חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרונות הצללה – פתרון מעוצב לכל מצב!

מאת: Shaiביקורות מוצרים06/10/20101211 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הצללה

היום כל ילד בגן מכיר את כללי ההתנהגות החכמה בשמש: חבישת כובע, הרכבת משקפי שמש, מריחת מקדם הגנה, לבישת בגדים ארוכים, שתייה מרובה של מים ויציאה לפעילות בשמש רק בשעות הבוקר המוקדמות או אחר הצהריים. כיום גם כל ילד יודע שכדי להיות "חכם בשמש" דרושים גם אמצעי הצללה, אשר יגנו עלינו מפני קרני השמש המסוכנות.

פתרונות הצללה – להתמודדות עם הסכנות שבשהייה בשמש

במדינת ישראל שטופת השמש קשה להימנע לחלוטין משהיה בחוץ. פתרונות ההצללה, על סוגיהן השונים, מאפשרים לנו לקיים פעילויות בחוץ גם בימי הקיץ החמים, מבלי להיחשף לסכנות הטמונות בשהייה בשמש. אמצעי הצללה מאפשרים לנו לשהות תחת מקום מוצל ומוגן מפני קרני השמש. הם מקטינים באופן משמעותי את הסיכוי להיכוות מקני השמש, לקבל מכת חום או לסבול מהתייבשות.

שהייה תחת אמצעי הצללה, כמו פרגולות, סוככים, רשתות צל או ברזנטים, מאפשרת לנו לקיים כמעט כל פעילות בחוץ מבלי לסכן את עצמנו: סוכך או פרגולה בחצר ביתנו מאפשרים לנו לארח אורחים, לשחק עם הילדים או סתם לקרוא עיתון מבלי להיחשף לשמש היוקדת. פתרונות הצללה דומים במסעדות, בתי קפה, גני שעשועים, גנים ציבוריים וכדומה מאפשרים לנו לבלות גם מחוץ לבית במזג אוויר חם. רשת צל, כיסויים וברזנטים מעניקים לנו מקומות עצירה ומנוחה מוצלים במסלולי טיולים, באתרי קיט ונופש. גם יחידות צבאיות משתמשות בכיסויים, ברשתות צל ובברזנטים כדי לקיים פעילויות מבצעיות בשטחים פתוחים בחודשי הקיץ.

אך למרות יעילותם הרבה של פתרונות ההצללה השונים, הם אף פעם לא יכולים להוות תחליף ליתר האמצעים להתנהגות חכמה בשמש. גם כאשר שוהים תחת אמצעי הצללה חשוב למרוח קרם מקדם הגנה, שכן קרני השמש יכולות לחדור גם בזווית ולגרום לכוויות. גם תחת רשת צל, סוכך או ברזנט חשוב להקפיד על שתייה מרובה של מים ועל הרכבת משקפי שמש וחבישת כובע.

אמצעי הצללה – פתרון מעוצב לכל מצב

מלבד חשיבותם הפונקציונאלית של אמצעי ההצללה, יש להם גם חשיבות עיצובית. אמצעי הצללה רבים, כמו פרגולות וסוככים, משמשים גם כפתרון אידיאלי לשדרוג העיצוב של כל חלל חיצוני: מרפסת ביתית, גינה או חצר, מרפסות של מסעדות, בתי קפה או עסקים אחרים, גינות ציבוריות, אתרי נופש ותיירות ועוד.

כיום ניתן למצוא אמצעי הצללה העשויים ממגוון חומרים: עץ, אלומיניום, בד שמשונית, ברזנט ועוד. כל אלו הם חומרים בעלי כושר עמידות גבוה בפני פגעי מזג האוויר (הן מפני שמש והן מפני גשם), אך הם גם מעניקים לחלל החיצוני מראה מעוצב ומרשים יותר. חלק מאמצעי ההצללה דורשים תחזוקה תקופתית (כמו למשל פרגולות עץ הזקוקות לשימון אחת לתקופה כדי להגן על העץ מפני שחיקה ובלאי טבעי), אולם למרביתם יש כושר עמידות איתן, והם ישמרו על מראם המרשים לאורך זמן רב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182618 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181300 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181097 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131273 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131803 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131140 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192902 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173199 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161827 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161686 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161650 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161773 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161776 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica