חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חבילות נופש באילת

מאת: דן בלןטיולים בארץ12/04/2011860 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם הייתם עורכים סקר לגבי מקומות חופשה אהובים עליכם כישראלים אילת היתה זוכה למקום הראשון או לפחות אחד המקומות הראשונים. כמעט כמו רוב הישראלים ביליתם מתישהו באחד מתוך מאות מלונות באילת .בירח דבש, חופשה שנתית עם המשפחה, כנס מקצועי, סופש באמצע המילואים או חופשה ספונטנית תוך ניצול דילים לאילת . עם השנים הפכה אילת למוקד משיכה לנופשים, לא רק לישראלים אלא גם לתיירים מכל רחבי אירופה. הם מעדיפים את החום של אילת בינואר על פני כל שלג או גשם אירופאי. טיסות לאילת נכון להיום, מגיעות מכל קצוות אירופה ולווא דווקא מתל אביב או חיפה. דילים לאילת הפכו את החופשה לנגישה עבור כל שכבות האוכלוסיה. כל אחד יכול למצוא לעצמו את הדיל המתאים ממלון דירות ועד למלון חמישה כוכבים סופר מפואר. כמות המלונות באילת הכפילה ושילשה את עצמה עם השנים ממלונות בוטיק קטנים ועד למלונות ענק עם מאות רבות של חדרים. השלום עם מצרים ואח"כ עם ירדן גם הם הוסיפו לתחושת הבטחון והנינוחות שכה חשובות לנופשים זרים. המרחק לאילת ממרכז הארץ מעביר תחושה כאילו הגעתם לארץ אחרת, לסוג של גן עדן עם שמש וחום כמעט שלוש מאות ששים וחמישה ימים בשנה.

ככל ששוק התיירות האילתי הולך מתרחב ומשתכלל, כך גדלות אופציות נופש באילת של התייר הממוצע. עד לפני כמה שנים החופשה היתה בדרך כלל: מלון, ברכה, ים, אוכל וזהו. יחד עם זאתהיו חסרות אטרקציות כאלו שיתנו לנופשים הזדמנות טובה לפתוח את הארנק. בחמש עשרה השנים האחרונות קרתה מהפכה של ממש בתחום. כיום ניתן למצוא לא מעט אטרקציות ומוקדי בילוי מחוץ למתחמי המלונות של אילת. בינם ניתן למצוא את:

קניון מול הים – מה לעשות גם בחופש הישראלים אוהבים לקנות, וקניון מול הים הפך לאחד הקניונים המצליחים ביותר בישראל. אין רשת שלא תמצאו סניף שלה בקניון. אחת הסיבות להצלחתו הפנומנלית היא קירבתו למלונות ושדה התעופה שבו נוחתות הטיסות לאילת.

עיר המלכים – בכל העולם פרקי שעשועים נחשבים למוקדי משיכה אטרקטיבים לפעילות משפחתית. עיר המלכים הוא פארק שעשעועים המשלב נוף מדברי והסטוריה מקומית. במקום דונלד דאק ניתן למצוא את שלמה המלך. גם הגוונים הם לא של עוד לונה פארק מצוי אלא גווני חום של מדבר בשילוב עם כחול של מים.

ריף הדולפינים – אילת שוכנת לחוף הים האדום. זה היה מתבקש שתוקם אטרקציה מעין זו. ריף הדולפינים נחשב להצלחה גדולה מאוד, ובדומה לעיר המלכים משמש מוקד משיכה למשפחות. הדולפינים שהם יונק ידידותי נמצאים באזור יחסית מבודד ויחד עם זאת בתנאי מחיה אופטימלים. ילדים שמגיעים לריף יכולים ללטף אותם, לשחות לידם, או לחזות במופעים בהם מפעילים אותם מאמנים מנוסים.

המצפה התת מימי – הים האדום מפורסם בשפע הדגה הצבעונית והמרהיבה שבו ובשוניות האלמוגים הרבות שלאורך חופיו. השוניות משמשות כיעדי צלילה פופלרים. המלונות באילת מלאים בנופשים ישראלים ותיירים הבאים בכדי לחוות את שפע הדגים והשוניות כצוללים או כצופים. הדרך הטובה והנוחה לחזות בדגים ולהשאר יבש היא תוך מעבר בין החלונות המקיפים את החלל שממוקם מתחת למים במצפה התת ימי.

 



תגיות המאמר: נופש באילת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מומחה לתיירות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן בלן

מאת: דן בלןבתי מלון26/02/121468 צפיות
מלו רימונים אילת הוא כזה שיש בו את כול מה שאתן מצפים לו ממלון חמישה כוכבים ממש איכותי כולל בריכה ממש מפנקת, שירות חדרים שפועל 24 שעות ביממה וכמובן מגוון גדול של ארוחות ממש שוות אותם תוכלו לקבל בחדר האוכל של בית המלון. בקיצור חופשה ממש נעימה במלון של חמישה כוכבים

מאת: דן בלןבתי מלון23/02/121259 צפיות
אם מתאים לכם מלון של חמישה כוכבים מאוד איכותי, מין מלון נעים, נוח ומפנק במיוחד כדאי לכם שתחשבו לצאת לחופשה איכותית במלון רימונים אילת. אנחנו מדברים על מלון שכולל את כול מה שתצפו לקבל במלון מאוד איכותי כזה שללא ספק מתאים לחופשה משפחתית וגם כזאת שהיא זוגית. אין ספק שאתם עומדים ליהנות ממנה מאוד

מאת: דן בלןבתי מלון14/02/121024 צפיות
פעם לפני הפסח כביש הערבה הפך להיות פקק תנועה אחד גדול. כול עם ישראל היה ממלא את המכוניות שלו ויורד לאילת. היום לעומת זאת יש הרבה יותר ישראלים שמנצלים את המחירים הממש טובים של הטיסות ויורדים לנופש באילת באמצעות טיסות שהן הרבה יותר מהירות וגם נוחות. אתם בעצם מתחילים את החופשה שלכם עוד במרכז הארץ. בלי כול הבלגן של 4

מאת: דן בלןבתי מלון03/02/121187 צפיות
אם אתם רוצים לרדת לאילת לחופשה ממש שונה, שווה לכם לנסות את כפר הנופש התאילנדי אורכידאה, מדובר על מקום נפלא להעביר בו כמה ימים של חופש אמיתי. ממש שונים מכול מה שהכרתם. המרחבים של הכפר, בקתות העץ האותנטי, הנוף שנשקף, ממנו וגם המסעדה המאוד איכותית אותה תוכלו למצוא בכפר הזה. כולם ביחד ללא ספק יעניקו לכם חופשה

מאת: דן בלןבתי מלון02/02/121220 צפיות
מלון אסטרל וילג' הוא ללא ספק אחד המלונות הכי רגועים כשמדובר על אילת. מין מלון שנמצא בליבו של גן ממש קסום אין ספק שאתם עומדים ליהנות מחופשה ממש מפנקת ואיכותית. כזאת שתגרום לכם לא לרצות לצאת משער המלון ממש לאף מקום אחר

מאת: דן בלןבתי מלון29/01/121196 צפיות
אם אתם רוצים לבלות בחופשה במלון חמישה כוכבים אטרקטיבי, נעים ומפנק מאוד כדאי מאוד שתשקלו לצאת לחופשה במלון רימונים אילת. כשאנחנו מדברים על מלון עדכני אנחנו מתכוונים לבית מלון שעבר שיפוץ מסיבי ממש לא מזמן, מה

מאת: דן בלןבתי מלון31/12/111183 צפיות
החורף שלנו לא ממש קר ולא ולא תמיד גשום אבל הוא גם לא ממש הזמן לחופש מה עוד כשמדברים גם על הילדים שלכם אז הם לומדים. לכן כולם כול כך מחכים לפסח שהיא החופשה הראשונה שלכם במזג אוויר אביבי ונעים. וכשמדברים על החופשה הזאת הכי כיף להעביר אותה באילת היא עיר השמש הדרומית. המקום שכולם אוהבים לרדת אליה כמעט בכול הזדמנות שלא תבוא.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בארץ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192509 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ04/12/182465 צפיות
מחפשים אטרקציה מסוג אחר עם המשפחה, לחברים או לעצמכם - אך מוצאים את עצמכם מתלבטים במה כבר אפשר לחדש הפעם? הרשו לנו לסבר את אזניכם עם אפשרות חדשה שאולי לא חשבתם עליה, או לכל הפחות לא ברצינות - והקדישו כמה דקות כדי לחשוב על כך באופן אמיתי לגבי עצמכם, ולהבין לבד מדוע כל כך הרבה אנשים ונשים בארץ ובעולם מתאהבים בכך, וחוזרים על כך שוב ושוב. כן, גם אתם תופתעו לגלות עד כמה טיולי ג'יפים יכולים לדבר אליכם, ולא משנה אם אלה טיולי ג'יפים בצפון, בדרום במרכז או בכלל בחו"ל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ18/09/181822 צפיות
העובדים שלכם צמאים לזמן איכות אחד עם השני? ברור לכם שהם זקוקים לגיבוש כדי להכיר אחד את השני קצת יותר לעומק? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע אתם, בתור בעלי העסק, תוהים מה תוכלו לעשות בנידון. יש אינספור אפשרויות בכל מה שקשור לגיבוש העובדים ואם כבר ניסיתם הכול, מדוע שלא תיקחו אותם היום לחוויה כמו טיולי ג'יפים בגלבוע? טיולי ג'יפים בגלבוע מוציאים אותנו מהמרחב הרגיל שלנו, מפגישים אותנו עם נופים נהדרים ונותנים לנו את ההזדמנות לעשות משהו אחר. לכן כדאי גם לכם לחשוב על האפשרות הזאת כי אין ספק שהעובדים שלכ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ13/07/181406 צפיות
כיום ניתן למצוא דילים לאילת אשר יציעו לכם לישון במלונות חמישה כוכבים או אוהלים מפוארים, מלונות רגילים או אכסניות מיוחדות. בסופו של דבר כל אחד מכם יוכל להיות בטוח כי הדרך שלו לחופשה חד פעמית בעיר המיוחדת תהיה קצרה מאי פעם וזאת אם באמת ירצה בכך. רק תצטרכו לוודא כי אתם בוחנים בהקדם האפשרי את האופציות השונות שקיימות וזאת כל עוד מדובר על דילים לאילת וזאת אם תרצו ליהנות כפי שלא היה מזה זמן רב.

מאת: טל בן דודטיולים בארץ16/04/181451 צפיות
למצוא מקום שאפשר לשכור אופניים לקבוצות, ולרכוב על רקע נופים קדומים, מוריקים, בשילוב שחיה בבריכה טבעית אינו עניין של מה בכך. אם תוסיפו ארוחה ומדריך מעולה שייתן הסבר ככה על הדרך, זו אחת החוויות החזקות שלכם בקיץ הקרוב.

מאת: tiloniטיולים בארץ01/02/181534 צפיות
קיץ ישראלי הוא עונה חמה מכל בחינה שהיא. הורים וילדים מטפסים על קירות במאמץ נואש, בציפורניים כסוסות, במאמץ למצוא עוד אטרקציה, עוד בילוי, עוד מופע ובעיקר – מה לעשות עם ילדים ובלעדיהם.

מאת: רוני הכהןטיולים בארץ10/12/171447 צפיות
הבחירה בחופשה אשר מתרחשת בקיץ היא גם הרבה יותר חכמה מלפחות שלושה היבטים שונים, בייחוד כאשר רוצים לצאת אל עיר הנופש האהובה על הישראלים, הלוא היא אילת, וגם כאשר רוצים לצאת אל הפלגה באילת בתקופה שהיא אינה הקיץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica