חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

3 טיפים למחפשים עבודה בחו"ל

3 טיפים למחפשים עבודה בחו"ל

החלטתם לטוס ולמצוא עבודה בחו"ל?

יש כמה דברים שעליכם לדעת ודברים שצריך לשם דגש מיוחד כדי שתוכלו להצליח למצוא עבודה בחו"ל שתהיה כדאית ומשתלמת מחד וחוויתית מאידך.

טיפ מספר 1

הטיפ הראשון לעבודה רווחית בחו"ל הוא לשאול את עצמך למה בעצם אתה רוצה לעבוד בחו"ל? מאילו מניעים? כמו כן, מומלץ לשאול גם מהי המטרה לשמה אתה נוסע? –חוויה, לימודים, כסף?

אם אתה רוצה לשלב טיול אחרי העבודה אולי כדאי לך לשקול לנסוע לאוסטרליה ואילו באם ברצונך ללמוד אחרי תקופת העבודה, אולי כדאי לשקול לנסוע לאנגליה, שכן במדינות אירופה יותר פשוט לזרים להתקבל ללימודים.

לכל מטרה – ניתן למצוא את היעד ותחום העיסוק שיענו על הצרכים שלכם ברמה הכי מדויקת שניתן.

בבלוג שלי תוכל למצוא את כל המידע לגבי כל אחד מהיעדים, תחומי עיסוק, לימודים, מסלולי טיול ועל פי המטרה שלך תוכל להתאים בניהם.

לרוב הישראלים קל יותר לעבוד בארצות הברית או באירופה מכיוון שהבדלי התרבויות אינו כה גדול כמו במזרח הרחוק.

כמו כן, תמיד תזכרו שאתם מגיעים לארץ חדשה, עם שפה ומנטליות שונה. תנו לתהליך הזה זמן, לפחות חודש, לפני שאתם מסיקים כל מסקנה. דעו לכם כי מבין אלו שהצליחו באמת – ההתחלה שלהם הייתה צולעת עקב הבדלי התרבות.

אם אין לך ניסיון במכירות ישירות, גם תהליך הלמידה הזה לוקח זמן, יחד עם זה שאתם חדשים במדינה – יש לתת לתהליך את הזמן שלו. במידה ותשתלבו בחיי המדינה וכן תלמדו את העבודה – הפוטנציאל הרווחים שלכם גדל מאוד עד מאות דולרים ליום עבודה בודד.

טיפ מספר 2

רצוי לפנות לעד 4 מעסיקים כדי לא להתפזר יותר מדי בתהליך התכנון. אל תתפתה להצעה הראשונה וכן אל תהיה מנומס מדי. תשאל את כל מה שאתה רוצה לשאול ותבחר במעסיק שאיתו אתה מרגיש הכי בנוח ולו ההצעה הכי כדאית מבחינתך.

שאלות שניתן לשאול:

· האם החברה משתתפת בכרטיסי הטיסה?

· מהו שכר הדירה הנהוג באזור?

· האם תחויב בשכר הדירה או בהוצאות השותפות הנלוות?

· מה בנוגע להסעות, דלק וכדומה?

· כמה זמן החברה עובדת באותה מדינה? מה הוותק חבריה?

· האם יש הכשרה ראשונית לעובדים חדשים?

· וכדומה...

טיפ מספר 3

מומלץ לדבר עם עובדים שעובדים באותה חברה שבה אתם מעוניינים לעבוד.

תמיד מומלץ ללמוד את הפרטים הקטנים וכן את "בין השורות" של תנאי העסקה שלכם וכמו כן מה הדרישות המצופות מכם כעובדים בחברה?

אם אתם מכירים חברים / בני משפחה – חובה לשאול ולברר אצלהם פריטים אודות התהליך. במידה ולא, יש כיום לא מעט פורומים "נטרליים" שבהם חברים שיכולים לעזור לכם אך אל תסתמכו על מקור אחד אלא תבצעו תהליך תכנון יסודי טרם קבלת החלטה כלשהיא.

חייל משוחרר, קבל בחינם את המדריך: איך לקבל את ההחלטה הנכונה? - המדריך למשוחרר המבולבל. הורד עכשו בחינם!

 



תגיות המאמר: עבודה בחול


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצה להתחיל לאכול נכון?

www.HealthMagazine.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוני לוי

מאת: יוני לויהשמנת יתר03/05/111075 צפיות
מי מכם שקורא את הבלוג שלי יודע שאני לא אוהב להציב מטרות מדידות או מספריות לדיאטה. אני לא מאמין שדיאטה צריכה להתחלק לשני חלקים. החלק הראשון בו נבצע פעולות אינטנסיביות ופעולות אגרסיביות כדי לרדת במשקל והחלק השני גורס שנעשה פעולות שישמרו לנו על ההישג.

מאת: יוני לוידיאטה ותזונה02/05/111008 צפיות
יש כל כך הרבה סיבות טובות למה כדאי לך להתחיל לעשות דיאטה כבר היום ולשנות את אורח חיים שלך. כמובן יש את אלו שיגידו לך שזה בריא ובאמצעות ירידה במשקל אתה תוכל למזער את הסיכויים שלך לחלות במחלות בעתיד אבל אתה רוצה תוצאות עכשו, רווחים עכשו וכל אותם מנטרות לא מעניינות אותך.

מאת: יוני לויתזונה13/04/111619 צפיות
רובנו יודעים כי יתרונות הגדולים ביותר לאכילה בריאה הם כושר גופני, הרגשה טובה יותר וכן אנחנו מקטינים משמעותים את הסיכוי לחלות במחלות ובעיקר את הסיכון לחלות במחלות לב, כלי דם וסוכרת. יתרון נוסף של אכילה בריאה הוא שמירה על משקל בריא, בעידן שבו השמנה הפכה למגפה – אכילה בריאה היא מפתח מרכזי להרזיה ומניעה.

מאת: יוני לויתזונה12/04/111347 צפיות
לעיתים די קרובות, חיילים מוצאים את עצמם מתקשים יותר ויותר לשמור על תזונה נכונה בצבא. למרות שצה"ל היום, יותר מתמיד, מקפיד על תזונה נכונה בקרב המשרתים, החטיפים והפיתויים קרובים מתמיד ולכן מגמת ההשמנה בצה"ל רק הולכת ועולה... אם כן, המאמר הבא ינסה לעשות סדר בדברים וייתן לקורא קווים מנחים שבאמצעותם הוא יוכל לשמור על תזונה נכונה בצבא.

מאת: יוני לוידיאטה11/04/111223 צפיות
יש היום מאות, אולי אלפי, דרכים שיכולות לעזור לך לרדת במשקל ולהשיג את היעדים שלך לטוחח הקצר ולטווח הארוך. בכל מקרה, אתה חייב להיות בטוח שלכל השיטות הללו באמת בריאות לך ובאמת יביאו לך תוצאות לטווח הארוך טרם תבחר להשתמש בהם.

מאת: יוני לויספורט וכושר גופני - כללי10/04/111700 צפיות
בעידן המודרני, עידן הנהנה מחידושים ומשכלולים טכנולוגיים מרחיקי לכת, משלח ידו של האדם מושפע וניזון מההתפתחויות הטכנולוגיות העדכניות. בעבר נהוג היה לראות ב"עבודה" ביטוי לפעילות אינטנסיבית הכרוכה במאמץ פיסי רב ובהזעה מרובה.

מאת: יוני לויתזונה08/04/111225 צפיות
במאמר הבא אני אדבר על פחמימה, אחד מאבות המזון, ועל צריכת גליקוגן איך זה משפיעה על הדיאטה שלך. אם אתה באמת רוצה לרדת במשקל ולשמור עליו לאורך זמן אתה חייב להבין מה זה גליקוגן ולמה הוא טוב לנו. אני מודה שזה לא הנושא הכי "סקסי" בנושאי דיאטה אבל זה מסוג הדברים שחייבים לדעת אם רוצים להצליח.

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222957 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222834 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187408 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187569 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187518 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188055 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179645 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica