חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על אירועים ובחירת שמות

מאת: חיה שוורץברית ובריתה17/07/2011881 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

להתחתן בראש שקט! מה אתם יודעים על חתונות? עכשיו זה הזמן לקרוא וללמוד על כל הדברים החשובים באמת על אירועים טובים... הינכם מוזמנים להכיר טוב יותר את העולם הגדול של החתונות: אולמות חתונה, מפיקי חתונות ושמלות כלה!

מצאתם כבר אולם לחתונה?

הדבר הראשון שיש לשקול, הוא לא אחר מאשר המקום שבו תחגגו. אפשרי שזה יהיה אולם אירועים, וזה גם יכול להיות ביער קסום. רק אחרי החלטת מיקום החתונה, אפשרלקבוע ברצינות את מועד, קונספט הארוע ואף לבחור את הפרטים הרבים שיהפכו את האירוע לחוויה לכל החיים. מוכנים כבר להתחיל?

אז.. באיזה אופן להחליט על אולם חתונות? אתם צריכים שמות בנות?

הרבה מהזוגות שמתחתנים מתחבטים זמן רב לפני שהם מבצעים החלטה, וזאת בשל סיבות רבות. רבים נבדלים האחד מן השני בלא מעט היבטים; תכולת האורחים שאפשר להכניס, רמת העיצוב, אופן הגשת המזון וכמובן המיקום בישראל. חייבים לקבוע מראש איזה ארוע אתם חפצים להרים, זה יסייע לכם במסע אחר האולם המושלם…

כאשר אתם באים לאולמות חתונה בשביל לראות את המקום, יש לשים לב לדברים מסויימים: האם השטח נראה בכלל הגייני ונקי? השטח גדול דיו לכל האורחים? כמה מלצרים יעבדו בארוע? איש אינו מעריך אולם מטונף או, למשל, מקום עם מפגעים... ע"מ להישמר מפני פאשלות במהלך האירוע, תשימו לב שאתם זוכים במענה לשאלות שעולות בראשכם!

לא תרצו אירוע מושלם?

את היום הגדול תארגנו רק פעם בחיים (בתקווה...), בדיוק מהסיבה הזאת אין כאן מקום לפאשלות. חייבים לדעת איך מארגנים זאת? כדאי מאוד לא להסכים להתפשר על שום פרט! רוצה לומר, אם תמיד דמיינתם אולם ארועים עם בריכה גדולה, אתם זכאים ללכת על זה…

אז מה הלאה?

אם כבר השגתם מקום להתחתן בו - אתם יכולים לשקול ברצינות את הפרטים הקטנים. למשל, סוג של סידור פרחים... אם יצא שעוד לא שמעתם שדבר כזה קיים, אז תדעו לכם שזו אומנות במלוא מובן המילה. עם עזרה של מקצוענים אמיתיים המבינים עניין בעבודות עיצוב ונוי, ניתן בלי בעיה לדאוג לכך שהאירוע שלכם יהיה מקסים ובלתי נשכח. בעזרת שימוש בשולחנות מעוצבים אישית, רק דוגמה קטנה, באפשרותכם לשדרג את את המקום. המוזמנים שיגיעו למסיבה ירגישו ממש מהשנייה הראשונה שהדיבור הוא על איזשהו אירוע ייחודי לגמרי ויחגגו באופן שעוד לא יצא להם עד אז... לא רוצים שזה יהיה האירוע שלכם?

אם כבר גמרתם לעצב, אפשר לסדר את פרטים אחרים…

למרביתנו יצא מתישהו בחייהם להגיע לחתונה כלשהי. האירועים האלה הם תמיד זהים האחד לשני - "אוכל", שמפניה זולה והפעלות משונות. על מנת לערוך ארוע שונה לגמרי, צריך במעט השקעה של משאבים ואפילו יצירתיות. רק ככה ימשיכו לזכור את האירוע שלכם אפילו בעוד מספר חודשים... צריכים שירותים לאירועים?

מזון כבר בחרתם?

בעבור אנשים החלק הכי מעניין הוא סוג האוכל. בחירת הקייטרינג שלכם תשפיע ללא ספק על הזכרון מהחגיגה הזו, לפיכך אין להתפשר או לזלזל בבחירה זו. אז באמת רצוי לבחור רק בקיטרינג איכותי וצלחות מספקות. אף אדם לא מעריך אוכל זול ומטוגן או, למשל, כזה שמונח על צלוחיות מיניאטוריות. משתלם מאוד להשקיע כמה גרושים בכדי שהאוכל יהיה מצוין ומספק!

מה עושים עם שמות בנים? מוסיקה כבר הצלחתם לבחור?

אחרי שהאבסתם את כל האורחים, רצוי גם להעניק להם בידור, ויש המון שיטות למטרה הזאת. ראשית כל, אתם לא יכולים לשקול הילולה מוצלחת ולא לדבר על תקליטן. רוצים להביא דיג'י? עם אחד כזה אפשר להקפיץ ולהרקיד את כל המוזמנים לאורך החתונה... המשימה היחידה שנותרה לכם היא לבחור במהרה סוג מוסיקה אהוב, ואת כל השאר יעשו במיוחד בשבילכם.

עם המידע שנמצא פה, ארגון חתונה בלתי נשכחתיהיה פשוט מאוד… לעצות, טיפים ואינפורמציה חיונית - המשיכו לקרוא לכל המידע, לשמחות שלכם.שיהיה במזל טוב!
 



תגיות המאמר: שמות בנות, שמות בנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיה שוורץ

מאת: חיה שוורץבניין ואחזקה - כללי15/09/111296 צפיות
מיד כשעולים על פגם בניקוז המים קראו לעוסק בתחום! בעיות קטנות בצנרת הבית מתגלגלות והופכות לתקלות גדולות

מאת: חיה שוורץאירועים וחתונות – כללי15/09/111387 צפיות
בימינו תכנון אירוע גדול זה לא עסק פשוט, אבל יש גם אופציה שתמיד תהיה מיוחדת - אירוע בטבע

מאת: חיה שוורץלימודי תעודה ומקצוע15/09/111296 צפיות
אם פתאום מצאתם שאתם בגיל שלושים, רוצים להחליף תחום, לא צריך להתאכזב ולהרים ידיים.

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים15/09/111373 צפיות
כאשר מציינים ארוע עולה בכם מחשבה לגבי אולמות אירועים? אז עצרו את סוסיכם

מאת: חיה שוורץגינון14/09/111490 צפיות
גינה ירוקה היא בגדר משאלה של לא מעט אנשים, ואפשר גם להבין את הסיבות לכך

מאת: חיה שוורץלהקות אירועים14/09/111613 צפיות
מסיבת חתונה מקורית היא חויה שאיש לא ישכח...

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים14/09/111312 צפיות
איפה תקני שמלת חתונה? ומה בדבר העלויות? מה המעצבים מציגים כעת?

מאמרים נוספים בנושא ברית ובריתה

מאת: רוני הכהןברית ובריתה20/05/193919 צפיות
מוהלים הם כאלה שעוברים דרכם דורות רבים של אבא ועד לנכד חדש, רק שקשה למצוא אחד שזמין ביום השמיני בשעה נתונה...

מאת: ניב אבןברית ובריתה26/07/181610 צפיות
להלן שני טיפים עיקריים אשר איתם יכולים להוביל אל ההחלטה הכי טובה לקראת היום השמיני שבו התינוק בצורה רשמית מצטרף אל הדת.

מאת: עופר שלוברית ובריתה29/05/181231 צפיות
בחירה של מוהל טוב ומקצועי מורידה קצת את החשש, ומאפשר לכם לדעת שהילד שלהם נמצא בידיים הכי טובות שיש

מאת: רוני הכהןברית ובריתה25/01/171624 צפיות
את הטקס רבים בוחרים לבצע במסגרת החגיגה של אירוע ברית בתל אביב באולם אירועים עם כל בני המשפחה והחברים, בעוד יש טרנד הולך וגובר של אנשים שמעדיפים שלא לערוך אירוע ביום השמיני אלא רק לערוך את טקס ברית מילה בבית הפרטי עם ההורים, ועוד כמה אנשים בודדים בלבד. מה מבין שני אלה טוב לכם?

מאת: רוני הכהןברית ובריתה11/09/162336 צפיות
הכל אודות בחירה נכונה של אולם מבין שלל של אולמות לברית בזמן קצר

מאת: אבי דוידיברית ובריתה17/06/161988 צפיות
טרנד אירועי שישי בצהריים, האם האורחים אוהבים אירועים בשישי בצהריים או לא?

מאת: רוני הכהןברית ובריתה04/05/162153 צפיות
הורים רבים מחפשים אחר מקום לבריתה שיהיה הכי מושלם שאפשר, אבל איך אפשר להתמודד אל מול רשימה כה ארוכה של מקומות ראויים לגמרי שנמצאים במרחק די קצר מן הבית ובהם ניתן לערוך התאספות של כל מי שרצה לברך אתכם למזל טוב וטרם הספיק? קראו הלאה ותדעו את כל מה שצריך למציאת מקום לאירוע המרגש שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica