חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בסיס למיטה בשיטת עשה זאת בעצמך - המדריך

מאת: אבי פורמייקה 1רהיטים01/05/20112613 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בסיס למיטה הוא היסוד לשינה טובה ויציבה. השילוב בין "עשה זאת בעצמך", נגרות טובה ועץ הוא הבסיס לכל השאר. הנה כמה כלים לתכנון ובניה נכונים של בסיס למיטה בשיטת עשה זאת בעצמך.

בני אדם רבים מסרבים להיפרד מהמזרן הישן שלהם בטענה ש"זהו המזרן המושלם". רבים אף העידו שכאשר החליפו את המזרן סבלו מכאבי גב או מכאבי צוואר. בסיס למיטה איכותי יכול בקלות להתגבר על הבעיות ולהביא לשינה מושלמת. מעבר לתפקידו הראשוני של שמירה על מרווח בין הרצפה למזרן הוא שומר גם על אורח חייו של המזרן ומפזר את המשקל שעליו בצורה נכונה. חומר הגלם האיכותי ועבודת נגרות אינה מתפשרת הם סוד הקסם להישג הזה.

בעזרת שיטת עשה זאת בעצמך ניתן היום לבנות (כמעט) כל דבר. תתפלאו כמה קל אפשר ליצור היום בסיס למיטה איכותי וטוב. למעשה, כאשר מדברים על ריהוט מעץ כל אחד יכול בקלי קלות לבנות, להרכיב ולעצב לעצמו את הסביבה המושלמת. אספנו בשבילכם כמה סודות קטנים שיכולים אולי לכווננן אתכם ולספק לכם גם סביבת עבודה נכונה.

בסיס למיטה: הכי פשוט, הכי נוח

בסיס למיטה: תפקידן של הרגליים הוא ליצור למסד ולמעטפת המסד את הסביבה המושלמת והנכונה. אותו מסד מורכב בעצם ממזונית כאשר עוביו האופטימאלי ניצב על חמישה מ"מ. ניתן כמובן לבחור במסד פחות עבה (ארבעה מ"מ) או לחורר (בזהירות רבה) חורים במשטח ובכך בעצם להעניק אוורור למזרן עצמו. את הקונסטרוקציה הזו מחזקים לרוב בעזרת לוחות עץ כאשר המומלצים הם אלו העשויים מאורן. כך בעצם מתחילה הבנייה המושלמת של בסיס למיטה.

בסיס למיטה בשיטה קלה

מעבר לפן הפרקטי הכולל את המידות הנכונות ואת פיזור המשקל האופטימאלי, העיצוב היום משחק תפקיד חשוב בכל הנוגע לבחירת בסיס למיטה. לרוב, הוא זה שיקבע את המראה הכללי של החדר ומכאן שהאופציות לעיצובו רבות ומגוונות. עבודת נגרות טובה ואיכותית יכולה להבטיח את המראה המושלם. הדרישות עבור ריהוט מעץ שודרגו בשנים האחרונות והשינוי המבורך הזה עשה כאמור לכולנו רק טוב.

כאשר מדברים על ריהוט מעץ כל האופציות פתוחות. מכאן, שלמשחק העיצובי נכנסים גם שיקולים פרקטיים יותר כמו שטחי אחסון שיכולים לבוא בצורת ארגזי עץ שמתחברים למיטה עצמה. תכנון נכון של בניית בסיס למיטה יכול למלא את הצרכים האישיים תוך התחשבות בסביבה הכללית של החדר. אחד הטרנדים האחרונים הוא מיטות הקומותיים שהיו להיט בשנות ה-80. ברגע שצובעים בסיס למיטה בלכה או בלזור ניתן להתחיל לשחק עם הגוונים ולצייר את חדר השינה המושלם.

נגריות טובות ואיכותיות המכבדות את עצמן יציעו ללקוח את האפשרות לבנות בסיס למיטה בשיטת עשה זאת בעצמך. אלו הטובות עוד יותר יכוונו את הלקוח ויפרסו בפניו את האופציות הרבות של העצוב ושל הבנייה הנכונה. כך בעצם מתקבלת התאמה אישית לפי צרכיו של המזמין. חשוב להתעקש על חומרי גלם מהשורה הראשונה ולא להתפשר. אם כבר החלטתם לפנק את עצמכם אל תשכחו שמגיע לכם את הטוב ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי בר-חיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי פורמייקה 1

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204825 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196001 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182639 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181784 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181756 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181866 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181626 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica