חפש מאמרים:
שלום אורח
11.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קריטריונים לבדיקה במכונת קפה ביתית

מאת: raf zoharביקורות מוצרים21/01/20111033 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שתיית קפה ממכונות קפה ביתיות הפכו לפופולאריות בשנים האחרונות. בשנת 2007 הוערך כי נמכרו כ - 45 אלף מכונות קפה ביתיות. בשנת 2009 הוערכו מכירות בסדר גודל של כ - 75 אלף בשנה בארץ בלבד ובעקבות הפופולאריות הזו, ברגע שמחליטים לקנות מכונת קפה לבית אנו מוצפים במידע.

במאמר הזה נתמקד על קריטריונים שכדאי לבדוק לפני שקונים מכונת קפה וניתן טיפים שיעזרו בחיפוש אחר מכונת קפה שתשרת אתכם בצורה הטובה ביותר.

לפני שמגיעים לתכלס, לבדיקות טכניות של מכונות קפה, קודם כל, הבחירה צריכה להיות מבוססת על סמך כמות כוסות הקפה שהמכונה נדרשת לייצר ביום וכן, מהי רמת המעורבות שאתם הייתם רוצים בתפעול המכונה וברמת הכנת הקפה.

מכונת קפה ביתית מכינה בין 10 - 40 כוסות קפה ביום. החלטה על כמות כוסות הקפה הרצויות לפני ההגעה לחנות, יכולה לצמצם את האפשרויות השונות.

נקודה נוספת שתעזור לצמצם את הבחירה היא רמת התפעול שלכם. במידה למשל ואינם רוצים לתפעל את המכונה כלל, האופציה הטובה ביותר היא לקנות מכונת קפה אוטומטית מלאה, בהפעלה חשמלית - אלקטרונית, שמאפשרת להגדיר מראש את כמות המים שנכנסת לכל מנת קפה. להבדיל מהפעלה ידנית, שבה המפעיל צריך "להשגיח" על המכונה ולהפסיק את זרימת המים/קפה. כמו כן, במכונות אוטומטיות מלאות גם הקצפת החלב וטחינת פולי הקפה נעשות באופן אוטומטי לחלוטין וכל מה שנשאר לכם לעשות הוא לשתות.

מלבד לשתי הנקודות האלו, כדאי להסתכל על ארבעת הקריטריונים הבאים:

לחץ מים - לחץ המים במכונת קפה משפיע על מיצוי טעם הקפה ועל הקפצת החלב. כעיקרון, ככל שהלחץ של זרימת המים גבוה יותר (נמדד ביחידות בר - BAR) כך הוא ממצא את תמצית הקפה יותר וכך טעם הקפה עשיר יותר וגם ההקצפה טובה יותר.

ראש מילוי - פיה. חלק גדול ממכונות הקפה מגיעות עם ראש מילוי (לקפה) בעל שתי פיות. אמנם זו לא נקודה ממש קריטית אבל אם אתם לא שותים לבד זה בהחלט מועיל להכין שתי כוסות במקביל.

הספק מכונת קפה - נמדד בוואטים. ההספק בעצם מציין את יכולת החימום של המכונה ולכן גם את זמן ההמתנה לקפה. ככל שההספק גבוה יותר כך זמן ההמתנה מתקצר.

סוג קפה או חומר גלם - יש ארבע שיטות, אך על פי רוב המכונות, אפשר לצמצם לזוגות. אמנם יש מכונות קפה שמשלבות גם את כל ארבעת השיטות, אך הדגמים הנפוצים יותר מאפשרים או פודים וקפסולות או קפה טחון ופולי קפה. רוב מכונות הקפה בשיטת קפסולות/פודים נוחות יותר לשימוש ופחות מלכלכות, אך מכונת קפה שבה פולי הקפה נגרסים במקום לפני הכנת הקפה תורמות מאוד לטריות ולכן לרמה הגבוהה של הטעם והארומה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת raf zohar

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192911 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173206 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161842 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161692 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161656 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161780 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161784 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica