חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לטייל בצורה מהנה ויעילה?

מאת: קוליבריטיולים בחו"ל26/01/20111076 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשנוסעים עם הילדים לאירופה לטיול בר מצווה או לניקוי ראש בחגים כדאי לתכנן את הטיול באופן יסודי . הטיול צריך להיות מותאם לזמן העומד לרשותכם,לתקציב, לחתך הגילאים, לתחומי העניין של ההורים  בכלל ושל הילדים בפרט. ובמיוחד, לינה מרווחת וחסכונית ,שתאפשר למשפחה לאגור כוחות בין היעדים השונים.  

 

כיצד מתכננים טיול מוצלח?

ראשית צריך לקבל החלטה לגבי יעד הטיול. ההחלטה הזו תלויה במרכיבים רבים כמו גודל המדינה, האטרקציות במדינה, המלצות של מכרים ששהו במקום . ועוד. לאחר שהחלטתם לאן ברצונכם לטוס, אפשר להתחיל ללמוד לגבי  המקום מספרי טיולים, חוברות של סוכנויות נסיעות והאינטרנט. תוך כדי הקריאה, מומלץ לסמן את המקומות העיקריים אותם אתם רוצים לראות.

 

צימרים ותחבורה באירופה

מקומות הלינה המומלצים ביותר הם הצימרים. אם המשפחה מטיילת רק שבוע לא כדאי לעבור מצימר לצימר ואפשר לשכור צימר אחד ממנו יוצאים למסלולי כוכב.  כאשר מדובר על טיול של כשבועיים אפשר, להזמין כמה צימרים, באזורים השונים. במדינות קטנות אין צורך ללון בכמה צימרים וגם במדינות גדולות מומלץ להתמקד באזורים ספציפיים ולנסוע למקומות אחרים בטיול אחר.

מדוע מומלצים הצימרים?

בצימר למשפחה יש איכות חיים עם מטבח המצויד  עם  תנור, כלי אוכל וכו'. בצימר יש  די.וי.די,חימום וכל מה שדרוש לשהייה נוחה. צימרים מאפשרים מגורים במקומות קסומים בטבע ,ליד אגמים, בלב יער   המשפחה חווה את חיי המקום בשילוב של ביקורים בערים ובמוקדי התיירות  בצימר ניתן לנוח ולבלות כמשפחה באווירה ביתית עם אוכל ביתי, ולבני המשפחה יש פרטיות   בטיול.

צימר עם רכב וטיסה

בדרך כלל הזמנת צימר מתבצעת כחלק מעסקת חבילה עם שכירת רכב צמוד וטיסות. חבילות אלו חסכוניות  ביותר ומוזילות את מחיר הטיול. כמו כן, הנופשים לא משקיעים    זמן במציאת רכב או טיסות והכול כבר מאורגן מראש.

 

כיצד בוחרים היכן לבקר?

כדאי לכלול   בטיול ביקור בעיר גדולה   אחת לפחות ולבקר מוזיאונים המרחיבים את אופקי הדור הצעיר כמו מוזיאון  המדע. מומלץ לבדוק מראש  לגבי פסטיבלים המתקיימים במקום, לבקר בגן חיות, ולבלות במסעדה טובה ואיכותית עם מאכלי המקום. מומלץ לפתוח את הביקור באוטובוס תיירים בעיר המאפשר לתיירים להכיר אותה באופן כללי . בנוסף לביקור בעיר אפשר לשלב ביקור בפארק שעשועים אחד או שניים.  יותר מזה יעייף את ההורים והילדים כאחד. רצוי לשלב בטיול את הטבע הנפלא של מדינות אירופה עם רכיבה על סוסים, ביקור בכפרים ציוריים, הליכה בנופים ועוד. זו ההזמנות לערוך פעילות גופנית החשובה לילדים שרובם לא עוסקים מספיק בספורט, אם בכלל. הפעילות המשפחתית בטבע מאחדת  את המשפחה ומעלה את האדרנלין בגוף.   כדאי להכין בבוקר סלסלה  ולערוך פיקניק טעים בלב הטבע.

חבילות סקי באיטליה

 



תגיות המאמר: אירופה, חול, טיול, טיסה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://good-european-vacation.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קוליברי

מאת: קוליבריאטרקציות16/02/11894 צפיות
רוצים לצאת לחופשת סקי באירופה? מחפשים אתרי גלישה ? מהם פריטי הלבוש שאתם צריכים? האםתוכלו לקבל שיעורי סקי באתר? לפניכם מדריך לגולש המתחיל שעד כה גלש רק בחרמון.

מאת: קוליבריטיולים בחו"ל15/12/101012 צפיות
טוסקנה נחשבת לאחד מהאזורים היפים ביקום. האזור מתאפיין בגבעות מוריקות, ערים עתיקות מהמאה השבע עשרה, כפרים קסומים וכמובן אוכל איטלקי משובח. כשמגיעים לטוסקנה לחופשה של שבוע, מומלץ לשכור צימר ורכב.

מאת: קוליבריתיירות ונופש - כללי15/11/10917 צפיות
חופשת סקי היא יותר מורכבת להכנה מחופשה רגילה. צריך להתכונן לחופשה מבחינה פיזית ,ביגוד סקי ואביזרים נלווים, בחירה של היעד, לינה, השכרת רכב וכו'. להלן מדריך לארגון נופש סקי בצורה יעילה.

מאת: קוליבריתיירות ונופש - כללי10/10/10901 צפיות
אירופה מהווה יעד נפוץ ביותר בקרב הישראלים. במרחק של שעות טיסה בודדות ניתן לבלות במגוון אטרקציות, נופים מדהימים, לבלות בחיק הטבע, בקניונים, בשווקים, במוזיאונים ובערי בירה השוקקות. פשוט להתנייד באירופה והתחבורה בה מתקדמת. . אירופה מתאימה לתקציבים שונים. הלינה המומלצת באירופה היא ביחידות נופש המשתלמות והנעימות.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196479 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica