חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קבוצות רכישה – צוברות פופולאריות בתחום הנדל"ן

מאת: Group 141 יזמות עסקית09/11/20101020 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קבוצת רכישה היא קבוצת אנשים המתארגנת למטרת רכישת קרקע עלייה נבנה פרויקט מגורים של בניין דירות או יחידות צמודות קרקע,. הקבוצה היא היזם של הפרויקט ומעסיקה קבלן. הקבוצה מאתרת את הקרקע הרצויה, מגייסת רוכשים ומתנהלת מול אנשי המקצוע המעורבים בפרויקט הנדל"ן. קבוצות הרכישה הולכות וגדלות בארץ בקצב מואץ בשל כדאיותן הכלכלית הרבה ויתרונותיהם מול קנייה רגילה. במדינה בה שטחי הבנייה הולכים ומצטמצמים   ומחירי הנדל"ן שוברים שיאים, קבוצת רכישה היא פתרון מעולה.

כיצד פועלת קבוצת רכישה?
אנשי הקבוצה מנהלים את המיזם לבד, מגייסים רוכשים פוטנציאלים שאחד מביא את השני . לאחר גיבוש רשימת קונים אפשריים,ואישור של תוכניות הבנייה, כל אחד מחברי הקבוצה רוכש חלק מהקרקע ומעבירה על שמו בטאבו. אנשי הקבוצה חותמים על הסכם שיתוף והוועד הנבחר של הקבוצה  מפרסם מכרז לקבלנים. הרוכשים משלמים עבור הקרקע בלבד ואת שאר התשלומים לפי קצב התקדמות העבודה.

מהם היתרונות של קבוצת הרכישה?
חסכון בעלויות – הרוכשים חוסכים את הרווח של היזם ואת עלויות פרסום ושיווק הפרויקט. מכיוון שאנשי הקבוצה קונים את הדירות בעצמם, אין צורך בשיווק הפרויקט.
אפשרות בחירה – לאנשי קבוצת הרכישה יש אפשרות לבחרו את מיקום הפרויקט.   הרוכשים בוחרים בעצמם את גימור הדירות כולל סוג הריצוף, המיזוג, המטבח ועוד.
הטובים השכנים בעיני? - בקבוצות רכישה,חברי הקבוצה מחליטים מי יהיו השכנים עימם יגורו ומי שלא מתאים לקבוצה לא יוכל להצטרף. אנשים תמיד מחפשים שכנים ברמה גבוהה עמם יש להם מכנה משותף. באופן זה נוצרת קהילה מגובשת עם אווירה נעימה ויחסי שכנות טובים.
הטבות מס -  ישנן הטבות מס רבות לקבוצות רכישה אשר לא משלמות מע"מ על הקרקע. גם היטלי פיתוח ואגרות בניה שגובה הרשות המקומית הם ללא מע"מ.  מס הרכישה הוא עבור הקרקע בלבד בגובה של 5 אחוז ולא על הנכס,   כמקובל בקנייה רגילה. כדי לקבל את הטבות המס, חברי הקבוצה   נחשבים כאוסף של אנשים פרטיים העורכים הסכם שיתוף לרכישת קרקע והקמת פרויקט.
שליטה וביטחון – חברי הקבוצה מפקחים על עבודת הקבלן.  הקבלן הוא ביצועי והתשלום ניתן לו לפי קצב התקדמות הפרויקט.ניתן אף להחליף את הקבלן אם יש חוסר שביעות רצון מעבודתו או אם פשט רגל. הבעלות על הקרקע היא תמיד של חברי הקבוצה .
מימון – השגת מימון מהבנק לפרויקט היא קלה משום שכל הדירות בו כבר נמכרו. בלקיחת משכנתא, אנשי קבוצת רכישה מקבלים תנאים טובים ונוחים יותר.
פיקוח על כספים – חברי הקבוצה עוקבים אחר כל הוצאה כספית של הוועד. מכיוון שבקבוצת רכישה יש שוויון בין כולם,  ההחלטות מתקבלות על סמך השגת רוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://141group.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Group 141

מאת: Group 141 נדל"ן09/01/11953 צפיות
קבוצת רכישה היא קבוצה הכוללת אנשים פרטיים הרוכשים ביחד קרקע כדי לבנות עליה יחידות נדל"ן. תופעת קבוצות הרכישה הולכת ומתפשטת בזכות יתרונותיה הרבים.

מאת: Group 141 נדל"ן12/12/10836 צפיות
רוב האנשים משתוקקים לגור במרכז. עלות הנכסים באזור לא מאפשרת לרבים לרכוש דירה. הפתרון הוא להצטרף אל קבוצות רכישה הקיימות בכל עיר ולזכות לגור במרכז העניינים. היכן ניתן לגור במרכז?

מאת: Group 141 עסקים - כללי29/09/10852 צפיות
קניית נדל"ן באמצעות שיטת קבוצת רכישה היא משתלמת ביותר בהשוואה לרכישה רגילה מקבלן.

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232376 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232410 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231609 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232479 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/222863 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221324 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221380 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica