חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיולים להודו לא רק אחרי צבא

מאת: קירה מוסקליובטיולים בחו"ל01/05/20111027 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הודו הענקית והיפהיפיה מלאה באוצרות טבע, מקומות קדושים ואותנטיים, אמנות ותרבות מרתקת, אנשים יוצאי דופן ואנרגיות שונות לחלוטין מכל מה שאנחנו מכירים כאן במערב. אנשים רבים נוסעים להודו לטובת ביקור ותיירות, אך רבים עושים את הודו גם לנפש. הודו פותחת בפנינו עולם חדש לחלוטין, שונה במהותו מכל מה שמוכר וידוע לנו כאן במערב, מאפשרת לנו להתחבר לפלאים שונים לחלוטין של העולם, ובעיקר, היא מאפשרת לנו להתחבר לעצמינו. רבים האנשים שמעידים על הודו כמקום משנה חיים, בכל גילאי החיים.

הודו נחלקת לחלקים רבים, מפאת גודלה הרב ומפאת שפע השוני אותו ניתן למצוא בחלקיה השונים, כאשר בחלוקה גסה ניתן לחלק אותה לאיזורי צפון דרום ומרכז. טיול מאורגן להודו יוכל לספק לכם חוויה כוללת במסגרתה תוכלו להקיף איזורים רבים ואף לקבל המון רגע אינפורמטיבי על כל איזור, אך אם אתם מעוניינים לעשות טיול לנפש, כדאי דווקא לטוס באופן עצמאי ולקחת פרק זמן של למעלה מכמה שבועות בודדים. אפשרות נוספת לטיול במזרח היא לשלב כמה יעדים לצד הודו, כך לשמל תוכלו לשלב בין טיול מאורגן להודו עם טיול מאורגן לסרי לנקה, תאלינד או יעדים נוספים אשר נמצאים באיזור.

כרטיסי טיסה להודו

אם אתם רוכשים חבילת טיול מאורגן להודו עלות כרטיס הטיסה תהיה כלולה בעלות החבילה, כאשר במידה ולא תרצו לרכוש טיול מאורגן, תוכלו לרכוש חבילה הכוללת מלון, רכב וטיסה, או טיסות ומלונות באופן נפרד. עלויות של טיסות להודו נעות בין שמונה מאות וחמישים דולרים ויכולות להגיע לסכומים של אלפיים דולרים ואף למעלה מכך בעונות השיא. בעזרת חיפוש מעמיק ניתן למצוא טיסות זולות להודו, כאשר אלה תהיינה בדרך כלל במועדי מבצעים שונים או בעונות שאינן עונות השיא מבחינת תיירות בהודו. ההתניידות בפנים הודו כמו גם במדינות השכנות יכולה להעשות בתחבורת יבשה, יחד עם זאת, במקרים בהם ניתן להמנע מכך מומלץ בחום לבחור באמצעי תחבורה של טיסות פנים, אלה יחסכו לכם זמן רב ויעניקו נוחות רבה יותר ממה שמחכה לכם במהלך נסיעות באוטובוסים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קירה מוסקליוב

מאת: קירה מוסקליובימי הולדת02/05/111589 צפיות
רובינו מתקשים בלהיות יצירתיים בנקודה שבה אנו צריכים לקנות מתנה, במיוחד אם מדובר על מתנה אישית למישהו קרוב. במקרים כאלה, יש תמיד רצון להעניק מתנה אישית, אינטימית ועם ערך מוסף שהוא מעבר לפונקציונאליות עצמה של המתנה, אם כי שתהיה בנימה אינטימית לבעל השמחה. עידן ההתלבטויות תם, שכן כיום יש פתרון שפונה לכל אותם האנשים שרוצים להעניק מתנות לילדים שלהם, להורים שלהם או לחברים הקרובים ביותר.

מאת: קירה מוסקליובבריאות השן27/04/111215 צפיות
במהלך השנים השיניים שלנו סופגות פגיעות מסוגים שונים, החל מפגיעה בצבע השן והיווצרות של כתמים הנוצרים כתוצאה מצריכת מזונות שונים, עישן סיגריות ושתיית קפה, דרך בעיות של שחיקת שיניים המקצרות את אורך השן ופגיעה באמייל השן המכרסמת את השן לאורך זמן.

מאת: קירה מוסקליובקניות 24/04/111312 צפיות
ילדים הם שמחה, הם מקור לאושר ואהבה גדולה, ואנחנו כבני אדם אוהבים להעניק לאלה שאנחנו אוהבים, במיוחד אם מדובר על ילדים. יש משהו בהענקת מתנות לילדים שפשוט ממלא את הלב, גם אם לא מדובר על הילדים שלנו, רמת השמחה שזה מעורר, הוקרת התודה וההנאה הרבה ששני הצדדים מפיקים מכך היא גבוהה לעין שעור. הגילאים בהם מתנות הופכות להיות פינוק אלה הגילאים בהם ילדים מתחילים לתקשר עם הסביבה שלהם, כלומר בערך גילאי שלוש ומעלה, כאשר במרבית המקרים, זה כבר גיל גן, בו ילדים באים במגע ואינטראקציה גם עם ילדים אחרים, ומבלים עימם חלק ניכר מהיום שלהם. גן הילדים מהווה מסגרת אינטגראלית, כאשר הוא מהווה גם מוקד חברתי בעל חשיבות רבה בו ילדים חוגגים חגים, ימי הולדת ועוד אירועים שונים. דווקא במקרים כאלה, מתנות מקבלות לגני ילדים מקבלות חשיבות גבוהה עוד יותר.

מאת: קירה מוסקליובהפקות אירועים24/04/11916 צפיות
לעבודתו של תקליטן יש תפקיד חשוב ומרכזי במיוחד באירוע שלכם, עליו לבדר את הקהל ולספק למעשה את החלק המרכזי של פן הבידור והחוויה של האירוע, בין אם מדובר על אירועים פרטיים וכך גם כאשר הדבר מגיע אל אירועים עסקיים שונים. למרות שבמקרים רבים, למרבה הצער, תקליטנים עובדים בצורה די טכנית באירועים, ועובדים על בסיס פלייליסט מוכן מראש, הרי שבפועל, תקליטן טוב אמור להיות מסוגל להרגיש את הקהל שאותו הוא מבדר ולהתאים את המוזיקה בהתאם לרצונות הקהל הספציפי, גם אם הם לא תואמים את הפלייליסט המקורי. תקליטן טוב הינו נכס בעל ערך רב, ויש ביכולתו להרים את האירוע או להפיל אותו.

מאת: קירה מוסקליובשיפוצים10/04/111202 צפיות
המודעות לשמירה על איכות הסביבה רק הולכת וגדלה בשנים האחרונות, אך מעבר להקפדה על שמירת הסביבה בה עלינו לחיות, הרי שגם במגבלות השונות עליהן עלינו להקפיד ניתן למצוא הזדמנות. כיום, יש לנו, הצרכנים הפרטיים, אפשרות להרוויח הכנסה פאסיבית ללא שום מאמץ. ההזדמנות ליצירת רווח רלוונטית עבור אנשים אשר מתגוררים בבית פרטי או אנשים בעלי גג בבניין בו יוכלו להתקין קולט אנרגיה, באמצעותו יוכלו להפיק אנרגיה סולארית . בגין האנרגיה שתופק מהקולט, יוכלו האנשים לקבל תשלום ובכך למעשה לייצר לעצמם הכנסה נוספת.

מאת: קירה מוסקליובאומנות - כללי31/03/111360 צפיות
הגיע עוד יום הולדת של חבר ואתם שוב לא יודעים מה איזו מתנה לקנות לו ? מגיע חג ואתם תקועים עם מחסור ברעיונות למתנות מקוריות ללקוחות שלכם ? מעכשיו תוכלו להסיר דאגה מלבכם כיוון שבמאמר הבא נציג לכם מגוון של רעיונות מקוריים למתנות ספונטאניות ולא מחייבות, יחד עם זאת מקוריות ויצירתיות במיוחד, כך שתוכלו לרגש, להפתיע ולהעניק מתנה מיוחדת במיוחד ליקרים והקרובים שלכם.

מאת: קירה מוסקליובתיירות ונופש - כללי29/03/111250 צפיות
טיולים מאורגנים הם אפשרות נהדרת המאפשרת להפיק את המיטב לכל מקום אליו אתם מגיעים ברחבי העולם כולו במסגרת חופשה. למרות שנהוג לייחס את הטיולים המאורגנים לקבוצות של אנשים מבוגרים, הרי שבפועל אין הדבר מדוייק, וטיולים מאורגנים מותאמים לקבוצות בגילאים שונים.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196497 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181541 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica