חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שינוי באופן צריכת המלונות בישראל

מאת: איתן כהןבתי מלון26/01/2011979 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קיימת בארץ מנטליות קבועה אשר קובעת שאנו עובדים קשה ככל האפשר ובהזדמנות הראשונה אנו לוקחים חופשה טובה. לרובנו האסוציאציה הראשונה שתעלה שנאמר את המילה "חופשה" היא המילה -חו"ל. מי מאיתנו לא רוצה חופשה בחו"ל. גם אם זה לסוף שבוע של 2 לילות באחת הארצות הקרובות אליינו, ובטח שעדיף גם חופשה ארוכת ימים. אם נחשוב על אנגליה נחשוב על חופשה בלונדון, אם נחשוב על צרפת נחשוב על חופשה בפריז, אם נחשוב על המזרח נחשוב על סין או תאילנד וכשתייר חיצוני חושב על ישראל הוא חושב על אילת. אם כך, מדוע אנחנו הישראלים המשאירים קופת חסכונות יפה בצד למטרת חופשה, שוכחים את האמפריות המקומיות הנקראות ישרוטל ופתאל או בהרחבה מוקצנת מלונות באילת.

כיום בארצנו יש ישנם 3 "מותגים" מובילים בכל הקשור לחופשות. ישרוטל, פתאל ומלונות באילת. ישרוטל זוהי רשת מלונות עולמית אשר בארץ דומיננטית בצורה משמעותית ביותר. אנו יכולים להבחין באיזור המרינה באילת, איפה שרוב המלונות באילת נמצאים, קבוצת מלונות אימתנית של הרשת הגדולה הזו. למה אימתנית? שאני אומר ישרוטל אני אומר ישרוטל המלך שלמה, ישרוטל רויאל גארדן, ישרוטל ספורט קלאב ישרוטל אגמים וכו' (יש עוד כמה וכמה מלונות). כל אחד מהמלונות הנ"ל נותן חוויה שונה לחלוטין מן האחר. לדוגמא: ישרוטל המלך שלמה זהו מלון לחוויה משפחתית הכולל בריכה, אטרקציות לילדים, צוות בידור ועוד. ולעומת זאת ישרוטל אגמים ייתן לכם את החופשה הרגועה, השקטה, הנינוחה, עם מוסיקה מרגיעה, ואיך אפשר בלי מסאג' מפנק. כמו כן לא נשאיר בצד את "תיאטרון ישרוטל" אשר הוקם במיוחד להופעות המקסימות שישרוטל דאגו שינעימו את זמנכם בצורה המושלמת ביותר (המופע של חנוך לוין הנקראWOW  מומלץ ביותר).

כל זאת ועוד לא היה מתקיים לולא התחרות הגדולה שנותנת רשת פתאל. שימו לב לשמות הבאים: מרידיאן, מג'יק פאלאס, לאונרדו ואיך אפשר כמובן בלי המלון המפואר והדגל של רשת פתאל, מי אם לא מלון הרודס היוקרתי. (יש גם בגזרה הזו עוד כמה וכמה מלונות). במלונות אלו תוכלו למצוא מסעדות שרשת פתאל דאגה טוב טוב לקיבה הרעבה שלכם בזמן חופשה, כמו כן פתאל לא תתקמצן בשמן גוף בשעת עיסויי נהדר בכל מלון שתבחרו וכמובן פתאל לא שכחו לבדר אתכם ללא הפסקה בעזרת צוותי הבידור הצעירים והעליזים.

כעת, אני רוצה לשים בצד את המחווה האדירה שלי למלונות באילת, שכן אין ספק שכבודם במקומם מונח, אך תרשו לי לנוע מעט צפונה לאיזור מכתש רמון, איזור שמעמדו עדיין לא הגיע לרמה של המלונות באילת, אך שימו להפתעה שמכינה לנו רשת ישרוטל. מלון חדש בשם "בראשית" עומד לעלות לאוויר במרץ 2011, והוא מביא איתו "פייט" פנימי בתוך ישרוטל למלון הצפוני והיוקרתי ביותר מלון "יערות הכרמל" (אצטרך מאמר חדש על מנת להרחיב על מלון זה). למעשה המלון מורכב מבתים נפרדים ומסוויטות, ולכל דירה כניסה נפרדת ובריכה פרטית. זהו מלון אשר נבנה בצורה מדהימה, שלכל אחד מבתים היוקרתיים (ושאני אומר יוקרתי אני מתכוון יוקרתי) יש נוף מדהים אל המכתש. אגב, אם תשחו בבריכה החיצונית שהיא בריכת מפלים, תוכלו להתבונן במכתש גם משם.

לסיום, אני מקווה שיש לכם גישה חדשה למונח "חופשה", ובפעם הבאה שתחשבו על חופשה באחד מהמלונות באילת, תעשו עצירה במכתש רמון וסעו למלון המרהיב שהקימה שם ישרוטל, גם אם זה רק לראות.. כי במלון "בראשית" המהפכה כבר שם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתן כהן

מאת: איתן כהןבתי מלון25/01/111359 צפיות
הזמנה של חופשה, בית מלון או דיל ברגע האחרון וזכיה , עקב כך בהנחות מפליגות במחירי החופשה, הפכו זה מכבר לספורט לאומי של הישראלי. על הזמנת חופשה בדקה התשעים והרגלי צריכת הנופש של הישראלי במאמר שלפניך.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182168 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182033 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181402 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181504 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181582 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181489 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181475 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica