חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיירות ונופש – אילת אחרי החגים

מאת: נתיבתי מלון21/10/2010943 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אילת היא אחת מיעדי הנופש האטרקטיביים והמבוקשים ביותר על ידי ישראלים, וגם על ידי תיירים אירופאים רבים. כולם שמחים לצאת לנופש באילת המציעה שילוב אטרקטיבי של נוף עוצר נשימה, ים כחול עמוק ומרהיב ביופיו ומלונות מפנקים לשהות בהם.

אך אותו ביקוש עצום לנופשים באילת גורר עמו גם בעייתיות מסוימת – החל מפסח ועד לסיום תקופת החגים אי שם באוקטובר, אילת עמוסה בתיירים רבים, אשר גודשים את העיר ותופסים כל חדר פנוי בה. בשילוב עם החום הלוהט השורר באילת בתקופה זו של השנה, חווית השהות בעיר הופכת למעט פחות אטרקטיבית עבור נופשים רבים.

הפתרון המושלם לבעיה זו עבור מי שמאוד מעוניין לנפוש באילת מדי שנה הוא פשוט להתאים את תאריכי הנופש למצב בשטח. תקופת "אחרי החגים" – השבועות שמיד לאחר סיום החג השני של סוכות הן תקופה נפלאה לנפוש בעיר.

התזמון המיוחד הזה טומן בחובו שלושה יתרונות מרכזיים. הראשון הוא כאמור הירידה הדרסטית בכמות התיירים והנופשים בעיר. בתוך יומיים מסיום חג סוכות, יורדת התפוסה בבתי המלון האילתיים באופן חד, וכך גם רחובות העיר מתרוקנים ואילת חוזרת לשקט הנעים של תקופת החורף. היתרון המרכזי השני הוא כי בתקופה זו מזג האוויר באילת מושלם – לא חם מדי ולא קר מדי. בתקופת הסתיו האזור מפסיק לרתוח כמו בימי יולי – אוגוסט, ועדיין לא מתקרר מדי, כך שעדיין נעים להתרחץ בים או בבריכה, ואפילו להשתזף בשמש. ולבסוף, יתרון משמעותי נוסף הוא המחירים. מיד לאחר סיום החגים חוזר עם ישראל לשגרה ובתי המלון באילת מתרוקנים. לכן, חדר במלון (וכמעט כל אטרקציה תיירותית עליה ניתן לחשוב) עולה הרבה פחות, כך שהחופשה נהיית זולה יותר באופן משמעותי.

שילוב היתרונות הללו הופך את הנופש באילת בתקופת אחרי החגים לכדאי במיוחד – שקט, אוויר מעט קריר ונעים יותר ומחירים נמוכים. נשמע כמו החופשה המושלמת..

הבעיה עם נופש בתקופה הזו היא כמובן שרובנו חוזרים לעבודה וללימודים, ולכן לא יכולים לקחת שבוע חופש מיד לאחר סיום החגים. אם אתם בכל זאת נמצאים בעמדה בה אתם יכולים לקחת שבוע חופש בתקופה זו, נופש באילת אחרי החגים מומלץ עבורכם בחום..

 



תגיות המאמר: נופש באילת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נתי וינר, קידום אתרים - סאו סימפל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נתי

מאת: נתיאירועים וחתונות – כללי15/12/101577 צפיות
חתונה היא אחד האירועים המשמחים והמאושרים בחייהם של הזוג המאושר – היום בו הם מתאחדים לנצח ומקימים את התא המשפחתי האישי שלהם. עם זאת, עד כמה שיום זה יכול להיות יפה ומרגש, החודשים המקדימים לאירוע עלולים להיות מלחיצים, מעייפים ואפילו מתישים. ארגון חתונה היא משימה לא פשוטה בכלל – צריך לזכור המון דברים, לתאם בין גורמים שונים, לוודא כי הכול ידפוק כמו שעון כדי שלא יהיו אי נעימויות וכד'.

מאת: נתילימודים בחו"ל15/12/101338 צפיות
חברויות והיכרויות עם אנשים אחרים הם הבסיס של הקשרים החברתיים שלנו בחיים, קשרים אשר מגדירים אותנו ותורמים לנו הרבה מאוד. בלי חברים ומכרים – איפה היינו היום? מה היינו עושים בכל הזמן החופשי שלנו? לכן, רובנו מנסים עד כמה שניתן ליצור חברויות אשר יתאימו לנו – חברויות עם אנשים הדומים לנו לפחות באספקטים מסוימים, או אנשים אשר מעניין לנו איתם.

מאת: נתיעבודה וקריירה - כללי15/12/101256 צפיות
תקופה של חיפוש עבודה, אותה נאלצים כל אחת ואחד מאיתנו לעבור מדי פעם, יכולה להיות תקופה מעצבנת ולא כל כך נעימה. ההמתנה לקבלת תשובות, הצורך להתמודד עם דחיות מרובות ותשובות שליליות מבאסות, ולהתפרנס תוך כדי עד שתגיע המשרה המיוחלת.

מאת: נתיבית חכם28/11/101305 צפיות
נכון, מערכות "בית חכם" אמנם עדיין לא נעשו לחלק אינטגראלי מחיינו אולם נראה שהשינוי המתבקש יגיע, ואולי אף מוקדם מהצפוי. מהן למעשה מערכות בית חכם?

מאת: נתיהדברה28/11/101069 צפיות
האמונה הרווחת קובעת שמכת המזיקים מתחדשת במלוא עוצמתה בקיץ, כאשר השמש זורחת ומעניקה לבעלי החיים המזיקים תנאים אופטימאלים לרביה ולפעילות אולם המציאות, על כל פנים, מוכיחה שההפך הוא הנכון

מאת: נתיבניין ואחזקה - כללי28/11/101094 צפיות
סתיו, אין כמו הסתיו. תל אביב מתחילה להיות מקום קצת יותר נורמאלי לחיות בו אחרי אחוזי הלחות המטורפים של הקיץ, השלכת מתחילה לתת את האותותיה בעצים, החצבים פורחים והלילות מתקצרים. גם טכנאי מזגנים מתחילים לעבוד קצת פחות קשה...

מאת: נתינישואין26/11/101577 צפיות
זוגיות, הקמת בית ומשפחה יחדיו – זהו החלום של מרבית האנשים בעולם, האידיאל שהם רואים לנגד עיניהם. כל אחד ואחת כמעט מחפשים במשך שנות צעירותם עבור הנפש התאומה שלהם, עמה יוכלו להתחיל חיים משותפים ובעתיד גם להביא ילדים לעולם.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182166 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182032 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181400 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181503 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181581 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181487 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181475 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica