חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איתור רטיבות בבית - חוס על בריאוּתך ורכוּשך!

מאת: Shaiבעלי חיים - כללי21/09/20101371 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איתור נזילות מים

נזילות מים ורטיבות בקיר או בתקרה יכולות להיגרם בגלל מגוון סיבות: גג שלא נאטם לקראת החורף, צנרת שהתפוצצה, סדקים בצנרת ועוד. אך לא משנה מהו הגורם לכך, נזילות מים ורטיבות בתקרה או בקיר הן אף פעם לא עסק שנעים להתמודד עימו.

נזילות מים ורטיבות – הרבה יותר ממפגע אסתטי

כל מי שסבל בעבר מבעיות רטיבות ונזילות מים מכיר בוודאי את התופעות הנלוות: מרדפים אחרי טיפות המים באמצעות סירים ודליים, היווצרות כתמי רטיבות מכוערים בתקרה ובקירות, עובש, טחב, התקלפות סיד וטיח ועוד. כל אלו יכולים בהחלט לכער את מראה הדירה ולפגוע באיכות החיים שלכם ושל בני משפחתכם.

אולם בעיות של נזילות מים ורטיבות בקיר או בתקרה הן הרבה יותר ממפגע אסתטי. לעיתים רבות הן גורמות לליקויי בנייה רציניים, שאין להקל בהם ראש, כיוון שהם מסכנים את בטיחותם של דיירי הבית. למשל: כאשר תקרה נספגת בכמויות עצומות של מים היא יכולה לקרוס על דיירי הבית. פרט לכך, ליקויי בנייה הנגרמים עקב נזילות ורטיבות מובילים לירידה משמעותית בשווי הדירה שלכם, במיוחד כשמדובר בבעיה מתמשכת. לכן, עם כל בעיה של נזילות מים או רטיבות חשוב לפנות בהקדם לאיש מקצוע ולטפל בבעיה כשהיא עוד בחיתוליה.

איתור נזילות מים – השלב הראשון בהתמודדות עם בעיות רטיבות ונזילות

כדי לטפל בבעיות רטיבות ונזילות יש קודם כל לאתר את מקור הנזילה. בעבר, איתור נזילות מים היה מלאכה קשה ומסובכת. לאינסטלטורים לא היה ציוד עזר, והם נאלצו לעבוד בשיטה של ניסוי וטעייה: הם ניחשו היכן נמצא מוקד הנזילה בקיר או ברצפה, פערו חור והתפללו לטוב. במקרה הטוב, הם הצליחו לאתר את מוקד הנזילה בניסיון הראשון. במקרה הפחות טוב (והיותר שכיח), נדרשו לא מעט חורים בקיר או בתקרה עד שאותר מוקד הנזילה.

למרבה המזל איתור נזילות מים הפך כיום למשימה פשוטה למדי. הודות לציוד הטכנולוגי המשוכלל והמתקדם שנכנס לתחום, ניתן לבצע כיום איתור נזילות ביעילות, במהירות ומבלי לפעור חורים מיותרים בקירות וברצפת הבית. אחד המכשירים הפופולאריים המשמשים כיום אינסטלטורים לצורך איתור נזילות הוא מצלמה תרמית.

מצלמה תרמית מסוגלת לקלוט את הבדלי הטמפרטורות בגופים שהיא מצלמת, ולהמירם לקשת של צבעים. התמונה המתקבלת במצלמה תרמית מאפשרת לזהות את האזורים הקרים בקיר/ברצפה (המסומנים בצבעי כחול, סגול וירוק), שבהם בדרך כלל גם נמצא מוקד הנזילה. כך אפשר לפעור חור במיקום המדויק, ולא לגרום לנזקים מיותרים לרכוש ולבית. איתור נזילות יעיל, ממוקד ומהיר מאפשר לפתור את בעיות של נזילות וכן רטיבות במהרה. לאחר שאינסטלאטור ביצע איתור נזילות, הוא יכול לתקן בקלות ובמהירות את הבעיה בצנרת.

איתור נזילות באמצעות מכשירים טכנולוגיים מתקדמים גם מוזיל את העלות הכספית לצרכן. בעבר, הצרכן נאלץ לשלם לא רק עבור מלאכת איתור הנזילות והתיקון של הבעיה בצנרת, אלא גם על כל הנזקים שנגרמו לביתו עקר פעירת חורים מיותרים בקיר וברצפת הבית. כיום, איתור נזילות יעיל, ממוקד ומהיר חוסך את כל העלויות הנוספות של פעירת חורים מיותרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182621 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182639 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181303 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181099 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131276 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131805 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131143 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא בעלי חיים - כללי

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195930 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173622 צפיות
הרחקת יונים באמצעות רשת להרחקת יונים, הינה שיטה נפוצה ואופטימלית, אשר קיימת במס' רב של מבנים ובניינים ומספקת פתרון מקיף למניעת קינון ומטרד רב של היונים. רשת נגד יונים ניתנת להתקנה באזורים שונים של הבית, בגדלים שונים ובסוגים שונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173366 צפיות
לא רבים יודעים כי קיים מקצוע בשם "מרחיק יונים". מרחיק יונים כשמו כן. מרחיק יונים משתמש בשיטות שונות להרחקת היונים מהאזור המבוקש .

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173172 צפיות
הרחקת יונים הינו תחום גדול בו קיימים חברות ובעלי מקצוע רבים ושונים, אשר נותנים מגוון פתרונות לכלל סוגי האוכלוסייה, החל מלקוחות פרטיים, וועדי בתים, ועד ללקוחות עסקיים וחברות. בתחום זה חשוב להבין מהו צרכיכם ולהכיר את השיטות השונות הקיימות להרחקת יונים, וכן למצוא בעל מקצוע אמין ומנוסה, אשר יוכל לספק לכם שירות הרחקת יונים כמו שצריך.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172822 צפיות
הרחקת יונים מאזורי קינון ביתיים, מצריכה לנקוט במספר דרכים מסוימות אשר באמצעותם ניתן להרחיק את היונים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד. אין זה מספיק לגרש את היונים ולקוות שלא יחזרו, נדרשות כאן שיטות מיוחדות להרחקת יונים וכן הקדשת זמן והשקעה רבה בכדי להשיג פתרון יעיל בהרחקת היונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172734 צפיות
הרחקת יונים משלטים הינה שיטה חדשה ויעילה אשר נותנת מענה למטרד היונים אשר מביאות עימם לכלוך ורעש כאשר הם מקננות על גבי שלטי פרסום של עסקים וחנויות. מטרד זה יכול לעורר סלידה אצל הלקוחות המבקרים במקום ואף חלילה להרחיק אותם, דבר אשר יכול לפגוע בפרנסתו של העסק או בעל החנות.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172440 צפיות
הרחקת יונים ניתנת לביצוע באופן עצמאי על ידי מס' שיטות מסוימות להרחקת יונים משטח ביתכם או מבית העסק שלכם, אך, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר, המאפשרות הרחקת יונים לצמיתות, כדאי שתשקלו פניה אל חברה מקצועית להרחקת יונים, אשר מומחית בכלל סוגי העבודות הרחקת היונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica