חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדרי ילדים עם מרחב – חלק א

מאת: ביג סליפ אלירהיטים26/01/2011849 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוב הילדים מתחילים את ניקיון הפסח מיד אחרי פורים.

למה כל כך מוקדם? בגלל שתמונת המצב של חדר ילדים היא כזו: בהתחלה הילד מקבל חדר ריק ומסודר, עם מרחב סביר. ככל שהוא גדל, הוא מקבל מתנות נוספות: צעצועים, בגדים, ספרים, ספרי לימוד ועוד. הוא גם מביא הביתה כל מיני עבודות יצירה ואוספים. עם הזמן החפצים נאגרים בחדר, והילד נחנק בתוך הבלגן. הוא דורך על ריבוע וחצי של ריצפה, ומפסיק להזמין חברים לחדר.

לכן, כאשר מעצבים חדרי ילדים, צריך להתחשב במרחב.

איך מעצבים חדרי ילדים עם מרחב ?

קיימים בשוק המצאות רבות שנועדו לאפשר מרחב לילד. ניתן למצוא אותן במיטות, ספות, מזרנים, שולחנות ועוד. מטרתן היא "לדחוס" כמה שיותר שימושים ברהיט אחד. כיצד גישה זו מיושמת במיטה?

המיטה הפונקציונלית

יש כמה דברים שיצרני המיטות לוקחים בחשבון:

  • הילד ירצה לארח את חבריו.
  • הילד לא רק ישן במיטה, אלאגם יושב עליה עם חבריו.
  • הילד מחפש מקום לאחסןדברים.

המטרה היא לייצר מיטה הכוללת את כל השימושים האלו.

אירוח חברים

כדי שהמיטה שמיועדת לחברים לא תתפוס עוד מקום, מייצרים מיטות גבוהות, שמתחתן יש מיטה נוספת. המיטה התחתונה יכולה להיות על גלגלים. או מיטה ש"נשלפת" החוצה. לפעמים המיטה התחתונה מחוברת למיטה העליונה, ולפעמים לא. אם אין מספיק מיטות אורחים בבית, מומלץ שהמיטה התחתונה לא תהיה מחוברת לעליונה, ושיהיו בה גלגלים. כך אפשר לגלגל אותה לחדרים אחרים בבית.

המיטה כספה

כדי שהילד יוכל לראות טלוויזיה עם חבריו, יש מיטות עם משענת, שעליהן אפשר להשעין כריות גדולות, ונוצרת ספה. יש גם מיטות מתכווננות, עם מזרנים גמישים. בלילה המיטה זוגית, וביום המיטה מתקפלת וחצי ממנה משמש כמשענת.

אחסון חפצים במיטה

קיימות דרכים רבות ויצירתיות לאחסן חפצים במיטה. לפעמים מתחת למיטה יש מגירה גדולה. או שלמיטה תהיה דופן מוגבהת, עם מדפים. יש גם מיטות מוגבהות, שמתחתן מחובר ארון, ולמיטה מטפסים עם סולם.

כאשר קונים רהיטים לחדרי ילדים, יש לחשוב על המרחב שיישאר לאחר קנייתם. ילדים מטבעם ממלאים את החדר בחפצים. לכן יש לתת להם פתרונות אחסון שיאפשרו להם לשחק על הרצפה, לעשות שיעורי בית על השולחן, ולראות טלוויזיה עם חברים. באתר של בית אלי תוכל למצוא דגמים שונים של מיטות, המאפשרים לילד שלך נוחות ומרחב.

 



תגיות המאמר: חדר שינה, מזרנים, מזרן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ביג סליפ אלי

מאת: ביג סליפ אלירהיטים23/08/111157 צפיות
האם ידעתם ששליש מחיינו אנו מעבירים בשינה? האם ידעתם ששינה לא טובה עלולה לגרום לכאבי ברכיים, צוואר וגב? האם ידעתם שעל ידי שינה לא טובה אתם עלולים להיות חסרי מצב רוח במהלך היום?

מאת: ביג סליפ אלירהיטים10/08/111325 צפיות
אם אתם מחפשים אחר מזרן איכותי בוודאי שמעתם את השם "מזרן ויסקו". מזרנים מסוג ויסקו ידועים גם בשמם המסחרי – מזרני ויסקו ג"ל , מזרני tempur ומזרני ספוג זכור.

מאת: ביג סליפ אלירהיטים20/07/111235 צפיות
כרבע עד שליש מחיינו אנו מבלים בשינה. בשאר הזמן רובינו נמצאים במרוץ מטרף נגד הזמן ומנסים להספיק לנהל קריירה מוצלחת, לפרנס כהלכה, לגדל ילדים ולקחת חלק עיקרי בחייהם, לבלות עם חברים ומשפחה ועוד כהנה וכהנה משימות. ריצה זו נותנת אותותיה הן ברמה הגופנית והן בנפשית ואנו מוצאים עצמינו פעמים רבות במתח רב ועייפות מצטברת.

מאת: ביג סליפ אלירהיטים03/07/111883 צפיות
הורים רבים עסוקים בבחירת מוצרי איכות מכול התחומים לילדים שלהם החל ממיטות וכלה בצעצוע שתלוי על קיר חדרם. אחד המוצרים החשובים ביותר ושכדאי להתעכב בבחירתו, הינו המזרן עליו ישן ילדכם. חלק גדול מהיום מבלה הילד, כמו המבוגר, בשינה על מזרן, אך, גופו של הילד נמצא בהתפתחות מתמדת ובגדילה מואצת.

מאת: ביג סליפ אלירהיטים14/06/111863 צפיות
כיום, כחלק מתעשיית הפרסום במדיה כולה ובעולם האינטרנט בפרט סרטי התדמית הם חלק בלתי נפרד ואף מרכזי. במסע הפרסומי שיווקי של כל חברה או עסק הרוצים לקדם את חברתם ברשת האינטרנט, סרט התדמית הוא כלי משמעותי ביותר.

מאת: ביג סליפ אלירהיטים24/05/112089 צפיות
הדעה המקובלת היא שרוב האנשים מבלים שליש מחייהם בשינה. לכן רצוי לקנות מזרן איכותי השומר על עמוד השדרה ומאפשר שינה נינוחה. מזרן טוב הינו מזרן המפזר את משקל הגוף, ללא שקעים או אזורים קשיחים. מחירי מזרנים יכולים להיות גבוהים, אבל מזרן חדש קונים מדי עשר שנים בערך, וכדאי להשקיע במזרן איכותי של חברה מוכרת, עם תו תקן ועם אחריות החברה.

מאת: ביג סליפ אלירהיטים19/05/1112680 צפיות
החלטה לקנות מזרן חדש לא נעשית לעתים תכופות. מזרנים מחזיקים מעמד כעשר שנים, עם אחריות של היצרן. רצוי לערוך סקר שוק, לבדוק במספר חברות וחנויות, ולבחור את סוג המזרן המתאים ביותר. לפני שבוחרים מזרן בודקים את ההיצע בשוק, תמיד עדיף לקנות מזרן איכותי אם גם קצת יקר יותר. חברות המייצרות מזרנים וחנויות רהיטים מספקות מבחר גדול של מותגים איכותיים.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204827 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196005 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182640 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181784 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181757 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181866 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181626 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica