חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים שיעזרו לכם לבחירת ספק מגנטים לאירועים

מאת: עדי עמרהפקת אירועים14/07/20091003 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשוק קיימות המון צלמים המכינים מגנטים לאירועים. השוני במחירים גדול ויכול לבוא לידי ביטוי בכמה מאות שקלים לאירוע. פרט למחיר יש עוד כמה דברים שעליכם לבדוק. אל תסגרו בהכרח עם נותן השירות הזול ביותר.

פגישה פנים-מול-פנים - אל תתביישו לבקש להיפגש עם נותן השירות אצלכם בבית! אתם צריכים "להתחבר" לנותן השירות ולראות האם אפשר לדבר איתו. אין כמו צלם מגנטים לאירועים המזעיף פנים לאורחים. בפגישה פנים אל פנים תוכלו להתרשם מהצלם, מנוכחותו ומיכולתו לבדר את האורחים שלכם.

בדיקת איכות מגנטים לאירועים - איכות המגנט ו/או התמונה הם דברים חשובים מאוד בבחירת מגנטים לאירוע שלכם. חשוב שתיראו שהמגנט מודפס על דף מבריק והתמונה נראית ברור מאוד. בקשו מהצלם להביא לכם תמונות על מגנטים שצילם לפני למעלה משנה כדי שתוכלו לוודא שהתמונה לא התקלפה או דהתה והרי כל כוונתכם הייתה שיזכרו את האירוע שלכם לאורך זמן ממושך!

המושג "מגנטים לאירועים ללא הגבלה" או "מצלמה פתוחה" יכול לפעמים לסנוור ולהטעות. שאתם שומעים את אחד מהמושגים האלה אוטומטית אתם חושבים "אה זה בטוח העסקה הכי טובה שאני יכול לסגור". רק אחרי האירוע שלכם אתם תבינו שזה ממש אבל ממש לא העסקה הכי טובה שסגרתם!!

מאוחר מדי עשוי להתברר לכם שהצלם צילם רק עד 22:30 ורק מספר קטן של תמונות. לקראת חצות, כשאתם חוגגים בטירוף אתם מבינים שהלם כבר ישן במיטתו עם "בלי הגבלה" שהבטיח לכם...! אבל זב כבר מאוחר.

חשוב מאוד לקבל התחייבות מצלם מגנטים לאירועים על מספר תמונות מגנט מינימלי ועל שעת סיום שקבעתם מראש.

אמינות הספק - הנה דרך לדעת אם באמת כמות תמונות המגנט שהבטיח הספק בעת סגירת העסקה באמת יצאה. צלם מגנטים לאירועים הבטיח לכם 400 תמונות מגנט לאירוע שלכם. איך באמת תדעו כמה יצא? הנה פתרון:

אם לדוגמא הלוח של ספק המגנטים לאירועים יכול להכיל 100 תמונות מגנט. אתם מממנים מישהו מבני המשפחה או החברים שיספור את המגנטים. אתם מתאמים עם צלם המגנטים כי רק כשאר הלוח שלו מלא במגנטים הוא מציג אותו לקהל. בכל פעם שהספק מוציא את הלוח הוא מתקשר/מסמס לבן משפחה או לחבר. הממונה רואה שיש מאה תמונות חדשות על הלוח וככה חוזר חלילה עד שמגיעים לכמות שסוכמה מראש.

ציוד מקצועי - אל תתביישו לראות את ציוד הצילום איתו מגיע הצלם. הרבה "ילדים" מפיקים מגנטים לאירועים אבל הם חסרי הכשרה ולרוב משתמשים במצלמה דיגיטלית פשוטה. צריך לוודא שלצלם שלכם יש מצלמה יותר טובה מהמצלמה הדיגיטלית שלכם, שיש לו פלאש מקצועי כמו שצריך ואולי גם אמצעי תאורה אחרים.

ציוד לגיבוי - דרשו מהצלם שיופיע לאירוע עם מצלמה לגיבוי ועם מדפסת לגיבוי. כך, תהיו בטוחים שאכן האורחים שלכם יקבלו מגנטים לאירועים בסיום האירוע שלכם.

רשימת ממליצים - אין כמו לדבר עם מספר לקוחות שקיבלו שירות מאותו צלם מגנטים לאירועים. שאלו אותם איך היה במהלך האירוע והאם המגנטים שהופקו היו לשביעות רצונם.

לסיכום

לא לסגור עסקה בהכרח עם הספק זול ביותר. יכול להיות שהמחיר זול אבל בסופו של דבר תשלמו ביוקר. בידקו את איכות התמונות כי כל ספק נותן איכות ברמה אחרת. לחשוב ש"כולם אותו דבר" זה ממש לא נכון!

נתמגנט בשמחות - מגנטים לאירועים

עדי עמר מגנטים לאירועים ברמה שטרם ראיתם

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נתמגנט בשמחות - מגנטים לאירועים
עדי עמר

www.nitmagnet.net

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עדי עמר

מאת: עדי עמרהפקת אירועים14/07/09967 צפיות
מגנטים לאירועים הם כנראה הדבר הכי מקורי ומושך שיש בתקופה האחרונה באירועים. כבר לא גימיק וגם לא אטרקציה מקורית, מגנטים לאירועים הפכו למשהו בלתי נפרד כמעט מכל אירוע מימי הולדת ומסיבות סיום של בתי-ספר ועד חתונות מפוארות וגדולות.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211624 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202363 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195977 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191793 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191574 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191695 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181690 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica