חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצה להיות מנהל?

מאת: nataly28לימודים אקדמאיים08/02/2011990 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה חשבתם ללמוד? מה לגבי מכללות ואוניברסיטאות?

בתקופה זו, כל אדם יודע שאם אין תואר ראשון לפחות, קשה למצוא תעסוקה. אין מה לעשות, מנהל לא ירצה לשכור את שירותיו של אדם בלי איזשהו תואר, ואפשר גם להבין למה. תואר מקצועי או, למשל, לימודי תעודה, מבטאים כמה תכונות טובות - כוחות נפשיים, איזשהו ידע טכני וכמובן - יכולות למידה. בגלל זה, כדאי לחשוב קדימה - תלכו ללמוד לתואר או לתעודה, שכן זה יכול רק להועיל.

איך אפשר להחליט מה כדאי ללמוד? איך עוד לא מצאתם מנהל עסקים למנהלים?

אנחנו חייבים לשקול בכובד ראש איזה תואר לעשות. יש לעניין סיבה פשוטה מאוד, בחירה זו תשפיע על החיים שלכם באופן ניכר. יש סיכוי מצוין, שהתואר הראשון שתבחרו, יהיה גם התחום שבו תעבדו. דהיינו, לתואר המקצועי שתעשו יש השפעה על הקריירה. אז לא כדאי להמר פה...

מחפשים לימודי מנהל עסקים תואר ראשון? תמיד נמשכתם לתחום המחשבים או שאתם יותר בקטע של ספרות ומוזיקה? בחירת סוג התואר צריכה להיעשות תוך מתן דגש על היכולות הטבעיות שלכם; אם אין לכם בדיוק תפיסה אנליטית או לוגית ,למשל, זה יהיה קשה ללמוד לעומק תואר במחשבים. אל תקשו על עצמכם, תבחרו תחום שאתם נמשכים אליו וגם תוכלו להצליח בו.

הקיים בכלל תחום שתמיד חם בשוק? מה תמיד כדאי שיהיה התואר הראשון שלנו?

לאחר שמשקיעים כסף וגם מאמץ בלימודי התואר, רוצים לראות תמורה. כלומר, לפצוח בקריירה ולעבוד במקצוע הנלמד. איך אנשים עושים זאת? לשם כך אין ברירה אלא ללמוד מקצוע הנדרש בשוק! לימודי ניהול, למשל, יהיו תמיד נקודה לזכותכם, ומעבידים יחפשו אנשים צעירים שלמדו את התואר הנ"ל.

בואו להיות סטודנטים!

אפשר להניח שמקוננות בכם לא מעט תהיות על תנאי קבלה מנהל עסקים או הווי הלימודים, וזה רק לגיטימי. כדי למצוא עוד מידע חשוב על התחום, בקרו בלינק הבא http://www.clb.ac.il/. אנו מאחלים לכם בהצלחה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nataly28

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111764 צפיות
מהסיבה הזו, תכנון המסיבה בצורה עליה חלמנו היא משימה לא קלה. במאמר הקצר הנ"ל תוכלו למצוא מספר עצות טובות שיבטיחו לכם אירוע שלא תשכחו.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/111897 צפיות
חלק ניכר מהאנשים עושים מעבר מסיבות משמחות כמו רכישה של מרחב מגורים גדול ומרווח או כשסיימו לבנות את בית החלומות. נכון, מעבר דירה הוא שלב מתיש אך גם אותו תוכלו להעביר ללא מריטת שערות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111814 צפיות
שלב שכדאי להתחיל איתו הוא וידוא שהאולם בו אתם רוצים לחגוג, אליו בכוונתכם ללכת לקבל טעימה ולהתרשם, הוא בעל התעודות הנחוצות להפעלתו של המקום.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111806 צפיות
בטקסט הקרוב נסביר לכם את המגוון הרב של האופציות והעבודות שיהיה עליכם לעשות בשביל האירוע הקרב.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/112552 צפיות
מעבר דירה יכול להיות פרוצדורה מייגעת וארוכה. המאמר הבא רלוונטי מאוד לאלו שמקבלים מפתח בשבוע הקרוב, ובו נכללות כמה נקודות למחשבה על מחירי הובלות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111827 צפיות
סגנון הארוע ולבסוף לבחור את כל הפרטים הזעירים שיעזרו לעשות את האירוע הענק לחוויה בלתי נשכחת. למה לא לערוך את הארוע?

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי20/09/111866 צפיות
יש הגורסים כי פעולת החיתוך היא יותר בריאה מהשארת העורלה. במאמר הזה לא נחפור על שאלת ה"למה", אלא "איך".

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182589 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182433 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181887 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181704 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171474 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172263 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171929 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica