכדי לעלות על "דרך המלך". דרך המלך? כן יש דרך כזו!
אני ממליץ לך לקרוא את ספר הסוד, את אבא עשיר  אבא עני  ובית ספר לעסקים של רוברט קיוסאקי. את ספר התשובה מאת ג'ון אסרף. כי חובה לקרוא, ללמוד ולשכפל רק אנשים שהצליחו, רק אלה יודעים מה הם כותבים מניסיונם האישי תכלס בשטח. אלה יזמים בנשמתם אשר צברו וממשיכים לצבור הון רב בעסקים.

בעידן האינטרנט השיווק הולך ונהיה נגיש וקל יותר
מי שאומר לכם שניתן לפתוח עסק עצמאי ולהתעשר בין לילה טועה בגדול ומטעה את האחרים. אבל עם נחישות והתמדה, יצירתיות ורוח יזמית ניתן להגיע על ציר הזמן לרווחים גבוהים מאוד.
ממחקר שנערך מסתבר שלכל אדם יש קשר עם כל אדם אחר בעולם על ידי 6.7 קשרים בממוצע. (אדם שמכיר אדם שמכיר אדם ...). היום בעידן האינטרנט כל העולם נהיה כפר גלובלי אחד קטן וניתן להגיע לכל אחד בארץ ובעולם דרך מסך המחשב בלחיצת כפתור. אתה יכול לשלב את הסיסטם של השיווק האינטרנטי ולהגיע לקהל יעד מפולח שבדיוק רוצה את מה שיש לך להציע. הוא פונה אליך ואתה לא צריך לרוץ אחריו. בדרך זו אתה יכול להרוויח הרבה מאוד כסף באינטרנט תוך כמה חודשים אם אתה יודע איך לעשות את זה נכון וגם אם לוקח קצת יותר זמן לא נורא.

איך שיטת השיווק עובדת?
קיים סיסטם מובנה אשר בו אתה מעביר את הגולשים ברשת האינטרנט תהליך דרך "צינור השיווק" עד שהם הופכים ללקוחות או מצטרפים להזדמנות העסקית שאתה אתה מציע.
אבל בשביל זה אתה צריך לדעת איך לשווק באינטרנט. אתה צריך להכיר את כל כלי האינטרנט, לדעת לפלח את השוק ולמצוא את קהל היעד, לדעת לבנות דפי נחיתה ודפי מכירה ממירים וצריך לבנות רשימת תפוצה או במילים אחרות - רשימת דיוור אלקטרונית. ועוד פעולות שיווקיות כאלה ואחרות "בתוך גלגלי המערכת השיווקית". את כל הפעולות הללו צריך לדעת לבצע ולהוציא אל הפועל.

למאמר המלא - להקליק כאן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוןסי זילברפרב
יזם בשיווק רשתי, קופירייטינג מקצועי למיתוג ולבניית אסטרטגיה שיווקית באינטרנט.
"הדרך החדשה למגנט הצלחה"
03-5249360
050-5342196

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי זילברפרב

מאת: יוסי זילברפרבעסקים מהבית30/01/101517 צפיות
עשינו כל מה שלימדו אותנו והסבירו לנו בבית. נרשמנו ללימודים להשכלה גבוהה על מנת ללמוד, לקבל דיפלומה ולרכוש מקצוע מכובד, בכדי להתקבל לעבודה מכובדת ומסודרת עם משכורת קבועה בסוף כל חודש עם תנאים סוציאליים מסודרים עד שנפרוש לפנסיה בגיל 67. מהנדס תוכנה צעיר סיים את לימודיו באוניברסיטה בהצטיינות לאחר שהשקיע מספר שנים בלימודים אינטנסיביים הכוללים אין ספור של מבחנים ופרויקטים. עם סיום לימודיו התקבל המהנדס הצעיר לעבודה מעניינת בחברת היי טק מכובדת לתפקיד המיוחד – ראש צוות פיתוח תוכנה. הבחור קבל שכר הגון (לפי חוזה אישי), רכב צמוד, פלא פון, ביטוח מנהלים ומניות כפי שקבלו כל העובדים בחברה. הבחור עבד מהבוקר עד שעות הערב המאוחרות והיה מרוצה "עד השמים". חשב שיותר טוב מזה לא יכול היה לחלום.

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232313 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232346 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231564 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232432 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/222810 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221317 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221369 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica