חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודים מאחורי הבמה

מאת: haydeלימודים אקדמאיים04/12/20101196 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תעשיית הבידור מורכבת מענפים שונים שתכליתם כמעט זהה. תחום הקולנוע מציג רעיונות ורגשות באמצעות סרטים.  תחום הבמה, המשחק והתיאטרון מציג את הרגשות והרעיונות הרצויים באמצעות תפאורה מתאימה ושחקנים אמיתיים, ותחום האנימציה מציג את רעיונותיהם של הכותבים באמצעות ציור ותמונה.

לכל עולם יש את הדרכים שלו להציג את הרעיונות אותם הוא רוצה לבטא, כשלעתים ניתן למצוא קשר הדוק בין הגורמים השונים בתעשיית הבידור, ואת שיתופי הפעולה ההכרחיים ביניהם. לימודי אמנות הבידור הנערכים מאחורי הקלעים, מתאימים לאנשים שאוהבים את התעשייה, אך אוהבים להשפיע מאחורי המצלמה, המחשב או הדף, ולא מעל הבמה.

לימודי צילום

מקצוע הצילום הינו ענף שלם ומורכב המציג את תפיסת עולמו של המצלם באמצעות תמונה או סרט. תמונה אחת שווה אלף מילים, וסרט - פי כמה. הצילום מאפשר להציג רעיון, רגש, תמונת מצב או תיאוריה מזווית הראיה המבוקשת לבמאי, ומהווה את אמצעי ההעברה הישיר ביותר בתעשיית הקולנוע, הטלוויזיה והבמה. לימודי צילום נחלקים בעיקרם לשניים - צילומי סטילס וצילומי וידאו, כשהפן הטכני תופס את ההבדל המוחשי ביותר בין השניים, בעוד שהרקע התיאורטי והחברתי העומד מאחורי שניהם כמעט זהה לחלוטין.

לימודי תואר בצילום נמשכים ארבע שנים, כאשר בסופן מקבל הסטודנט תואר A.B. מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה. ניתן ללמוד לימודי צילום כחלק מלימודי תעודה המקנים לסטודנט את תעודת ההכשרה המקצועית של מוסד הלימוד בו רכש את המקצוע ואת הידע התיאורטי הקשור אליו.

לימודי קולנוע

כיום ניתן לרכוש השכלה אקדמאית בתחום הקולנוע במסגרת תואר A.B. בלימודי קולנוע המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה. לימודי קולנוע בונים בסיס יציב וחזק של לימוד ההיסטוריה של תעשיית הקולנוע מאז הקמתה ועד היום, טכניקות חדשות והתפתחויות אחרונות בעולם זה. לצד הידע התיאורטי הפרקטי, מקבל הסטודנט את התיאוריה הנדרשת להבין את המציאות הקולנועית העולמית, בדגש נבחר על תחום הקולנוע המבוקש. כחלק מלימודי קולנוע ניתן להתמחות בתחום צילום הקולנוע, לימודי עריכה, לימודי הפקה  קולנוע, לימודי עריכת סאונד קולנועי ועוד.

עולם הקולנוע הוא עולם נרחב ביותר המאפשר לאנשי התעשייה להביע רעיונות, לשעשע את קהל הצופים, לרגש ולרתק על ידי בחירה בז'אנר המתאים. החיבור הנכון בין התחומים השונים של תעשיית הקולנוע מאפשר את יצירתו של התוצר הסופי המגיע אל מסכי הטלוויזיה, המחשב והקולנוע של קהל הצופים העולמי. לימודי קולנוע מספקים לסטודנט את הידע המקצועי הנדרש להבין את שפת התעשייה ואת החיבורים השונים הנדרשים בין ענפי המקצוע השונים, כשבסופו של דבר בוחר הסטודנט את המגמה הרצויה לו בתחום לימודי זה.

לימודי אנימציה

תחום לימודי האנימציה המקצועית נלמד בבתי ספר גבוהים לאמנות ברחבי הארץ ובעולם, אותו ניתן לשלב עם לימודי מדעי הרוח והחברה כתואר משלים. לימודי אנימציה מאפשרים לצייר החובב או המקצועי לקבל את עולם המושגים הנדרש בתחומי האמנות, לצד הכלים הפרקטיים בתחומי הציור השונים.

במהלך לימודי אנימציה מקבל הסטודנט רקע וידע פרקטי ומעשי ברישום, ציור, איור, עריכה תלת ממדית, אנימציה ממוחשבת ועיצוב דמויות. נוסף על הכלים הפרקטיים בייצור תוצר האנימציה הסופי, מקבל הסטודנט את הידע המשלים הדרוש לתעשיית האנימציה כגון יצירת תסריטים, בניית עלילה והמשכיות, דיבוב, ו"ליהוק" דמויות.

לימודי אנימציה ניתנים לשילוב עם תארים מתקדמים בתחומי הקולנוע, הבמה והבידור השונים, או לצד לימודי עריכה ובימוי של עולם הקולנוע והתיאטרון. בשונה מלימודי קולנוע או משחק, הדגש הרב הניתן בלימודי אנימציה הוא על הצד הפרקטי, בתוך ההבנה כי התוצר הסופי והכישרון של הצייר או המאייר הוא זה שיקבע את הצלחתו בשוק זה.

מכללת מנשר לאמנות  מעניקה תואר B.A  במקצועות האמנות.   במכללה תוכלו ללמוד מגוון תארים מול המצלמה כגון: לימודי משחק, לימודי תיאטרון.     כמו כן מתמחה מכללת מנשר לאמנות ומעניקה תואר אקדמאי בשלל תחומים מאחורי הבמה -  לימודי כתיבה, לימודי קולנוע ותסריטאות,  לימודי צילום, לימודי אנימציה, תקשורת חזותית, עיצוב גרפי ועוד..

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היידה תוכניות שותפים

בניית אתרי תוכניות שותפים

קידום אתרים באינטרנט

שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת hayde

מאת: haydeדיני משפחה20/09/121402 צפיות
טקס החליצה נקרא כך על שם האקט הסמלי המבוצע במהלכו - "חליצת נעל". אקט זה מבטא מעין "היחלצות" האדם מאחריות המוטלת עליו, ומהי אותה אחריות? נשיאת אלמנת אחיו המנוח לאישה, או "ייבום", והבאת ילדים אשר ימשיכו את שם המנוח. הטעם לעניין זה נובע מהרצון להמשיך את זכר האח שנפטר בטרם הביא ילדים לעולם וכן גם לייצר "רשת הגנה" מחודשת לאלמנה, שבאותה תקופה נתקשתה להתפרנס בכוחות עצמה. הטקס, בו שותפים האלמנה וגיסה, מהווה תוקף לאי רצונם של הצדדים להינשא.

מאת: haydeפרסום באינטרנט02/01/111324 צפיות
מחפשים תוספים טובים לאתר שלכם? למדו במאמר זה על התוספים הטובים שיש כיום ברשת לשדרוג האתר שלכם

מאת: haydeהכרויות02/01/114457 צפיות
אתר צ'אט רולט הפך בשנים האחרונות לאחד האתרים הפופולאריים ברשת. קראו מה הוביל לכך

מאת: haydeמיחשוב ארגוני22/09/101813 צפיות
איך בוחרים בין מדפסת לייזר למדפסת דיו? חברת דיו סנטר מסבירה במאמר זה. קראו על השיקולים , הדילמות , היתרונות , העלויות ואיך מקבלים החלטה?

מאת: haydeמיחשוב ארגוני22/09/101455 צפיות
האם כבר נכנסתם לאתר של דיו סנטר? באתר תקבלו מענה כולל לשירותי ציוד חומרה מתכלה למדפסות - דיו למדפסות, טונרים למדפסות. במאמר הבא על דיו סנטר.

מאת: haydeמיחשוב ארגוני22/09/101324 צפיות
האם כבר נכנסתם לאתר של דיו סנטר? באתר תקבלו מענה כולל לשירותי ציוד חומרה מתכלה למדפסות - דיו למדפסות, טונרים למדפסות. במאמר הבא על דיו סנטר.

מאת: haydeמיחשוב ארגוני22/09/102577 צפיות
מאז שנת 1999 מתמחה חברת דיו סנטר באספקת ציוד חומרה מתכלה למדפסות. לחברה אתר ומשרדים הממוקמים בתל אביב. החברה מספקת שליחויות לכל הארץ ודרך אתר החברה תוכלו להזמין דיו וטונרים למדפסות.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182591 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182438 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181707 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171477 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172267 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171936 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica