חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי מנהל עסקים במסלולי בנקאות, מימון ושוק ההון

מאת: יוני לוילימודים אקדמאיים07/02/2011971 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לימודי מנהל עסקים במסלולי בנקאות, מימון ושוק ההון

ענף הבנקאות ושוק ההון הוא מעמודי היסוד של הכלכלה המודרנית. בעידן הגלובליזציה של גבולות פתוחים וזרימה חסרת הגבלות של סחורות ושירותים בין המדינות המתפתחות, חשיבותו והשפעתו של הענף, הולכת וגדלה. תנועות ההון הבינ"ל הן בעלות חשיבות רבה לכלכלות המודרניות , וקיומה של מערכת בנקאות מפותחת ושוק הון מפותח ואמין הוא תנאי הכרחי לתנועה סדירה של השקעות בינ"ל – ראליות ופיננסיות. ענף הבנקאות ושוק ההון בישראל ובעולם עבר ועובר שינויים טכנולוגיים מפליגים. אלה מתבטאים בהכנסת מכשירים פיננסיים חדשים, טכנולוגיות חדשות, שירותים באמצעות האינטרנט ועוד.

הבנקים הפכו להיות סופרמרקט פיננסי. התפתחויות אלו והחשיבות הרבה של הסקטור הבנקאות ושוק ההון לכלכלה הישראלית, מחייבים הכשרת בנקאים ואנשי מימון ברמה אקדמאית ויצירת במה להצגת שאלות ובעיות וליבון פתרונות תיאורתיים ומעשיים לענף.

מקצועות העיסוק: ניהול במערכות הבנקאות, תפקידים בעסקים בתחום שוק ההון כגון: חברות ביטוח, חברות אשראי ועוד.

מקומות עיסוק: תואר ראשון בבנקאות ושוק ההון מהווה בסיס המאפשר עבודה מקצועית במערכת הבנקאית ועסקים בשוק ההון וחברות האשראי.

מנהל עסקים במסלול שוק ההון

הלימודים מכשירים את הלומדים למילוי תפקיד של יועצי השקעות ומנהלי תיקים ומכין אותם לקראת הבחינות של הרשות לניירות ערך.

הבחינות נערכות בהתאם לתקנות הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות ובניהול תיקי השקעות תשנ"ז, תחת הפיקוח של הרשות לניירות ערך.

מסלול הלימודים ליועצי השקעות ולמנהלי תיקים מורכב מחמש יחידות מודולריות:

1. כלכלה: שווקים בתנאי תחרות משוכללת, מעורבות ממשלתית, מחזורי עסקים, מדינות מוניטרית ופיסיקלית, מסחר בינלאומי ועוד.

2. חשבונאות: דוחות כספיים, תקנות ניירות ערך, הנוגעות לעריכת דוחות כספיים, יחסים פיננסים.

3. סטיסטיקה ומימון: מדדי פיזור וסיכון, התפלגות נורמלית, רגרסיה, הסתברות, עקרונות ניהול, נכסים פיננסים.

4. דיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית: חוק ניירות הערך ותקנותיו, חוק השקעות משותפות בנאמנות, דיני חברות, חוק הסדרת העיסוק בניהול תיקי ניירות ערך וייעוץ השקעות.

5. ניתוח ניירות ערך ומכשירים פיננסים וניהול תיקים: הכרת נכסים פיננסים ומיסוי עליהם, רישום למסחר, שיטות מסחר, סליקת ניירות ערך, תיאום שערים, הערכת חברות, אגרות חוב, מכשירים פיננסים – מעו"ף, הערכת ביצועי תיקים, ניהול סיכונים.

6. כיווני התפתחות וקידום מקצועי: לימודי תואר בתחומי הכלכלה, חשבונאות, מנהל עסקים,מימון ומשפטים.

7. מקצוע העיסוק: יועץ השקעות ומנהל תיקים.

8. מקומות עיסוק: בנקים, ברוקרים בבורסה, חברות השקעות, חברות לניהול השקעות ותיקי ניירות ערך.

חייל משוחרר, לאיזה כיוון אתה פונה?

 



תגיות המאמר: מנהל עסקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצה להתחיל לאכול נכון?

www.HealthMagazine.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוני לוי

מאת: יוני לויהשמנת יתר03/05/111073 צפיות
מי מכם שקורא את הבלוג שלי יודע שאני לא אוהב להציב מטרות מדידות או מספריות לדיאטה. אני לא מאמין שדיאטה צריכה להתחלק לשני חלקים. החלק הראשון בו נבצע פעולות אינטנסיביות ופעולות אגרסיביות כדי לרדת במשקל והחלק השני גורס שנעשה פעולות שישמרו לנו על ההישג.

מאת: יוני לוידיאטה ותזונה02/05/111008 צפיות
יש כל כך הרבה סיבות טובות למה כדאי לך להתחיל לעשות דיאטה כבר היום ולשנות את אורח חיים שלך. כמובן יש את אלו שיגידו לך שזה בריא ובאמצעות ירידה במשקל אתה תוכל למזער את הסיכויים שלך לחלות במחלות בעתיד אבל אתה רוצה תוצאות עכשו, רווחים עכשו וכל אותם מנטרות לא מעניינות אותך.

מאת: יוני לויתזונה13/04/111617 צפיות
רובנו יודעים כי יתרונות הגדולים ביותר לאכילה בריאה הם כושר גופני, הרגשה טובה יותר וכן אנחנו מקטינים משמעותים את הסיכוי לחלות במחלות ובעיקר את הסיכון לחלות במחלות לב, כלי דם וסוכרת. יתרון נוסף של אכילה בריאה הוא שמירה על משקל בריא, בעידן שבו השמנה הפכה למגפה – אכילה בריאה היא מפתח מרכזי להרזיה ומניעה.

מאת: יוני לויתזונה12/04/111345 צפיות
לעיתים די קרובות, חיילים מוצאים את עצמם מתקשים יותר ויותר לשמור על תזונה נכונה בצבא. למרות שצה"ל היום, יותר מתמיד, מקפיד על תזונה נכונה בקרב המשרתים, החטיפים והפיתויים קרובים מתמיד ולכן מגמת ההשמנה בצה"ל רק הולכת ועולה... אם כן, המאמר הבא ינסה לעשות סדר בדברים וייתן לקורא קווים מנחים שבאמצעותם הוא יוכל לשמור על תזונה נכונה בצבא.

מאת: יוני לוידיאטה11/04/111222 צפיות
יש היום מאות, אולי אלפי, דרכים שיכולות לעזור לך לרדת במשקל ולהשיג את היעדים שלך לטוחח הקצר ולטווח הארוך. בכל מקרה, אתה חייב להיות בטוח שלכל השיטות הללו באמת בריאות לך ובאמת יביאו לך תוצאות לטווח הארוך טרם תבחר להשתמש בהם.

מאת: יוני לויספורט וכושר גופני - כללי10/04/111696 צפיות
בעידן המודרני, עידן הנהנה מחידושים ומשכלולים טכנולוגיים מרחיקי לכת, משלח ידו של האדם מושפע וניזון מההתפתחויות הטכנולוגיות העדכניות. בעבר נהוג היה לראות ב"עבודה" ביטוי לפעילות אינטנסיבית הכרוכה במאמץ פיסי רב ובהזעה מרובה.

מאת: יוני לויתזונה08/04/111224 צפיות
במאמר הבא אני אדבר על פחמימה, אחד מאבות המזון, ועל צריכת גליקוגן איך זה משפיעה על הדיאטה שלך. אם אתה באמת רוצה לרדת במשקל ולשמור עליו לאורך זמן אתה חייב להבין מה זה גליקוגן ולמה הוא טוב לנו. אני מודה שזה לא הנושא הכי "סקסי" בנושאי דיאטה אבל זה מסוג הדברים שחייבים לדעת אם רוצים להצליח.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182598 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182445 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181896 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181716 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171485 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172274 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171950 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica