חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה בארה"ב - איך להצליח

מאת: Tseoעבודה וקריירה - כללי28/01/20111663 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עבודה בארה"ב מעלה ספקות רבות וחששות רבות בקרב רבים ממכם, האם באמת מרוויחים הרבה כסף בעבודה בארה"ב? האם התנאים יתאימו לי? איך החיים שם בשעות שמחוץ לעבודה? ועוד. עבודה בארה"ב מתאימה לכל אחד מכל חתך של האוכלוסייה וכל אחד ואחד מכם יכול להתאים לעבודה בארה"ב, אך לא תוכלו באמת לדעת אם עבודה כזאת מתאימה לכם עד שלא תנסו על בשרכם לעבוד בארה"ב.

העבודה מתאימה לכל אחד החל מחיילים שזה עתה סיימו את שירותם הצבאי ומחפשים את עצמם דרך סטודנטים המחפשים מימון ללימודיהם היקרים ועד מבוגרים שמחפשים לממש את הפוטנציאל הטמון בהם במקומות אחרים.

חשוב להזכיר שעבודה בארה"ב היא כלל וכלל לא קלה. עבודה בארה"ב מצריכה רצינות, מסירות, אמינות והמון המון רצון וכוח לעבודה מסביב לשעון. העבודה היא אגרסיבית יותר ולעיתים תוכלו להיתקל במעסיקים שידרבנו אתכם לעבוד יותר ויותר קשה.

מה ההבדל בין עבודה בארה"ב לעבודה בארץ? ההבדל בין העבודה בישראל לבין העבודה בארה"ב נראה לעין מיד עם הגעתכם לארה"ב. קבלת הפנים החמה של החברה המעסיקה תחמם את לבכם. הכסף הכרוך בעבודה בארה"ב הוא גבוהה ולעיתים מכפיל פי שניים ואף שלושה את השכר על עבודה מקבילה בארץ, בנוסף חיי הלילה וחיי החברה אותם מציעה החברה האמריקאית שונים ועולים על חיי החברה והלילה בארץ בכמה וכמה רמות החל מהמועדונים והפאבים הענקיים ועד לחיי החברה שבין שעות העבודה.

לכל אחד ואחד מכם מומלץ לנסות עבודה בארה"ב. זהו תהליך מבגר המלמד אותך להתבגר, לחיות לבד ללא ה"חממה" של ההורים ומאלץ אותך להיתקל בקשיים שלא נתקלת בהם לעולם. זהו תהליך של התנסות בנורמות חיים גבוהות, בסביבה טובה ואיכותית, בחיי לילה בלתי פוסקים ובמשכורות שאין להן כל מתחרה בארץ.

הגישה שלך חשובה לתהליך ההתאקלמות בעבודה בארה"ב. עובד שיגיע בגישה שבה לדעתו הכסף הרב יגיע מעצמו והעבודה לא קשה ולא מצריכה כלל מאמץ, ימצא את עצמו מהר מאוד חוזר ארצה מאוכזב מהעבודה ומתוסכל מחוסר ההצלחה. עובד שיגיע חדור מוטיבציה לעבודה וייתן מעצמו למענ יימצא את עצמו פורח ומשתלב בה מהר מאוד. אל דאגה לאותו אדם משקיע המזומנים לא יאחרו לבוא והוא ימצא עצמו עם משכורת שרק חלם לקבל בישראל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עבודה בארה"ב ומציאת עבודה בניו יורק לצעירים ישראלים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Tseo

מאת: Tseoדרושים30/09/111443 צפיות
עבודה בארה"ב לעולם אל הייתה כה מבוקשת, כה נותנת וכה מתגמלת את עובדיה. הביקוש לעבודה בארה"ב הולך וגובר בעוד התמורה לעובדים על עבודתם מעבר לים עולה בהתאם ומגיעה כיום לשכר ממוצע של למעלה מ 6,500 דולר בכל חודש, תנאי מחייה שרק הולכים ומשתדרגים ועוד מגוון רחב של תנאים הניתנים לעובדים הישראליים בארה"ב בלבד.

מאת: Tseoדרושים21/06/111332 צפיות
עבודה בארה"ב בזמן המשבר הכלכלי היא הרבה יותר בטוחה מלעבוד בארץ בזמן המשבר. אין שום סיבה לא לטוס לעבוד בארה"ב למרות שהמצב היום הוא הכי פחות טוב ב 10 שנים האחרונות.

מאת: Tseoעבודה וקריירה - כללי25/02/111356 צפיות
עבודה בארה"ב כל מה שרצית לדעת על ארה"ב ועל תנאי העבודה. עבודה בלאס וגאס? איך החיים? העבודה? הכנס ודתע יותר

מאת: Tseoעבודה וקריירה - כללי08/02/111033 צפיות
עבודה בארה"ב כל מה שרצית לדעת

מאת: Tseoעבודה וקריירה - כללי04/02/111492 צפיות
עבודה בארה"ב מה היא כוללת? איך מגיעים לעבודה בארה"ב ומהם העבודות בדיוק? מהו סדר היום בארה"ב?

מאת: Tseoעבודה וקריירה - כללי01/02/111369 צפיות
מהם השלבים הדרושים לעבודה בארה"ב. מהפנייה לשגרירות עד הנחיתה בארה"ב שלב אחר שלב. מומלץ ביותר! עבודה בארה"ב היא דבר לא פשוט אך אפשרי לעשות אותה פחות קשה. הכנס ותדע יותר על עבודה בארה"ב והתהליכים הדרושים טרם הטיסה

מאת: Tseoעבודה וקריירה - כללי30/01/111663 צפיות
מעוניין לעבוד בחו"ל? מחפש להוציא ויזה לכניסה לארה"ב? מחפש הדרכה צמודה ואפקטיבית? הכנס ותדע יותר על עבודה בארה"ב ותהליך הוצאת הויזה לעבודה בארה"ב.

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222932 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222804 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187381 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187539 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187489 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188026 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179620 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica