חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודת סמינריון

מאת: לאה חובללימודים אקדמאיים18/11/20101521 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עבודת סמינריון

עבודת סמינריון היא עבודת מחקר בהיקף רחב הנכתבת על-פי כללים מוגדרים של האקדמיה – (לפחות 20 דפים), משימה מורכבת שכל סטודנט באוניברסיטה חייב להתמודד איתה בשלב כלשהו של הלימודים, כחלק ממחקר עצמאי, שעליו להחליט על הנושא הנכתב ועל אופיו.

עבודת סמינריון נעשית ממחקר מקיף של מאמרים הקשורים לנושא שהסטודנט בחר והיא מבטאת את בקיאותו בחומר הנלמד, את רמת היכולת שלו להתבטא בכתב באופן הולם וראוי למוסד שהוא לומד בו ואת המסוגלות לחשיבה עצמאית ופורה בתחומו.

סטודנטים רבים נלחצים מאוד רק מלחשוב על המשימה הקשה המוטלת עליהם, ואינם יודעים ממה יתחילו ואיך יכתבו עבודה שלמה בסדר גודל כזה.

מאיפה מתחילים עבודה אקדמית

על מנת לעבור את משימת כתיבת עבודת סמינריון בהצלחה רבה יש לנקוט בצעדים ברורים ונכונים שיקלו על התהליך, מבלי לאבד את הדעת.

ראשית, יש להתמקד בהנחיות הקורס הנלמד ובהוראות המרצה, על מנת לא לגרום לעבודה מיותרת ולבלבול שלרוב דורשים זמן רב.

שנית, יש לחשוב על הנושא שבו כדאי ורצוי להתמקד, לפי רמת העניין בו, לחקור אותו היטב ולשאול שאלות העולות תוך כדי קריאה ומחקר. אם ישנן שאלות ותהיות רבות המעניינות מספיק כדי להתעמק בהן, רצוי מאוד לכתוב את עבודת הסמינריון על נושא זה, כדי לא לאבד עניין ולהתחרט באמצע התהליך.

לאחר שהנושא הוחלט, יש להתחיל במלאכת המחקר ובהסקת המסקנות. יש לאסוף חומר רב ומגוון ככל האפשר, ממקורות שונים: ספריות, אינטרנט, מאמרים בעברית ובאנגלית ובשפות אחרות, שיתרמו רבות למחקר.

טיפים להתקדמות בעבודת סמנריון

  1. קבעו לכם ימים ספציפיים לכתיבת עבודת הסמינריון, שאין לכם בהם תכניות או סידורים.
  2. למדו משעות הבוקר ועד לשעות לפנות ערב והקפידו לשתות ולאכול היטב, כדי לשמור על האנרגיה.
  3. השתדלו להיות מרוכזים ומצאו פינה שקטה בבית או בספריה באוניברסיטה, שבה תוכלו ללמוד בשקט וללא הפרעות.
  4. נתקו את המכשיר הסלולרי לכמה שעות, כדי למנוע שיחות טלפון מיותרות הגוזלות זמן רב.
  5. חשוב להתחיל בכתיבת עבודת הסמינריון מוקדם ככל האפשר, כדי שכשתגיעו לשבוע וחצי האחרון להגשה, תצטרכו לעשות טיפולים קוסמטיים בלבד, ולא להילחץ מעוד 15-20 דפים שצריך לכתוב, דבר שיקשה על איכות העבודה ובשל כך יוריד את הציון.

הליטוש האחרון – עריכה לשונית 

עבודה סמינריונית דורשת דיוק רב ורמה תחבירית גבוהה ביותר.

רצוי מאוד להעביר את העבודה למישהו שהוא עורך לשוני על מנת שיערוך את התיקונים במאמר ויבצע הגהות סופיות, יוודא שהמאמר נכתב לפי כללי האקדמיה, כמו הערות שוליים ורשימת ביבליוגרפית.

עריכת עבודה סמינריונית, לבטח תשפר את רמת העבודה ותהווה את הליטוש האחרון לעבודת הסמינריון שלכם.

בהצלחה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לאה חובל

שירותי עריכה לשונית מקצועיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לאה חובל

מאת: לאה חובלספרות28/02/111289 צפיות
כאשר כותב מנסח את דבריו על הדף בצורה ייחודית ביותר שלו, הוא לא תמיד שם לב לעובדה שהוא כותב בצורה שיכולה להתפרש בדרך מסוימת, או השימוש במילים במקומות מסוימים יכול להיות בעייתי ועוד.

מאת: לאה חובלאומנות - כללי24/02/111428 צפיות
כאשר טקסט נכתב ועל אחת כמה וכמה כאשר הטקסט הוא בשפה העברית, הוא צריך לעבור עריכת לשון. עריכת לשון, משמעותה היא לקיחת הטקסט שכבר נכתב ועריכתו בצורה טובה ותקינה על פי כללי הכתיבה הטכניים הנכונים.

מאת: לאה חובלניהול תוכן18/11/101237 צפיות
כל טקסט צריך עריכת תוכן ללא יוצא מן הכלל. גם אם אנו אוהבים לכתוב וגם אם אנו תופסים את מה שכתבנו כפאר היצירה, הטקסט עדיין צריך עריכת תוכן מינימאלית, על מנת שניתן יהיה לעשות סדר בדברים. מהו תפקיד עורך תוכן? על כך במאמר הבא

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182592 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182438 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181709 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171478 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172268 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171937 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica