חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואת מלונות יוקרה באילת: הילטון מלכת שבא מול הרודס פאלאס

מאת: בן כהןבתי מלון03/06/20112231 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מלונות יוקרה מציעים חווית נופש נחשקת בסגנון אקסקלוסיבי, והעיר אילת מציעה מבחר מלונות יוקרה מרשים עם שירותים ייחודיים ברמה בינלאומית. בין מגוון מלונות באילת בדרגת 5 כוכבים בולטים מלון הילטון מלכת שבא ומלון הרודס פאלאס, במבניהם הארכיטקטוניים הייחודיים ובחוויית הנופש הקסומה בסגנון אוריינטאלי שהם מציעים.

נופש יוקרתי בארמון הילטון מלכת שבא

בלב אזור התיירות של מלונות באילת ניצב המבנה המרשים של הילטון מלכת שבא. המלון השייך לרשת הילטון הבינלאומית, עוצב בסגנון תנ"כי בהשראת ארמונה של מלכת שבא, ומציע למשפחות, זוגות ואנשי עסקים אירוח ברמה בינלאומית באווירה אחרת. 479 חדרי המלון המרהיבים מרוהטים בסגנון אוריינטאלי ומאובזרים לעילא. כל החדרים בקומות הזוגיות כוללים מרפסת פרטית, וחלק מהחדרים בקומות האחרות כוללים מטבח מאובזר.

מלון הילטון מלכת שבא מעניק לאורחיו חוויה גסטרונומית בארבע מסעדות שונות הכוללות את "יקימונו" האלגנטית המגישה תפריט יפני כשר, מסעדת הבשרים "באפלו סטייק האוס", מסעדת המזנון "מקדה", המגישה ארוחות בוקר וערב אנינות, מרפסת "אבוני" לארוחות צהרים, ובר הלובי "אקסום", המגיש תפריט עשיר ומשקאות לצלילי נגינת פסנתר.

מתקני הנופש של הילטון מלכת שבא מציעים מועדון בריאות וספא, חדר כושר, סאונה רטובה ויבשה, לצד מסלולי הליכה, שולחנות טניס וביליארד, בריכת שחיה עם זרמי ג'קוזי, בריכת פעוטות מקורה, מגרש משחקים, מועדון ילדים בהנחיית צוות מקצועי, חוף פרטי, סקי מים וג'ט סקי. אורחי המלון אף נהנים ממופעי קברט, מחזות זמר, קרקס, ובידור, לצד מכון יופי ומספרה, שירותי שמרטף, קונסיירג', סיורים מודרכים, קניון עם חנויות מותגים, בית קפה, בר גלידות, מרכז כנסים לאירועים עסקיים, ומיקוו האטרקטיבי של המלון במרכז אזור הבילוי של מלונות באילת.

חופשה קסומה במלון הרודס פאלאס

מלון הרודס פאלאס של רשת מלונות פתאל, כשמו כן הוא, ארמון מרהיב ביופיו שעוצב בהשראת ארמונו של המלך הורדוס בסגנון מזרחי אלגנטי. הרודס פאלאס ממוקם במרחק הליכה ממרכז אזורי הבילוי של מלונות באילת, ועיצובו לצד התלבושות האוריינטאליות של צוות עובדיו, מעניקים אווירה קסומה ותחושה של מסע בזמן. 296 חדרי האירוח המפוארים מרוהטים בהידור מזרחי ומאובזרים לעילא.

הרודס פאלאס מפורסם גם תודות למשתאות העשירים והמטעמים המוגשים בשש מסעדות כשרות, שונות, הכוללות את מסעדת "המטבח" הים תיכונית, מסעדת "ארבע הרוחות" החלבית,  מסעדת "הצפרים" המגישה ארוחות בוקר וערב בסגנון ישראלי ובינלאומי, מסעדת "תמרינד" המגישה ארוחות בוקר וכוללת בית קפה, ומסעדת "האבירים" בסגנון מזנון חופשי. כמו כן, מציע המלון ארבעה ברים הכוללים את הסנק בר "גזיבו", לארוחות בסגנון מהיר, בר משקאות טרופים "שייק איט", בר "הקצינים" למשקאות חריפים, הכולל אזורי עישון, ו"ניבט" בר המגיש מבחר משקאות חמים, קרים וגלידות.

מתקני הנופש של מלון הרודס פאלאס מציעים בוסתן מטופח, בריכת שחיה, חוף רחצה פרטי, וחדר כושר עם מאמנים אישיים וטיפולים בספא היוקרתי של מלון הרודס ויטאליס. הילדים במלון הרודס ויטאליס נהנים מחוויות קסומות בפינות מסתוריות של המלון, ומפעילויות במועדון הנסיכים, ובבריכת הילדים. בנוסף מאופיין מלון הרודס פאלאס בנגישותו לנכים ולליקויי שמיעה, ומציע טרקלין עסקים, מרכז כנסים לאירועים עסקיים, חניה ללא תשלום, אינטרנט אלחוטי, עמדת גיהוץ, שירות חדרים 24 שעות, ובית כנסת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בן כהן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בן כהן

מאת: בן כהןבתי מלון04/06/111466 צפיות
צפון הארץ מושך אליו מדי שנה כמות אינסופית של תיירים ומטיילים הבאים לחוות מקרוב את יופי הארץ, ואין כמו שהייה באחד ממלונות היוקרה בצפון בשביל ליהנות ולהתפנק מחופשה בצפון.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182169 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182034 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181402 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181504 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181583 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181490 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181476 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica