חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לבחירת תמונה להדפסה על קנבס כמתנה ליום הולדת

מאת: בתיה פארן-ניסניימי הולדת09/03/20111105 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 בין אם אתם צלמים חובבים, המחפשים דרך להוציא את התמונות המוצלחות שבמחשב "לאור", ובין אם אתם מחפשים להעניק למישהו אהוב מתנה מיוחדת ליום הולדת- תמונה מודפסת על קנבס, ישנם כמה שיקולים שכדאי לכם לקחת בחשבון בבחירת התמונה. במאמר הזה אעדיף להתמקד בשיקולים ובטיפים לבחירת תמונה מעוצבת ומודפסת על קנבס, כמתנה מיוחדת ליום הולדת.

  • הנטיה הראשונה שלנו היא לפנות למאגר התמונות החדשות, הדיגיטליות, ולבחור מתוכן. אשמח לתת לכם זווית ראיה קצת אחרת- גם בקרב התמונות הישנות, עשויה להימצא האחת שתרגש ותפתיע, במיוחד כשהיא מוגדלת ומודפסת על קנבס... אולי תמונת ילדות, אולי תמונה מהזוגיות המוקדמת ? ואם אתם חוששים מהצבע הדהוי, החדות, הבהירות וכדומה- דעו לכם שפגמים רבים מסוג זה ניתן להעלים באמצעות תיקון ורסטורציה מיקצועיים, בתוכנות כמו הפוטושופ.

  • כל תמונה שהיא, שבחרתם להגדיל ולהדפיס על קנבס כמתנה ליום הולדת, חישבו על דרכים לשדרג אותה. השידרוג יעצים את המסר של אהבה ואיכפתיות שאתם מפגינים בהכנת המתנה. שידרוג התמונה יכול להיעשות בכמה מובנים- אפשר לתקן את הפגמים המופיעים בה (ראו סעיף קודם), אפשר לשלב בה אפקטים שונים שיהפכו אותה ליצירת אמנות מיוחדת, אפשר לשלב בה אלמנטים שונים כמו רקעים מיוחדים, מיסגרות, טקסטים וכדומה.

  • הקדשה- לא פחות חשוב... אם כבר החלטתם לשדרג את התמונה לפני שאתם שולחים אותה להדפסה על קנבס, מומלץ לשלב בה הקדשה חמה ומרגשת למקבל... אחרי הכל, זו מתנת יום ההולדת שבחרתם להכין עבורו, וההקדשה לא חייבת להיות בכרטיס נפרד...

  • בחירת הפרופורציות המתאימות לתמונה: יש תמונות שמתאים להם להיות מודפסות על בד קנבס ריבועי, יש תמונות שמתאים להן מלבן. היעזרו בדימיונכם, או באיש מקצוע לקבלת ההחלטה המתאימה. אל תקחו כמובן מאליו את הפורמט של המצלמה... מותר גם לבצע חיתוכים.

  • בחירת הגודל המתאים להדפסה על קנבס – הגודל המתאים לתמונה הוא שילוב של שיקולים פרקטיים ורגשיים. שיקולים רגשיים הם כאלו הנובעים מהטעם האישי שלנו או מסוג המסר שאנו רוצים להעביר לחוגג יום ההולדת. שיקולים פרקטיים הם כאלו הנובעים מתקציב המתנה (מחיר ההדפסה על קנבס משתנה כמובן על פי גודלה), ומהמקום המיועד לתלייתה... הקשיבו לעצמכם.

  • בחירת ספק הדפוס היא קריטית. בתי דפוס רבים מתחרים בשוק ההדפסה על קנבס. לא כולם בעלי איכות זהה, ובוודאי לא בעלי מחיר זהה. כמו בכל תחום אחר שאתם מכירים, לספקי דפוס שונים יש איכויות שונות, הנובעות מציוד, חומרים, וניסיון בעבודה. אם הגעתם עד כאן, וטרחתם רבות על הכנת המתנה- מומלץ לבדוק את הספק, לבחון את איכות העבודה, ולא להתפשר בעניין, בגלל פיתויי מחיר או נוחות. איך תזהו איכות טובה? בהדפסה איכותית על קנבס, התמונה תהיה חדה וברורה כמעט כמו המקור, הצבעים יהיו רעננים ומגוונים, בדומה למקור, הבד יהיה מתוח היטב, ומצופה בחומר מגן. הדפסה איכותית על קנבס אמורה לשרוד לאורך זמן. זה משהו שאמנם קשה לנו לבדוק, אך חשוב להסתכל בפירסומי החברה ולוודא שזה מה שהם מבטיחים... והבטחות, כידוע, צריך לקיים...

בהצלחה !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בתיה פארן-ניסני

תמונות סיפור אהבה

הפקת אלבומים דיגיטליים, מצגות לאירועים, תמונות על קנבס, ספרים אישיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בתיה פארן-ניסני

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181775 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181424 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181758 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181704 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181445 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181496 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181385 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica