חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול ליער לביא

מאת: שיר משהטיולים בחו"ל21/03/20111109 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יואד ואני יצאנו לטיול מעניין ביער לביא לאחר שבילינו את הסופ"ש ב מלון בוטיק בטבריה

יצאנו לכיוון המרכז, בדרך נכנסנו לקיבוץ לביא ותיכף פנינו שמאלה לכיוון יער לביא, נכנסנו מתחת לכביש והופ - אנחנו ביער לביא.

הכנו מראש בקבוק יין ולקחנו שמיכה איתנו באוטו ויצאנו לטיול מחוץ לרכב שהחננו תיכף ומיד שהגענו ליער.

יואד יצא והכין לנו תיק לטיול וכך היה :

ירדנו מהאוטו והתחלנו לטייל ביער העצים הגבוהים ואווירת החורף היו ממש נעימים בדרך ראינו פרחים בכל מיני צבעים מכל מיני סוגים יפים מדהימים ומריחים ל\נפלא, בשמיים היתה שמש נעימה שליוותה אותנו.

ככה טיילנו לנו איזה שעה באווירה מדהימה, יואד הכין לנו פינת ישיבה יפה עם מחצלת שהיתה לו, שכבנו לנו על המחצלת על העשבים באווירה  מדהימה - שקט, עצים, ואהבה, הרבה אהבה - יואד הפתיע אותי כרגיל ונתן לי הרגשה ממש טובה - אין אין כמו להרגיש את הטבע מקרוב - אני ממליצה לכולם - לכו תהנו בטבע - שבו , תנוחו , ותעשו המון אהבה... כי בטבע כמו בטבע שממנו כולנו באנו - הכיף גדל והאהבה גוברת, ואם באתם בשעות הערב - אז זה ממש בסדר - אפשר לעשות איזה מדורה יפה ולהתחמם ממנה - לאסוף כמה עצים שנמצאים שם בכל פינה באיזור היער.

בכל מקרה אני רוצה לשתף את כולכם בחוויה שחוויתי בטבריה ובאיזור - מאוד מומלצת...

וזאת לאחר שכבר אמרתי לכם במאמרים הקודמים שלי שביליתי כבר בכל ה צימרים יוקרתיים ובכל מלון בישראל שהייתי ובמיוחד במיוחד לאחרונה שהיינו במלון בוטיק על הטיילת בטבריה - חזק יואד שלי - אני מטורפת עליו - מואהההההההההההההההה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שיר משה

מאת: שיר משהטיולים בארץ27/03/111326 צפיות
בקום המדינה השתלטנו על הבית שבצפון הטיילת של טבריה ממש על המים והוא שימש אותנו - חברי קיבוץ עין גב כמלון לכל מי שלא הספיק את השייט האחרון לקיבוץ כי בימים ההם התחבורה היחידה לקיבוץ היתה במוניות ימיות או אוטובוסים ימיים שהיו יוצאים מידי מספר שעות לכל כיוון מעמק הירדן לעין גב וחזרה וזאת בעקבות האיומים הסוריים והירי הסורי שסררו באיזור - כך אמר מאיר מהקיבוץ ממה שהוא זוכר... (גילו מעל 80 שנה)

מאת: שיר משהבתי מלון11/03/111328 צפיות
בקיצור – מלון בוטיק שירת הים הוא מקום מומלץ מאוד – עשה לי את זה, יואד ואני עוד נחזור אליו בקרוב, תודה לצוות הנפלא שעשה לי את החופשה, מירי, אושרה , קוסטה, רננה ולכל מי שלא זכרתי את שמו ... מלון בוטיק שירת הים טבריה 04-6721122 www.shirathayam.org.il

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196500 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica