חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום הולדת שקשה לשכוח

מאת: כיפכףימי הולדת14/12/20101035 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חגיגת יום הולדת מתחילה בשנים הראשונות ומאורגנות על ידי ההורים לאחר מכן עם השנים אנחנו הופכים למקבלי ההחלטות והם המבצעים ואחרי שכבר גדלנו אנחנו הופכים למקבלי ההחלטות היחידים ( מקסימום מתייעצים) מתכננים ומבצעים . ניתן לחגוג יום הולדת כל שנה בכל מיני דרכים , אך יש גילאים מסוימים שאנחנו חייבים לחגוג חגיגה גדולה כדי לנצור לנו זיכרונות מתוקים מהעבר.כמו חגיגת בר או בת מצווה , גיל 20 , גיל 40 ועוד וכן תתפלאו יש גם כאלה שחוגגים גיל 100. ריכזתי עבורכם מספר דרכים לחגיגה גדולה וכיפית שלא תשכחו .

יום הולדת בנופי ארץ ישראל

דרך ראשונה זוהי חגיגה מהנה ומאתגרת שתגרום לנו להכיר יותר את מדינתו ולהתרשם מיופייה.ארגנו את החברים לטיול שטח רגלי , עם אופנוע ,סוסים , טרקטורון , ג'יפים לפי בחירתכם. ישנם מקומות רבים בהן ניתן לבקר החל מהמדברים בדרום הארץ ועד השטחים היפיפיים בדרום. ארזו את כל החפצים הדרושים , לא לשכוח פרטי הגנה , אוכל ובעיקר הרבה שתייה. תכננו את המסלול קודם ולמדו נקודות ציון בדרך. רבים חוגגים יום הולדת באילת בעיקר לילדים קטנים בגלל חווית הבריכות והים שילדים אוהבים  , קניות וארוחות במסעדות ורשתות מזון מהיר. יעד נוסף שמתאים לכל הגילאים הוא ים המלח  מלבד חגיגה תוכלו להתפנק בשלווה ורוגע לנקות את הגוף וליהנות מספא משחרר. אופציות נוספות הן סופרלנד , צימרים , שיט , קייקים, גן חיות , מיני ישראל , ספארי .

יום הולדת בחוץ לארץ

יום הולדת כזו היא בלתי נשכחת ומלאת חוויות , היכרות עם ארץ חדשה ותרבות מעניינת . רוב האנשים מעדיפים חגיגה כזו , אך לא כולם יכולים להרשות לעצמם טיול כזה . את יעד הטיסה תבחרו לפי תרבות המסקרנת אתכם , נופים מרהיבים , חיי לילה בהתאם להעדפות שלכם. יעדים כדאיים הם יורודיסני , נופי איטליה , מפלי הניאגרה , לאס וואגס ,יש כאלה שאפילו מזמינים טיסות לתאילנד לבנגקוק ואף לאיביזה, היעדים האטרקטיביים הם רבים תעזרו בהמלצות ובסקירה רחבה על היעד הנבחר.

יום הולדת במסיבה

יום הולדת במסיבה היא הפופולארית ביותר ניתן לחגוג אותה בבית , בים , בטבע . ליהנות עם מוזיקה וריקודים קצת אוכל ושתייה כמובן לא לשכוח מתנות ליום הולדת והחגיגה תזרום מעצמה . אלא אם כן מדובר ביום הולדת של ילדים קטנים אז מומלץ להביא קוסם ליצן או כל מפעיל אחר.

לא משנה באיזו דרך תחגגו אל תשכחו לתעד את האירוע במצלמה למרות שזה נשמר לכם בזיכרון לזמן רב אם לא לעד תמיד תרצו להראות לחברים , שכנים , ילדים כמה כיף היה לכם ואיך הייתם באותה תקופה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כיפכף הינו האתר מספר 1 ליום הולדת אצלנו תוכלו למצוא את כל ספקי השירות מקוסמים, מתקנים מתנפחים ועד לקייטרינג, משחקיות, ליצנים ועוד... אנו נעניק לכם חווית יום הולדת שלא תשכחו.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כיפכף

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181780 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181428 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181762 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181710 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181456 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181500 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181390 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica