חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסות ברגע האחרון – הדילים המשתלמים ביותר

טיסות ברגע האחרון הפכו לאלטרנטיביות זולות מאוד של אנשים שיכולים להרשות לעצמם לצאת לחופשה תוך זמן קצר מאוד (לעיתים גם 72 שעות). מרביתנו עוסקים בעבודות או מנהלים קריירות שאינן מאפשרות לנו לצאת את הארץ ללא תכנון מדויק וקפדני זמן רב מראש. עם זאת, טיסות ברגע האחרון יכולות בהחלט להתאים בתקופות החגים ובתקופות שבממלא אנו נמצאים בחופש.

תקופות החגים

מרבית הישראלים בוחרים לצאת עם הילדים והמשפחה לחופשות ספונטניות, בעיקר בתקופת החגים, שכן אז יכולה ליהנות כל המשפחה מחופשה מבלי שהילדים מפסידים לימודים ומבלי שאנו נרגיש לא בנוח לעזוב את העבודה. טיסות ברגע האחרון בסביבות חודש ספטמבר, למרות עונת התיירות האינטנסיבית (במיוחד מצד חברות התעופה הישראליות), נוטות להיות זולות יותר אפילו מחופשות שתוכננו מראש למועדים אלו. דילים אלו של טיסות ברגע האחרון (לרבות חבילות נופש של הרגע האחרון), מוצעות לכלל הציבור הודות למקומות טיסה וחדרי מלון פנויים במועדים מסוימים.

על אילו הפרשי מחירים מדובר?

הפרשי המחירים בין טיסות ברגע האחרון לטיסות רגילות, עלולים להיות דרסטיים. לעיתים מחיר של חופשה משפחתית ברגע האחרון יכולה לעלות רק מחצית ממחירה הרגיל.עבור משפחות רבות טיסות ברגע האחרון, הן האפשרות היחידה לחופשות שנתיות בחו"ל (עקב מחירן הגבוה של טיסות רגילות), עם זאת ניתן למצוא משפחות רבות (ללא קשיים כלכליים) שמנצלות בחוכמה את ההנחות שמעניקות טיסות כנ"ל.

חשוב לזכור

פעמים רבות טיסות ברגע האחרון גורמות לנו לשכוח לתכנן את החופשה כראוי. ההתרגשות, ההמולה וזמן ההתארגנות הקצר (כאמור לעיתים 72 שעות בלבד עד הטיסה), גורמים לשכוח דברים חשובים כמו ביטוח נסיעות לחו"ל, אריזת דברים חיוניים(כמו תרופות מרשם) ודברים נוספים אחרים. חשוב לזכור כי ביטוח נסיעות לחו"ל למשל, לוקח מספר דקות בודדות להפעיל ויכול לחסוך מאיתנו, עוגמת נפש רבה ותשלום סמוכי כסף גבוהים ומיותרים במידה ומשהו יקרה (תאונה, פציעה וכי"ב).

אילו יעדים מציעות טיסות ברגע האחרון?

ככלל, טיסות ברגע האחרון, מוצעות לכל היעדים שקיימים בעולם. עם זאת קיימת שכיחות רבה יותר של מבצעי הרגע האחרון ליעדים פופולאריים כמו, בודפשט, ברלין, ברצלונה, פראג, לונדון, אירופה ועוד. חשוב לציין שלצד חבילות למדינות רחוקות בחו"ל ניתן למצוא טיסות ברגע האחרון גם לאילת וליעדים קרובים נוספים כמו יוון.

מומלץ לשים לב

בעת הזמנות טיסות ברגע האחרון וטיסות רגילות לחו"ל, במיוחד אם הן מגיעות כחבילת נופש, חשוב מאוד לבדוק את פרטי המלון, הארוחות הכשרות במטוס (במידה והזמנתם כאלו), הרכב השכור או ההסעה לבית המלון וממנו חזרה לשדה התעופה ביום העזיבה. אם הזמנתכם אושרה, הקפידו לבקש אישור הזמנה באנגלית, עם לוגו ו/או חותמת של המלון, שמאשרת את ההזמנה. אין זה נדיר שמתרחשים כשלי תקשורת או אי הבנות בין משרדי הנסיעות למלונות ונותני שירותים אחרים בחו"ל, הדפסת ההזמנות ושמירתן יחד עם הדרכונים וכרטיסי הטיסה, תבטיח שבמידה ותצוץ בעיה כלשהי, תוכלו לטפל בה באופן יעיל במהלך החופשה או לקבל החזר כספי ממשרד הנסיעות בזמן חזרתכם ארצה.

למידע נוסף: חופשות לחו"ל

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגר וכותב מאמרים בנושא, צרכנות פיננסית, הלוואות וכרטיסי אשראי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל זיני

מאת: דניאל זיניטיולים בחו"ל11/04/121491 צפיות
יוון, היא ערש התרבות המערבית, המקום בו צמחה הציוויליזציה והמחשבה המערבית כפי שאנו מכירים אותה – מיתולוגיה, פילוסופיה, אמנות, ספרות וארכיטקטורה הם חלק מן המדינה מזה אלפי שנים. אמנם המדינה מציעה היום לא מעט אטרקציות נופש, רבים מגיעים אליה ולו בשל ההיסטוריה המפוארת, האתרים הארכיאולוגיים והמסתורין המיתי שלה. למי שרוצה ללכת בעקבות המיתולוגיה, באילו אתרים מומלץ לבקר?

מאת: דניאל זיניטיולים בחו"ל31/05/111166 צפיות
טיסות לפריז, היוצאות מהארץ לאורך כל חודשי השנה, הן הזדמנות לתכנן חופשה לאנשי עסקים בפריז, שמעוניינים לחוות מכל האטרקציות הנהדרות שיש לעיר המקסימה הזו להציע. אם כן, איך מתכננים חופשה לאנשי עסקים בפריז? מהן האטרקציות שאסור לפספס? על כך, בכתבה הבאה.

מאת: דניאל זיניטיולים בחו"ל31/05/111075 צפיות
טיסה לפריז היא הזדמנות נפלאה לטיול משפחתי בעיר הנהדרת הזו ולזמן משותף עם כל בני המשפחה. אם אתם תוהים איך להעסיק את הילדים במסגרת הביקור שלכם בעיר, קראו את הכתבה הבאה.

מאת: דניאל זיניטיולים בחו"ל30/12/101449 צפיות
ברצלונה נודעת בזכות השטחים הירוקים האינסופיים המקיפים אותה והפארקים הציבוריים המטופחים שממוקמים בתוכה. עבור אנשים רבים העולים על טיסות לברצלונה הביקור בעיר מורכב ממגוון רחב של חוויות תרבותיות ומהנות כאחת.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205145 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205032 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195491 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195690 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196439 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182456 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181710 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica