חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי מנהל עסקים באנגלית

מאת: לימודילימודים אקדמאיים17/01/20112091 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרבה שואלים אותנו איפה אפשר ללמוד מנהל עסקים באנגלית.

מוסדות הלימוד שמלמדים מנהל עסקים באנגלית כוללים את:

--הבינתחומי

--אוניברסיטת תל אביב

--הטכניון

מאמר בNRG מציין כי הבינתחומי היו הראשונים ללמד מנהל עסקים באנגלית. בבינתחומי ישנו מסלול לתואר ראשון במנהל עסקים באנגלית, וכן מסלול לMBA באנגלית.

גם בטכניון ובאוניברסיטת תל אביב מלמדים באנגלית מאז 2008.  באוניברסיטת תל אביב מלמדים בפקולטה לניהול בתוכנית בינלאומית לMBA שם מנסים לעמוד בסטנדרטים מחמירים.

התוכנית כוללת סטודנטים מהארץ ומחו"ל, והיא מנסה להתמודד עם הקשיים שיש לישראל בתחום העסקי העולמי. הלימודים אורכים 3 סמסטרים כאשר אחד הסמסטרים ניתן ללימוד באחד מ80 בתי הספר למנהל עסקים בעולם.

כדי להתקבל לתוכנית זאת יש צורך בתואר ראשון מאוניברסיטה כלשהי, GMAT, המלצות וראיון אישי. כמו כן נסיון קודם מאוד עוזר להתקבל למנהל עסקים באנגלית. שכר הלימוד בתכנית הוא: 28,000$.

יש כמה סיבות ללמוד באנגלית מנהל עסקים: יש אפשרות רבה יותר לעבוד בחו"ל, משפרים מאוד את הכישורים באנגלית, מכירים סטודנטים מחו"ל ועובדים על נושאים בינלאומיים תוך פיתוח יכולות תקשורת טובות יותר לכל העולם.

סיבות נוספות בגללן סטודנטים רבים נרשמים ללימודי מנהל עסקים באנגלית היא פשוט כי רמת האנגלית שלהם טובה יותר. יש לא מעט מהגרים בארץ ואנשים שעולים לתקופה קצרה שמעוניינים להמשיך בלימודים שהחלו. לכן התוכניות הללו בדרך כלל כוללות אנשים מאוד מעניינים ומגוונים. אם אתם שוקלים להרשם אבל אתם לא בטוחים במסגרת שהיא כולה באנגלית, מומלץ להגיע להתייעצות באוניברסיטה או במכללה עצמה.

לסיכום, כל מי שמתעניין בלימודי מנהל עסקים באנגלית רשאי לבדוק עוד על כל מסגרת לימודים שצויינה במאמר, בנוסף ללימודי מנהל עסקים בארה"ב, באנגליה ובמדינות אחרות בחו"ל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לימודי - פורטל לימודים, מכיל מידע רב בנוגע למסלולי לימוד בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לימודי

מאת: לימודילימודים אקדמאיים31/08/112331 צפיות
בנינו את המדריך המושלם עבורכם על לימודי הנדסת תוכנה

מאת: לימודילימודים אקדמאיים25/07/111040 צפיות
כל מי שחושב ללמוד משפטים נתקל בבעיה של תנאי הקבלה המחמירים. במדריך זה נעזור לכם לבחור מוסד לימודים לפי תנאי הקבלה שלו ורמתו האקדמית.

מאת: לימודיניהול18/01/111677 צפיות
יש מצב לא הגיוני בוא מועמדים שרוצים ללמוד מנהל עסקים ומימון - לא שוקלים את כל האופציות שלהם, כי הם לא יודעים איפה מלמדים מנהל עסקים ומימון!

מאת: לימודיעיצוב פנים27/12/101036 צפיות
לימודי מכינה לעיצוב פנים מהווים את תשתית טובה להכרה מיטבית עם המסלול ודרישותיו. מסגרת הלימודים במכינה לעיצוב מעניקה ערך מוסף למועמד ללימודים בתחום.

מאת: לימודימחשבים וטכנולגיה - כללי06/12/101547 צפיות
במדריך זה נסקור את כל מה שאתם צריכים לדעת על לימודי תואר ראשון ושני במדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב.

מאת: לימודיחוק ומשפט - כללי30/11/101215 צפיות
כיום כבר ידוע, שמי שחושק בעיסוק בתחום המשפט, חייב גם השכלה בתחום לימודי מנהל עסקים.

מאת: לימודיעיצוב28/11/101955 צפיות
רוב האנשים שמנסים להתקבל למוסדות הטובים בארץ ללימודי עיצוב גרפי: בצלאל, שנקר, ויצו, והמכון הטכנולוגי חולון, לומדים תחילה במסגרת מכינה לעיצוב גרפי, שם הם רוכשים כלים ראשוניים בתקשורת חזותית.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182595 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182441 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181894 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181712 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171481 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172271 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171946 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica