חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: ask4web קידום אתריםימי הולדת17/02/20111050 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדפסת כרטיסי ביקור ניתן למצוא בסוגים שונים ובמגוון עיצובים . העיצוב והסוג של כרטיסי הביקור תלויים בסגנון העסק ובתדמית שבעליו בוחר לשדר. אין להקל ראש בעניין כרטיסי ביקור שכן אלו לוקחים חלק חשוב בתדמית העסק ומה שהוא משקף.

ההבדלים בין כרטיסי הביקור קיימים גם בסוג הנייר : כך ניתן לבצע הדפסת כרטיסי ביקור על גבי נייר מט או נייר מבריק, נייר כרומו מלוטש או קשיח ואפילו כרטיס ביקור הנתלש מתוך פנקס.

אפשרות נוספת היא הדפסת כרטיסי ביקור על שני צדדים לעומת הדפסת כרטיסי ביקור על צד אחד.

לגבי תוכן כרטיסי הביקור – חשוב שזה יהיה ממוקד ויעביר אינפורמציה ממוקדת ואמינה. ניתן להוסיף פירוט מסויים אם הדבר חיוני לצרכי הלקוחות, אך מוטב כי הפרטים יהיו ענייניים ככל האפשר ולא יכללו פרטים מיותרים. באופן כללי הפרטים שיש להדפיס על הכרטיס הם שם, כתובת, טלפון , נייד ודואר אלקטרוני. ניתן להוסיף מספר פקס וכאמור – פירוט תמציתי של מהות העסק כמו למשל הפעלות הנעשות על ידי איש בידור, סוגי טיפולים שאפשר לקבל בעסק המציע טיפולים קוסמטיים או אלטרנטיביים וכדומה.

עיצוב הכרטיס גם הוא כאמור בעל חשיבות בתדמית העסק שכן הכרטיס הוא הרושם הראשוני שייעשה על הלקוח: באופן זה הדפסת כרטיסי ביקור חלקים רצויה במקרה של ארגונים או משרדים הרוצים לשקף תדמית מאופקת יותר. חברות או בעלי עסקים המעוניינים בתדמית ססגונית ועליזה תיעשה עבורם הדפסת כרטיסי ביקור עליזים וצבעוניים יותר. עסקים אלו יכולים להיות עסקי בידור, עיצוב או אמנות.

לגבי מחיר הדפסת כרטיסי ביקור – חברות דפוס רבות מציעות מבצעים אטרקטיביים וכן מחיר משתלם כאשר כמות הדפסת כרטיסי ביקור הולכת וגדלה. מכל מקום מדובר בהוצאה השווה לכל נפש. כך למשל, תשלום עבור הדפסת כרטיסי ביקור בכמות של מאתיים וחמישים כרטיסים מגיע לכמאתיים שקלים לערך, ועבור כמות כפולה ניתן להוסיף מאה שקלים בלבד. העסקה המשתלמת ביותר היא הדפסת כרטיסי ביקור בכמות של אלף כרטיסים שעלותה פחות מחמש מאות שקלים.

 



תגיות המאמר: הדפסת כרטיסי ביקור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131792 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131841 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131648 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132096 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131547 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131688 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131687 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181789 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181435 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181767 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181716 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181465 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181508 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181402 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica