חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אפליקציות במגוון רחב

מאת: אסף ש.ביקורות מוצרים19/06/20111416 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נראה כי אחת הסיבות שאנשים רבים ברחבי העולם כולו רוכשים טלפונים סלולאריים חכמים כמו אייפון 5IPHONE  או סמסונג גלקסי 2  SAMSUNG GALAXY היא האפליקציות הרבות שניתן להוריד אליהם. למרות שלטלפון החכם אייפון 5  IPHONEיש חנות אפליקציות מפותחת יותר מזו של סמסונג גלקסי 2  SAMSUNG GALAXY עדיין לאף אחד מהטלפונים הללו אין מה להתבייש, כמו שאומרים, מאחר והם מציעים חוויות מרתקות בזכות האפליקציות הנפלאות שלהם. בין אם מדובר באפליקציות הניתנות להורדה בחינם ובין אם מדובר בכאלו שעולות מספר שקלים הרי שמדובר בדבר שהופך את הטלפון הסלולארי למשהו אחר לגמרי. אם בעבר היינו משתמשים בדגמים שונים רק בכדי לדבר הרי שכיום מדובר בתחנת משחקים ומולטימדיה ניידת שיכולה להעניק שעות של הנאה גם מבלי לדבר עם מישהו אחר בכלל. בכל היום אנו יכולים לראות כיצד נוספות אפליקציות משעשעות או חכמות שיכולות להוסיף לנו הנאה או סיוע בעזרת הטלפונים החכמים הללו.

אלפונים מסוג אייפון 5 IPHONE עשו מהפכה עצומה בכל הקשור לתקשורת ונראה כי אם אנו מתייחסים ברצינות לבעלי חברת אפל הרי שנראה כי החזון שלהם לגבי טלפון סלולארי עתידני שעושה כמעט הכול יצא אל הפועל בצורה מכובדת למדי. אנשים רבים ברחבי העולם כולו עומדים בתור בכדי לרכוש אייפון 5 IPHONE ולהיות הראשונים להשתמש בו ולהתפאר בתכונותיו. כמובן שגם לחברת סמסונג יצרנית סמסונג גלקסי 2  SAMSUNG GALAXY אין מה לטמון ידה בצלחת מאחר והיא מפתחת טלפונים מדהימים. נראה כי עקומת רכישה של סמסונג גלקסי 2  SAMSUNG GALAXY צומחת מדי חודש בחודשו. מרתק לראות כיצד חברות עתירות ידע ובעלות תעוזה מדהימה לא חוששות לפתח מכשירים כל כך מתוחכמים שלעתים הן יכולות להיכשל בשיווקם ולהגיע למצב שבו מדביקים להן תווית של חברות העוסקות בפנטזיות יותר מאשר במציאות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסף ש.
www.baybuy.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף ש.

מאת: אסף ש.מסחר אלקטרוני03/06/141123 צפיות
עסק כמו אתר מסחרי שמוכר דרך האינטרנט יכול ליצור מצבים שלגביהם יש לבצע מהלכים חשובים. אם ניקח למשל חנות וירטואלית שמתחילה לגדול ולהתפתח או סוחר שפתח חשבון באי ביי ומצליח למכור לא מעט מוצרים ולזכות לביקוש גובר למוצריו, הרי ששירות כמו דרופשיפינג יכול להיות לעזר רב במצבים חיוביים כאלו.

מאת: אסף ש.מסחר אלקטרוני03/06/141015 צפיות
יש מהלכים שמבוצעים ברשת האינטרנט ונראים לאחר תקופה מסוימת כלא יותר מגימיק או כטרנד חולף. נראה כי גם בכל הקשור לשיטה של דרופ שיפינג יש כאלו ששואלים את עצמם האם מדובר במהלך זמני או בשיטה איכותית שיש לה סיכוי לשרוד ולהתפתח. למי שעדיין לא יודע, דרופשיפינג היא אפשרות למכור מבלי להחזיק מלאי קיים.

מאת: אסף ש.מסחר אלקטרוני03/06/141097 צפיות
יש כאלו שרואים סוחרים באי ביי או בעלי חנויות וירטואליות כאנשי עסקים שעושים כסף קל מבלי להתאמץ. ברור שהדבר לא כך, וגם מכירה שמבוצעת לעתים במהירות היא רק תוצאה של עבודה נכונה של הסוחר. אחת הדרכים לעבודה נכונה היא היצמדות לשיטת דרופשיפינג שמקלה על סוחרי הרשת להתמודד עם אתגרי האינטרנט.

מאת: אסף ש.מסחר אלקטרוני03/06/141122 צפיות
כדי ליהנות משירותי דרופשיפינג איכותיים יש למצוא יצרנים או ספקים שיעבדו עם מי שמוכר דרך אתרים כמו אי ביי או עם בעל חנות וירטואלית. דרופשיפר אמין הוא מי שמציע לסוחרים ולמוכרים לפרסם את מוצריו, למכור אותם, ואז לראות כיצד הוא מספק אותם בשם המוכר כשהוא גובה מהמוכר את מחיריהם לאחר המכירה.

מאת: אסף ש.מסחר אלקטרוני03/06/141110 צפיות
אחד הדברים שמטרידים מאוד את מי שרוצה למכור מוצרים שונים הוא זה שקשור להשקעה כספית שעליו יהיה לעשות. אחרי הכול, אנו יכולים לבדוק ולראות כיצד לא מעט עסקים כמו חנויות וכד' נאלצו להצטמצם מאוד מבחינת ההוצאות כדי להימנע מסגירת העסק. בנוסף יש גם עסקים שלא שרדו בגלל הוצאות גדולות יותר מהכנסות (וזאת למרות שהיו להם הכנסות מכובדות יחסית).

מאת: אסף ש.מסחר אלקטרוני03/06/141108 צפיות
לעתים כשאנו מדברים על מהלך מסוים או על שיטה כלשהי, אנו רואים כי מדובר במשהו מעט מורכב יותר ממה שאנו חושבים. שיטת דרופשיפינג היא דבר די פשוט בעל כללים די ברורים, אך עדיין ישנן אפשרויות עיקריות שמדגישות כי הסוחר שנעזר בשירותי דרופ שיפינג יכול לבחור בדרך שמתאימה לו יותר כדי לנהל את עסקיו ומשלוחיו.

מאת: אסף ש.מסחר אלקטרוני25/05/141095 צפיות
השלב הראשון של פתיחת חנות הרעיון של דרופשיפינג מישראל מסייע ללא מעט סוחרים שמנסים לשווק את התוצרת שלהם ברחבי העולם. דרופשיפינג לאמאזון וגם דרופשיפינג לאיביי הם מהלכים מוכרים יותר ויותר לאחרונה. אך כדי ליהנות משיטה זו יש להיערך בהתאם ולהתחיל קודם כל ביצירת חנות וירטואלית שדרכה ישווקו המוצרים שיסופקו ע"י דרופשיפר אמין.

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192899 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173197 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161825 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161683 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161647 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161771 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161773 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica