חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכונת קפה / אספרסו ביתית מה צריך לבדוק

מאת: muli evenביקורות מוצרים11/04/20111560 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם כאלה שהקפה אצלם הוא הבוקר טוב, או איזה אקורד סיום ליום עבודה מוצלח, או סתם פינוק של אמצע היום.

לא משנה מי אתה, אם אתה מאלה שאוהבים קפה/אספרסו, בטח שילמת כבר הרבה על קניית קפה בחנות זו או אחרת.

אני גם מאלה ש"אוהבים קפה", ניגשתי לראות מהם מחירי הקפה בשוק לעומת המחיר של קפה בבית, וכן האם הטעם פחות טוב.

העלות של המכונה בין 700 ש"ח עד ל2000 ש"ח למכונה, שימו לב ישנם מכונות שבמקום אחד הם יכולים לעלות סכום כפול מהחנות השניה בלי שום הסבר הגיוני.

העלות של הקפסולות בין 1.8 ש"ח ל3.5 ש"ח, גם בקפסולות, עם קצת מאמץ אפשר להשיג את אותם קפסולות במחירים נמוכים יותר, שווה להשקיע קצת מאמץ בבדיקה.

ישנם חברות שמציעים לך קבלת מכונה חינם בהתחייבות של קניית מס' קפסולות לתקופה של שנה עד 3 שנים, בתחלה זה נראה מפתה, אך המינוסים הם לפעמים גדולים, ואני אפרט.

במקרה שהמכונה מתקלקלת לפני תום התחייבות, זה מחייב אותך לקנות מכונה נוספת, מכיוון שלא תרצה להשאר עם קפסולות מבלי שיהיה לך יכולת להנות מהם, ובמידה שתבטל את ההתחייבות באמצע זה יחייב אותך בסכום ששוה לעלות של מכונה.

מה שצריך לבדוק בעסקאות כאלה:

א. 1.מהי תקופת האחריות על המכונה.     2.על מה האחריות.   3.האם האחריות לאחר תקופה כרוכה בעלות.   4.במידה והמכשיר מתקלקל להיכן אתה מביא את המכונה לתיקון.

ב. 1.מהם עלויות ביטול התחייבות.   2.קנס ביטול.    3.משלוחים חינם שקיבלת מכיוון שהתחייבת, האם אתה אמור לשלם עליהם.    4.מחירים מוזלים שקיבלת מכיוון שהתחייבת, האם אתה אמור לשלם את ההפרש.

ג. האם אתה יכול לשנות מסלול התחייבות תוך כדי ההתחייבות , למשל התחייבת לקחת בחודש 200 קפסולות ולאחר זמן אתה רואה שאתה משתמש רק ב100 האם זה ניתן לשינוי והאם זה כרוך בעלות, וכן להפך אם לקחת 100 ואתה רוצה להגדיל את הצריכה ל200 האם תקבל במחיר של חבילה של 200.

מה שלא יהיה, צריך להבין שאם ההתחייבות ליותר משנתיים זה לא כל כך משתלם אף אם המכונה בחינם, מכיוון שלאחר שנתיים אתה מקבל מכונה ישנה וכבר היה עדיף לרכוש מכונה בתחילה ולא להתחייב כלל. צריך תמיד לזכור שהתחיייבות מרגילה אותך לצריכה מוגברת לפעמים יותר ממה שאתה צריך ולאחר מכן אי אפשר לרדת בצריכה.

הטעם. כל אחד לפי טעמו האישי., כמו שאומרים על טעם וריח אין להתווכח, אבל אני חושב שלחלק מהחברות ישנם טעמים שלא נופלים בכלום מהחנות אף יותר מזה.

בסופו של יום רכשתי מכונה קפה קפסולות, ללא התחייבות, מחברת אספרסו דש, ואני ממש מרוצה, גם מהיחס וגם מהמכונה, והטעם של הקפסולות ממש הדהים אותי, הגעתי אליהם דרך האתר שלהם, אני מקווה להיות מרוצה גם בהמשך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכונת קפה בבית/במשרד/לעובדים

ישנם אנשים שקפה אצלם זה הבוקר טוב שלהם. האקורד סיום של איזה שהוא עבודה טובה או חומר שמועיל לרכז את כל הכוחות כשעייפים.

זה לא משנה מי שאתם. אם אתם אוהבים קפה, יש לכם את היכולת לחסוך הרבה כסף בחודש!!!

מכונת קפה ביתית זה כבר לא מצריך לצאת מהעבודה/ מהבית ולקנות כוס אספרסו ב5-10 ש"ח אפשר לגשת למטבח להכניס קפסולה באיזה טעם שתבחרו למכונת קפה הביתית שלכם ללחוץ על הכפתור ולקבל כוס אספרסו עשיר ומיוחד.

ישנם חברות רבות שמשווקות מכונות קפה ביתיות העלויות הם בין 600 ש"ח עד ל2000 ש"ח ויותר ישנם אף חברות שמשווקות את המכונה יחד עם קפסולות ומחלקים את התשלום למס' חודשים לפי הצריכה של הלקוח.

אני נפגשתי עם חברה בשם "אספרסו דש" הגעתי אליהם דרך האתר שלהם ואני ממש מרוצה מהיחס והממחיר וכן ממחירי הקפסולות, אך כמו שאמרתי החברות הם רבות כל אחד יכול לעשות את הבירור שלו ולהנות כמוני מקפה טעים ובעלויות נמוכות בהרבה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת muli even

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192903 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173199 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161829 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161687 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161650 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161773 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161776 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica