חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פעילויות לפסח

ברוב החגים ימי השבתון הם מועטים ולכן רובנו מעוניינים לצבור אנרגיות מחודשות לקראת ימי העבודה העמוסים וכך אנו נוהגים לרוב לבלות את ימינו במנוחה.

כאשר מגיע חג הפסח, החופש הארוך מאפשר לנו לבחור במגוון פעילויות לפסח מהנות ומעניינות כגון: לעשות מסלולי טיולים מהנים לילדים ולכל המשפחה.

חג הפסח מביא עמו כמה מנהגים עתיקים המהווים מסורת רבת ימים המשפיעה לטובה על הדינאמיקה של כל בני המשפחה. כמדי שנה נוהגים בפסח לחלק דמי כיס, הדבר מעודד את בני הבית ונותן הרגשה מיוחדת. בערב פסח נהוג להחביא את האפיקומן, משימה שמאתגרת את כל המשפחה ומכניסה לבית אווירה חגיגית ומשפחתית.

החופש הארוך של בני הנוער ובנוסף ימי השבתון ממקום העבודה, גורם לנו פעמים רבות לחפש תעסוקה לבני המשפחה כולה. לכן, החלטנו להביא בפניכם רשימה של מגוון פעילויות לילדים מגוונות ומרתקות, אשר יכולות להיות רלוונטיות לכל שכבות הגיל:

  • טיולים בטבע

פסח זה הזמן האידיאלי מבחינת מזג האוויר לטיולים שונים.

מומלץ לצאת לטיולים בעונה זו על מנת לראות את הפריחה המלבלבת והציפורים הנודדות.

  • אירועי צפרות

אחד הסימנים שגורמים לנו להרגיש שחג הפסח כבר כאן הם נדידת הציפורים.

באזורים הממוקמים בדרום המדינה, מתקיימים מידי שנה אירועי צפרות המאפשרים לקהל הרחב ליהנות ממחזות נדידה מרהיבות ולחוש באווירת האביב הרענן.

  • תצפיות ונופים

חג הפסח הוא התחלת האביב. בחג זה ניתן להגיע לאתרי תצפית המאפשרים צפייה בנופים עוצרי נשימה.

  • נחלים ונהרות

בתקופת חג הפסח הגשם ממשיך לתת את אותותיו וזהו זמן מצוין לטייל במסלולי הנהרות והנחלים המאפשרים לראות כיצד מקורות המים התמלאו כתוצאה מהגשם שירד בחורף, לחוש את האוויר הצח, הרוח הנעימה ועוד.


על מנת לבחור בטיול האולטימטיבי עבורכם, עליכם להחליט ראשית כל במה אתם מעוניינים לפגוש בטבע. במדינתנו כל חג נוהרים רבים לטייל בארצנו הקטנטונת והיפה, תמיד כייף להכיר אנשים טובים בדרך שיכולים להוות עוד חלק מטיול נפלא. כמו כן ישנם נהרות, מקומות עתיקים, פסטיבלים ומגוון רחב של אירועים שמידי שנה פוקדים את ארצנו במיוחד במהלך חג הפסח המהווה חג בעל ימי חופשה ושבתון ארוכים יותר מן הממוצע.

מומלץ לעיין באתרי אינטרנט, מגזינים ועיתונים ולהתעניין באופציות השונות המוצעות כאטרקציות וטיולים למשפחות או לזוגות. עליכם לבדוק אם האתרים בחינם או בתשלום, מה האתר מציע וכמובן לבדוק את תנאי מזג האוויר ולקבוע את מסלול הטיול והביגוד בהתאם.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ג'ונדילנד הינו מוזיאון בצפון המתמחה בתחום אטרקציות לילדים ומגוון פעילויות לילדים, ומשתרע על שטח של מעל 500 מ"ר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ג'ונדירלנד

מאת: ג'ונדירלנדאטרקציות18/11/111767 צפיות
בכל חנות לציוד משרדי ומשחקים לילדים ניתן למצוא דפי צביעה לילדים. פעמים רבות כאשר אנו באים לקחת את הילד מהגן או מבית הספר אנו מבחינים כי המורה או הגננת תלתה את דפי הצביעה שהוא מילא על הלוח או נתנה לילד רשות לקחת אותם הביתה. אם כך מהם אותם דפי צביעה לילדים ואיזה תפקיד הם ממלאים בחיי הילד?

מאת: ג'ונדירלנדאטרקציות18/01/111385 צפיות
צפון ארץ ישראל הינו מקום קסום החובק בחובו אטרקציות רבות לכל המשפחה. המאמר סוקר מגוון אטרקציות באזורים שונים בצפון הארץ כולל אפשרויות האירוח והלינה באיזור

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205107 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/204993 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195453 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195654 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196401 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182451 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181706 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica