חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שערים - סוגים וחומרים

מאת: גיל כהןתעשייה22/12/20101064 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


כבר במאה ה-4 לספירה, החלו מלכי ואצילי אירופה לבנות שערים לבתים, לאחוזות ולטירות שלהם, שהשתלבו בעיצובו של המבנה ולא שימשו רק להגנתו. מרבית השערים נבנו אז מעץ כבד, שיכול היה לעצור את כלי הניגוח של האויב וממסמרי ברזל ענקיים.

1,700 שנים לאחר מכן, אנחנו עדיין מתענגים על יופיים של השערים המגינים על הנכסים שלנו. אלא שכיום הם עשויים בעיקר מאלומיניום בשילוב זכוכית אטומה.

האלומיניום מעניק לשער עוצמה ואיכות גימור שמאפשרת לעצב את החומר בכל דרך שנראית ללקוח. ניתן לייצר שער אטום לחלוטין או כזה העשוי סורגים המשתלבים לכדי יצירת אומנות, בייחוד כשמשלבים בהם זכוכית אטומה בצבע המשתלב עם זה של האלומיניום.

להבדיל מהמלכים של פעם, כיום כבר אין צורך בארבעה אנשים שימשכו בחבלים כדי לפתוח את השער. לחיצה אחת על הלחצן - והשער נפתח בלי שתקומו אפילו מהכורסה.   

שערים העשויים מאלומיניום הם המילה האחרונה בייצור שערים לבית, לחניה ולמפעל. למרות חוזקו, האלומיניום אינו שוקל הרבה ולכן קל להציב אותו גם כשמדובר בשער גדול. בנוסף, האלומיניום נצבע בטכנולוגיה שמגינה עליו מפני פגעי מזג האוויר. שנים לאחר שתרכוש שער אלומיניום, לא תצטרך לטפל בצבע שעליו או להסיר מעליו חלודה.

הדימיון האנושי מעדיף תמיד ליצור שילובים ייחודיים. שילוב שכזה הוא שילובו של אלומיניום בזכוכית אטומה. מדובר בשני חומרים אצילים שצירופם זה לצד זה, יוצר שער וגדר שיוצרים סוג של פסל סביבתי. זכור, הדבר הראשון אותו רואה האורח המגיע לביתך או לעסק שלך - הוא השער שתוחם בינך ובין העולם. ככל שהשער יראה ייחודי ומרשים יותר, כך תהיה ההתרשמות הראשונית של המבקר שלך ממך – משמעותית יותר.

 



תגיות המאמר: אלומיניום, שערים, שער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל כהן

מאת: גיל כהןשיער27/01/111303 צפיות
לימודי עיצוב שיער מחייבים את התלמיד קודם כל להבין את האחריות המוטלת על כתפיו בבואו לשנות, לייפות ולעצב את שיער ראשה של לקוחתו. עיצוב השיער בו הוא יבחר, ילווה אותה לאורך תקופה שנעה ממספר שבועות ועד מספר שנים. מדובר באחריות אליה חייב המעצב לעתיד להתייחס, בבואו להתחיל לימודי עיצוב שיער.

מאת: גיל כהןשיער27/01/111500 צפיות
עיצוב שיער הוא השם הכולל לכלל המקצועות הקשורים בטיפול בשיער, בטיפוחו, בשיקומו ובעיצובו. עיצוב שיער מתחיל בלימוד השיער ובהיכרותו, בלימוד האישיות של בעלת השיער ובהבנת שאיפותיה ורצונותיה.

מאת: גיל כהןשיער27/01/111372 צפיות
רבות מאיתנו אינן מרוצות ממה שנתן להן הטבע. גם השנים החולפות גורמת לנשים רבות לירידה מתמדת בנפח שיער הראש. השיער הופך דק, שביר ודליל עם השנים, ולעיתים נגרמות נקודות הקרחה. הירידה בצפיפות השיער גורמת לירידה בדימוי העצמי הנשי ופוגעת באיכות חייה של האישה.

מאת: גיל כהןשיער27/01/111153 צפיות
החלקה יפנית היא הלהיט התורן בתחום עיצוב השיער. הסיבה לכך פשוטה, כל אישה מבקשת להפסיק לבזבז שעות של סירוק מול המראה בכל יום. בזכות טיפול של החלקה יפנית ניתן לקום בבוקר אל שיער מסודר וחלק, ללא צורך במאמץ מיוחד.

מאת: גיל כהןשיער27/01/111859 צפיות
ערב החתונה הוא ערב קסום ומיוחד, ואת משמשת בו כמלכת הערב. לשם כך עלייך להיות יפה וזוהרת כפי שלא היית מעולם. מראה שיערך מהווה חלק בלתי נפרד מעיצוב המראה המושלם אליו את רוצה להגיע. לשם כך, את חייבת להגיע לסלון עיצוב תסרוקות כלה, בו תוכלי להגשים את החלום. בסלון עיצוב תסרוקות כלה תוכלי לזכות במראה קלאסי, אופנתי, נועז או רומנטי.

מאת: גיל כהןשיער27/01/1110086 צפיות
לפני יציאה לאירוע חשוב, את חייבת להיכנס למעצב תסרוקות ערב ולעצב לעצמך את התסרוקת שתתאים לאירוע אליו את מוזמנת. שיער יומיומי פרוע - נוטה להתפזר, להידבק לשפתון, להתנפח ולהתנהג בצורה חסרת שליטה. זה מעציב כשמדובר בדייט, אבל זה הופך לטראגי כשהאירוע הוא אירוע רשמי שמצלמים בו ואת בחרת שלא ללכת לעיצוב תסרוקות ערב.

מאת: גיל כהןתעשייה12/01/111354 צפיות
אחד הדברים הראשונים שאנחנו רואים כשאנחנו נוסעים באזורים איכותיים הן הגדרות המקיפות את הבית על פניו חלפנו. כבר מזמן אנחנו לא מתלהבים רק מהמבנה אלא מביטים ביופין של הגדרות המקיפות אותו.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22962 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211203 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211141 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191769 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181810 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181309 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175146 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica