חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום הולדת מדעי

מאת: S2000ימי הולדת21/07/2011829 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרדיו הומצא ב1873 ע"י ג'ימס קלארק מקסוול, ב-1905 כתב אלברט איינשטיין את תורת היחסות וב1889 הומצאה המכונית. בעקבותיהם ילדים רבים מלאי דמיון היו חולמים גם כן להמציא דברים חדשים. ממכונית מעופפת ועד משחק מחשב מהפכני וכדומה. לכן אין מה להיות מופתע מהאטרקציה החדשה בימי הולדת: יום הולדת מדע, כזה שבו כל הילדים משתתפים ובמקום לשחק במשחק הכיסאות הם יכולים ללמוד איך כיסא בנוי ולצפות באין ספור ניסויים והפתעות.

חגיגה של המצאות

מי המציא את הגפרור? כיצד הומצא הקטר? אם גם אתם שואלים את אותה שאלה כמבוגרים, כמה יהיה נחמד לגלות שהילדים מלמדים אתכם ולא רק אתם אותם. חגיגת יום הולדת אמיתית היא כבר מעבר לסלון עם שתי צלחות פלסטיק וקמח שמסתיר סוכריה. היום הילדים מחפשים משהו חדש, שרואים מקרוב ומרגישים בידיים, חוויה שהיא מעבר למבט על צג המחשב, עם ריחות, צבעים, חומרים שונים ומשונים וחגיגה מדעית לכל החברים. זה יכול להיות מפעיל ליום הולדת שמעשיר אותם בניסויים מפתיעים באוכל, שיקויים חמים וקרים, שלל מקצפים ותוך כדי הכרת חוקים פיסיקליים או שילוב של כל אלה במופע קוסמות מכשף. כמו כן מחולקים פרסים ומתנות לידענים הזאטוטים במשחקי חברה משעשעים.

יום הולדת מדעים

על מנת להקל על ההורים בכל התהליך, מדובר על מסיבות אשר נערכות במתחם חיצוני ממוזג וגדול אשר ערוך לקראת הפעלות יום הולדת מסוג זה. כך שאין צורך להתארגן כל פעם מחדש, במקום קיימת התשתית הנכונה לארח כמות גדולה של ילדים נמרצים עם מבט של עוד בעיניים, יש מתחם מיוחד לכיבוד עשיר ומשמח ואפילו מתחם להורים המלווים עם כיבוד שמיועד למבוגרים. כמו כן הילדים יוכלו לקחת איתם הביתה מזכרת מדעית אשר הם יצרו בעצמם.

יום הולדת מדע

כאשר ילדכם מתלבט מה לעשות ביום ההולדת הבא. הפתיעו אותו אם רעיון ליום הולדת מפתיע בתחום המדע. ניתן למצוא מקום ליום הולדת בגבעתיים, מקום ליום הולדת בתל אביב או ברמת גן, אשר מארגנים ימי הולדת מפתיעים כאלו. פעילות ילדים מתחום המדע כבר רצה לא מעט זמן והוכיחה את עצמה כחוויה בלתי נשכחת לכל הילדים מכל הסוגים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מרכז העשרה ופנאי לילדים - חוגים לילדים, קייטנות, ימי הולדת
כורזין 1 (פינת אלוף שדה) גבעתיים 072-211-55-80

http://s2000.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת S2000

מאת: S2000ימי הולדת25/07/111315 צפיות
לא כולם יכולים לארגן יום הולדת בביתם. אתה אולי זוכר איך נראה הבית לאחר יום ההולדת האחרון של הבן שלך. הסלון היה הפוך ושרידי בלונים מפוצצים על הרצפה, שאריות פיתות עם חומוס ובמבה וכיסאות מפוזרים בכל עבר. אם היית נכנס לבית כך סתם היית וודאי קורא למשטרה. גם השנה יום ההולדת שלו מתקרב. אבל לפני שאתם מכינים את שדה הקרב אולי כדאי לבדוק אופציה נוספת: השכרת מקום ליום הולדת, כך הבית שלכם נשאר נקי והבלגן לא באחריותכם.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181786 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181432 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181765 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181714 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181464 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181507 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181401 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica