חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוגלות, וירוסים ודרכים להסרה.

מאת: gozolחומרה11/04/20111406 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ידוע כי וירוס מחשבים יכול במקרה הטוב רק לגרום להפרעה קטנה במחשב אך קיימים מספר וירוסים העלולים להזיק למחשב גם על ידי מחיקה או שיבוש נתונים וגם על ידי פגיעה פיזית בחלקיו.
אישמאיתנו אינו יודע מי כותב אותם אך העובדה היא שהם שם באינטרנט, בדוא"ל או בתוך תוכנה מועתקת שירדה לנוו. 
הם לא ייעלמו סתם כך, כי תמיד יש מישהו שהמחשב שלו נדבק בווירוס ותוכנת ה-אנטי וירוס שמותקן, או שלא, באותו המחשב פשוט לא עושה את העבודה,וזה ממש לא משנה אם המחשב שלך נייח או לחילופין מחשב נייד.

וירוסים מתחלקים למספר סוגים בהתאם לסוג הפגיעה שלהם, ורמת ההגנה שתוכנת אנטי וירוס או רוגלה מספקת היא זו שקובעת עד כמה המחשב שלנו באמת מוגן.

ישנם הרבה תוכנות אנטי וירוס בשוק, חלקם בחינם וחלקם בתשלום, דבר שחשוב לזכור הוא שתוכנות האנטי וירוס הניתנות בחינם הן לא פחות טובות מהתוכנות בתשלום(וזה מוכח).
בעת שימוש בתוכנת חינמיות קחו בחשבון שבמקרה והתוכנה לא עושה את מה שאמורה לעשות אינכם יכולים "לכעוס" על מישהו שנתן לכם משהו בחינם, לעומת זאת אם שילמתם כסף טוב עבור תוכנה שאינה עושה את עבודתה תמיד תוכלו להתלונן על כך(למרות בברוב המקרים החנויות יתנערו מאחריות ויפנו אתכם ליבואן או לתמיכה של התוכנה).


ישלשים לב שדרוש רישום לצורך השימוש במידע.

קישור לתוכנת AVG –
http://free.grisoft.com
קישור לתוכנת Avast! –
http://www.avast.com/eng/avast_4_home.html


שימו לב שהכוונה במילה חינם היא שהשימוש בתוכנה הוא למשתמש הביתי בלבד ולא למשתמש העסקי.

דבר חשוב לזכור הוא נושא התמיכה בתוכנה, לדוגמא התוכנה הנפוצה סימנטק אנטי-וירוס היא טובה ומבצעת את עבודתה, אך יש לה בעיות בתחום התמיכה, פשוט אין עם מי לדבר אלא בתשלום או דרך "שאלות נפוצות" באתר האינטרנט.

על כל פנים אל תתקינו אנטי וירוס לא חוקי , כי אין לכם שום דרך לדעת האם בוצעו שינויים בתוכנה שאמורה להגן על המידע במחשב היקר שלכם.

כמו כן חשוב להבין כיאי אפשר להתקין שתי תוכנות אנטי וירוס על אותו המחשב,מכיוון שזה גורם למחשב להתקע ולאיטיות בלתי נסבלת, יש להסיר אחת ואז להתקין את השנייה.

ולסיום, כל תוכנות ה- אנטי וירוס מתעדכנות אחרי שהחברות זיהו וירוס חדש לכן אחרי כל עדכון של התוכנה יש לבצע סריקה מלאה של הכוננים הקשיחים ו ה- Disk on Key.

 

 

 

Www.gozol.co.il

גו מחשבים הינה מעבדת מחשבים מקצועית המתמחחה בתיקון מחשבים ניידים, נייחים,מדיה סנטרים\ומערכות מחשב שולחניות, בגו מחשבים ישנו גם שרות של טכנאי עד הבית תוך 2-4 שעות מרגע הקריאה.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סיניאבסקי יבגני

מנהל מעבדת גו מחשבים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת gozol

מאמרים נוספים בנושא חומרה

מאת: אשר אלבזחומרה03/11/187150 צפיות
בחירת מעבדת מחשבים הינה פעולה לא פשוטה עבור אנשים אשר אינם מבינים כלל במחשבים, במאמר הבא נעשה לכם קצת סדר בנושא למה מומלץ לפנות למעבדת מחשבים ולא לטכנאי, איך בוחרים מעבדת מחשבים ומהם הפרמטרים החשובים שיש לשים עליהם את הדגש.

מאת: אשר אלבזחומרה31/03/173388 צפיות
תיקון מחשב אפל מחשב אפל כולל מפרט שונה בהשוואה למחשבים אחרים ולכן כאשר עולה הצורך בתיקון מחשב מסוג קיימת חובה לבחור את הטכנאי הטוב ביותר.

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163799 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164096 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאת: orya peryחומרה12/04/162098 צפיות
אם המחשב שלכם, מראה סימני קלקול, הוא איטי יותר, המסך משנה צבעים, זה הזמן לשלוח אותו למעבדת מחשבים. ניתן למצוא טכנאי מחשבים כפר סבא

מאת: orya peryחומרה12/04/161834 צפיות
זו עובדה ידועה, כי אנו בעידן המחשבים לא יכולים לחיות ללא מחשב.. אנו עובדים עם מחשבים, מתכתבים ברשתות החברתיות באמצעות מחשב, שולחים מיילים, מבצעים רכישות, חפשים מידע ועוד. כל הפעולות שלנו, נעשות באמצעות מחשב ולכן, בכל בית, ישנם לפחות 2-3 מחשבים שייכים לילדים ולנו.

מאת: orya peryחומרה12/04/161786 צפיות
אין אחד מאתנו, אשר אינו מחזיק מחשב אחד או שניים בביתו. המשותף לכולנו שאנו זקוקים תמיד לשירות של טכנאי מחשבים, כאשר המחשב שלנו מגלה סימני קלקול, או שאנו מעוניינים לשדרג את המחשב ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica