חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מפל שוקולד - החוויה שתשאיר אותכם עם טעם מתוק

מאת: ענבל לויהפקת אירועים10/02/20111074 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מפלי השוקולד/  מזרקות שוקולד מהווים אטרקציה מדהימה למגוון אירועים, כגון: ימי הולדת, חתונות, בר/בת מצווה, בריתות, אירועים עסקיים,ימי נישואין, מסיבות רווקים/ות, כנסים ואירועים חברתיים,בקיצור, מפלי השוקולד מתאימים לכל אירוע ולכל גיל ומוסיפים טעם מתוק ואווירה קסומה.כיום ניתן לרכוש אצל ספקים רבים בארץ מפלי שוקולד לשימוש ביתי ומסחרי, כמו כן, ניתן להשכיר מפלי שוקולד לאירועים על מנת להפוך את האירוע שלכם לחוויה בלתי נשכחת. מפלי השוקולד מיובאים מארה"ב ומקורן בפיתוח של השף הנרי דואל. הרעיון המרכזי היה לקחת מתקן לפונדו שוקולד ולפתח ממנו מכונה המייצרת הפעלה רב חושית, ואכן מפלי השוקולד מהווים אטרקציה בלתי נשכחת.קיימת הקפדה רבה על סטנדרטים החומרים מהם מיוצרים המפלים, רמת הליטוש והעיבוד, שמירה על עקרונות אלו הן הנותנות את האפשרות ליצירת חוויה מושלמת הן ברמה הגסטרונומית והן בהיבט של מייצג מרהיב.כיום יש מגוון עצום של אטרקציות לאירועים, אך האטרקציה המדהימה ביותר שמשדרגת את האירוע היא בר המתוקים שבמרכזו נמצא מפל השוקולד. הבר כולל מגוון עצום של ממתקים בשילוב פירות מעוצבים ומפלי שוקולד מדהימים אשר משאירים את האורחים עם טעם מתוק בפה.כל המתבונן בתהליך הזרימה של השוקולד הנשפך על פני המפל לא יכול שלא להתפעל ולהתהפנט כאשר המראה הנפלא משתלב עם הניחוח המענג של שוקולד איכותי. כאשר טועמים מהשוקולד בשילוב הפירות, הממתקים והעוגיות מושלמת החוויה הרב חושית.
ישנם סוגים רבים של מפלי שוקולד:

מפלי שוקולד קטנים ביתיים: גובה-  40 ס"מ, רוחב- 20 ס"מ, מתח- V220, הספק- W340

מפלי שוקולד בינוניים: גובה-  65 ס"מ, רוחב-  30 ס"מ, מתח- V220, הספק- W190

מפלי שוקולד גדולים: גובה-  87 ס"מ, רוחב- 38 ס"מ, מתח- V220, הספק- W1120

מפלי שוקולד ענקיים: גובה-  112 ס"מ, רוחב- 42 ס"מ, מתח- V220, הספק- W1340
מה ניתן לטבול עם מפלי/מזרקות השוקולד?

* מגוון רחב של פירות העונה: בננה, תות, אבטיח, מלון, תפוח, קיווי, אפרסק, אננס…

* ממתקים: מרשמלו, בננות מסוכרות, נחשים ושלל ממתקים בעיצובים מיוחדים.

* עוגיות: קוביות וופלים, עוגיות חיוכים, גליליות, פרוסות עוגה, בסקוויטים…

* חטיפים: במבה, בייגלה, ביסלי…
סוגי השוקולדים לשימוש במפלי/מזרקות השוקולד:

* שוקולד בלגי מריר (פרווה) - שוקולד כהה בעל תכולת סוכר נמוכה יותר וללא רכיבי חלב. משמש לרוב למטרות בישול, אך יחד עם זאת, ישנם רבים המעדיפים לאכול שוקולד זה בצורתו המוצקה על פני הסוגים האחרים ניתך בטמפרטורה של כ-37 מעלות צלזיוס.
* שוקולד בלגי לבן חלבי - שוקולד זה אינו מכיל את עיסת הקקאו המקנה לשוקולד החלב את צבעו החום.שוקולד זה מבוסס על חמאת קקאו ואינו מכיל מוצקי קקאו. ניתך בטמפרטורה של כ-29 מעלות צלזיוס.

* שוקולד בלגי חום חלבי - שוקולד המכיל חמאת קקאו ועיסת קקאו אשר מקנה לשוקולד את צבעו החום.תכולת הסוכר בו נמוכה. ניתך בטמפרטורה של כ-32 מעלות צלזיוס.

יש לציין שהתקן האירופאי קובע כי שוקולד כהה חייב להכיל לפחות 35% מוצקי קקאו.

* שוקולד לבן (פרווה) - שוקולד צמחי בטעם וניל שמכיל כמות קטנה יחסית של סוכר.כמו כן, ישנם סוגים רבים של שוקולדים אך לא כולם מתאימים לתפעול מפלי השוקולד, לכן אנו ממליציםלהשתמש בשוקולד בלגי איכותי שמכיל מעל 50% מוצקי קקאו- ניתן לרכוש את השוקולד בחברת "המפל של ענבל".

מעוניינין במפל שוקולד או בר מתוקים?
לשאלות נוספות ולהזמנות ניתן להיכנס לאתרנו בכתובת- www.hamapal.co.il

או ליצור עימנו קשר בטלפון-  052-6322348

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המפל של ענבל - מפלי שוקולד לאירועים

לפרטים והזמנות: 052-6322348

האתר שלנו: המפל של ענבל - מפלי שוקולד לאירועים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענבל לוי

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131710 צפיות
תכנון וארגון החתונה כולל תהליך ארוך ומייגע של חשיבה על פרטים חשובים מכריעים אך גם פרטים קטנים חשובים לא פחות. בגלל זה, התכנון יכול לגזול זמן רב, ומצד שני, יכול להיות מהנה ומאוד מספק. כשמצליחים ביעילות ובעזרת האנשים הנכונים להגיע לאירוע שישלב את כל מה שאתם רציתם בחבילה אחת. החתונה יכולה להיות כלי בידיים של החתן והכלה להביע את עצמם. חלק מהבחירות שעל החתן והלכה לבצע כוללות: בחירת המיקום והאולם לאירוע, בחירת העיצוב והמראה של המקום הנבחר, האוכל והמנות שיוגשו ועוד המון המון המון דברים...

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131752 צפיות
אל תשקיעו כל כך הרבה מחשבה במה שתלבשו, בר ממתקים ומפלי שוקולד יהיו פינוק, הפתעה והקינוח המושלם בכל אירוע! האוכל והקינוח והאופן בו אתם והאורחים שלכם תוכלו להתפנק חשובים לא פחות, מהאולם, העיצוב, המוזיקה או העיצוב.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131754 צפיות
בשנים האחרונות, ובמיוחד בעשור האחרון, דוכני ממתקים ובר מתוקים באירועים הפכו להיות חלק כמעט בלתי נפרד מאירועים שונים ברחבי הארץ. שוקולד, ממתקים הריחות והמראות יעלו חיוך על פני כל האורחים שלכם, וזאת הבטחה!

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131771 צפיות
מפלי שוקולד, במיוחד בשילוב עם הממתקים הנכונים הם הפינוק המושלם לכל סוגי האירועים. ריכזנו עבורכם את הנקודות הבסיסיות שתצטרכו לדעת על מפל השוקולד שלכם / לאירוע שלכם.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131683 צפיות
בחירה של סוכריות וממתקים ומגוון רחב של רעיונות מיוחדים לבר ממתקים. הכוונה של בר ממתקים היא להפתיע ולהשאיר טעם של עוד אצל כל האורחים שלכם. סוכריות קשות , או כפי שהם מוכרות בחוץ לארץ: "ממתק קשה" , היו רעיונות פופולריים כבר שנים רבות והיו בשימוש במזנונו, בר ממתקים, ובברים של ממתקים מאז ההמצאה של הסוכריות הראשונות .

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131636 צפיות
בר לאירועים הוא כבר מזמן הרבה יותר מבר משקאות. דוכני המזון השונים, הפכו להיות חלק בלתי נפרד באירועים עסקיים או פרטי. חוץ מזה, הרי תמיד מפתיע ומאוד משמח לראות דוכן מתוק! בדרך כלל יש קישור ישיר בין בר מתוקים לחתונה, אבל המגוון הרחב של דוכנים מזון ומתוקים שקיימים היום מאפשרים לשלב בר כמעט בכל אירוע.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131236 צפיות
ככל שהטמפרטורות בחוץ הולכות ועולות, והאווירה המחשמלת של הקיץ שולחת אותנו לאירועים משמחים, פגישות, חתונות והשקות, היתרונות שבדוכן ארטיקים והתאמתם לכל אירוע רק הולכים ומתרבים.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211598 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202340 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195830 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191772 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191557 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191668 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181670 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica