חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ירח דבש לא קונבנציונלי

מאת: cubatravelטיולים בחו"ל04/10/20101132 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשזוגות מתכננים את החתונה הם כברחושבים באיזה יעדיתקיים ירח הדבששלהם. יש המחפשים מקומות אקזוטיים לבילוי של מנוחה ושיזוף בחוף וטיוליםעל רקע השקיעה, אחרים מעדיפים יעדים כמו בירות באירופה ויש הטסים לארצותהברית לטיול ממושך. טיולבו טסים אל יעד אקזוטי עם חופים ורוגע מצד אחדושילוב של שלל אתרים מעניינים מצד שני, הוא טיול לקובה.

קובה הפכהלארץ פופולארית עבור תייריםרבים מישראל ומרחבי הגלובוסקובהממוקמת בקריביים המרהיבים והיא האי הגדול שבהם.מזג האוויר בה הואנוח ושמשי ויש בה כל מה שנופש מחפש כוללנופים עוצרי נשימה, מקומותהיסטוריים,שווקים,ארמונותומלונות משובחים.בילוי ירח דבש בקובה הואמושלם מבחינת התפאורה הרומנטית, האקזוטיות של המקום והתושבים, האוכל המשובחוהמקומות המרתקים.

זוג היוצא לירח דבש בקובה צריך להכין וויזה ממשרד נסיעות.כדאילארוזבגדים קלים, בגד ים ובגדים אלגנטיים לערב.אפשר   לצאת לטיול מאורגןאו לטיול לבדבליווינהגפרטי. טיול עצמאיבליווי נהג כוללרכב נוחעם מיזוג, שהייה במלונות של חמישה כוכבים, ארוחותלפי החבילה החל מארוחת בוקר ועד להכל כלול.בטיול כזה היתרון הוא שבני הזוג לא מצטרפיםלקבוצה ויש להם אווירה פרטית ואינטימית. יתרון נוסף לטיול עצמאי הואההסברים והייעוץ של סוכנות הנסיעות וההסעות לכל המקומות

זוגות הבוחרים בטיול מאורגןנהנים מחבילה הכוללת טיסות, מיסים, טיסהפנימי,נסיעה באוטובוס תיירים ממוזג ונוח , מלונות ברמה גבוהה , מדריך בןהמקוםוישראלי המלווים את הטיול במתן רקע מפורט על האתרים,אשרת כניסהלמדינה, מתן תשרים לנותני השירותים השונים. טיולים אלהיותר מקיפיםומתאימים למי רוצה טיול עם יותר ידע וכולל את כל השירותים

בקובה ישמעל ל-300 חופי רחצהאגמבה ונחל הקאטו הארוך.בקובה יששמורות טבע עם צמחיה מדהימה וסוגים נדירים של צפרדעים, עטלפים, תניניםועוד.

בקובה יש נופים משתנים מבחינת הטופוגרפיה ומערות קדומות. בערים ישארכיטקטורה קולוניאלית  מעניינת והאנשים בה הם חמים ומכניסי אורחים . עירהבירה של קובה היא לה הוואנההססגונית הנחשבתלאחת מהערים היפות בתבל.בהוואנה משולביםתרבות, מסורת עתיקה, היסטוריה ועסקים. בהוואנהיש חיילילה תוססיםעם מיטב המסעדות,הבאריםוהמוזיקה לריקודים.

בערב עם סיום יום של סיוריםאו מנוחה בחופים המרהיבים אפשר לנוחבמלון המפואר עם עיסוי וג'קוזיבערב הזוג הטרי יכוללצאת למועדוןולרקוד לצלילי המוסיקה הקובנית המלהיבה או לאכול במסעדה משובחת ליד הים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://exciting-trips.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת cubatravel

מאת: cubatravelטיולים בחו"ל09/11/10863 צפיות
אחרי השרות הצבאי הארוך והמתיש רוב המשתחררים קונים כרטיס טיסה , נפרדים מהמשפחה וטסים למקומות כמו המזרח הרחוק, אוסטרליה, אירופה, ארה"ב ודרום אמריקה. חלק מהמשתחררים מתכננים מסע ארוך של חצי שנה {| ויש הנוסעים לזמן קצר יותר מקום נוסף שצובר פופולאריות הוא קובה.

מאת: cubatravelטיולים בחו"ל18/08/10917 צפיות
בשנים האחרונות קובה הפכה ליעד מתייר בקרב ישראלים. טיול משפחתי לקובה הוא חוויה מרתקת ומיוחדת. קובה , האי הכי גדול בקאריביים, נמצאת ב בין האוקיאנוס האטלנטי לים הקריבי.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196526 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182298 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181482 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181547 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181431 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171422 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171413 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica