חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קטלוג תכשיטים

מאת: Efratבידור ופנאי - כללי11/01/20111252 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קטלוג תכשיטים

כמעט כל חנות תכשיטים רצינית ומכובדת תעדכן בכל קולקציה חדשה את קטלוג התכשיטים שלה. הקטלוג הוא ספר בו מופיעות תמונות של התכשיטים שמוצגים על גבי דוגמניות או לחילופין על גבי רקע שונה והתכשיט מוצג באופן עצמאי. קטלוג תכשיטים הוא כמו הספר של מעצב התכשיטים הוא מציג את עבודתו. לא פעם כולל הקטלוג מחירים וכן תיאור קצר אודות התכשיט, ממה הוא עשוי, עבור מי הוא , מי המעצב, אם מדובר ביהלומים אז מס' קראט וכו'.

קטלוג תכשיטים באינטרנט
בימינו האינטרנט משמש לכלי מרכזי בחיינו וכן בעולם התכשיטים. ניתן לרכוש תכשיטים דרך האינטרנט, להסתכל על תמונות של תכשיטים וכן על קטלוג תכשיטים עדכני. קטלוג התכשיטים כולל צמידים, טבעות אירוסין זהב, טבעות יהלומים, שרשרות תליון, עגילים ואת כל הקולקציה האחרונה והמעודכנת של החנות. בקטלוג יוצגו התכשיטים המובילים והנחשבים ביותר של חברת התכשיטים, אלו שהם רוצים לשווק הכי טוב, אלו שרוצים לפרסם ואלו שנמכרים הכי הרבה. לא פעם תכשיטים שיופיעו בקטלוג יהיו מוצרי הדגל של חברת התכשיטים.

החשיבות של עיצוב קטלוג תכשיטים
קטלוג תכשיטים הוא הייצוג של חברת התכשיטים ועל כן מאוד חשוב שהוא יהיה מעוצב באופן נכון. עיצוב הקטלוג אם ייעשה באופן נכון ימשוך את העין של הלקוח, יפורסם במקורות שונים ומגוונים מלבד חנות התכשיטים עצמה. הקטלוג ישים דגש על התכשיטים וישתמש במודות האחרונות ובטרנדים החמים בכדי להציג את התכשיטים באופן מושך ואטרקטיבי. כך למשל עיצוב שיקי של קטלוג תכשיטים ושעונים והדגשת מחירים מוזלים ומבצעים יכול למשוך קהל צעיר לקנות תכשיטים. הכל תלוי במי הוא קהל היעד של הקטלוג – האם מדובר בתכשיטים עבור נערות צעירות? תכשיטים יוקרתיים? תכשיטים לנשים? תכשיטים לגברים?. קיימים נושאים שונים לקטלוגים, יש קטלוג שיתמקד בעגילים על כל סוגיהם וקטלוג שיערבב מס' סוגים של תכשיטים.

 



תגיות המאמר: קטלוג תכשיטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137898 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137966 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138047 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137977 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137890 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137522 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137226 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181621 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165859 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161991 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/162006 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161933 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162066 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162760 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica