חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך לקניית מלגזה – חלק ג

מאת: shinua.comתעשייה06/08/20111222 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר הקודם דיברנו על כך שבעת קניית מלגזה יש להתאים אותה לשטח העבודה הייעודי. אחד ההיבטים החשובים בהקשר זה היא מערכת צידוד מתאימה שיכולה להקל על האחסון בשורות ובחללים צרים יחסית. היבט חשוב נוסף הוא הכשרת המפעיל והחזקת תעודות מתאימות ובתוקף, שכן ללא מפעילים מורשים אין מי שיוכל לתפעל את המכונות בהן השקעתם את מיטב כספיכם.

מערכת צידוד המזלגות- ניצול מרבי של מקום

מערכת צידוד מזלגות היא מערכת הידרואלית  נשלטת, המחוברת למזלגות המותקנים על גבי המלגזה. מערכת זו מאפשרת להזיז את המזלגות הנושאים את המטען ימינה ושמאלה באמצעות ידית הפעלה  וללא צורך בהסעת המלגזה מצד לצד. כאשר מדובר בחלל קטן יחסית שהאחסון בו נעשה בשורות,  מערכת מסוג זה יכולה בהחלט לייעל את העבודה ולנצל את החלל בצורה אופטימאלית. מרבית היצרנים מוכנים להוסיף מערכת כזו תמורת תשלום נוסף, שכן היא אינה מגיעה כסטנדרט במרבית המלגזות. חשוב לציין שמערכת זו מתאימה לכל סוגי המלגזות: מלגזות דיזל וגם מלגזות חשמל. אך מה שווים כל התוספות והשכלולים אם אין מישהו מוסמך שידע להפיק מהם את המיטב?

הסמכת מפעילים – על מה להקפיד?

בישראל, משרד התחבורה דורש שכל מפעיל מלגזה (המסווגת ככלי תעשייתי כבד) יעבור הסמכה וקורס של המשרד על מנת להיחשב כמפעיל מוסמך. מפעיל ללא תעודה של משרד התחבורה אינו נחשב כמפעיל פורמלי והארגון עלול להיקנס ולהיענש כאשר מתבצעת ביקורת. האם אפשר לנוח על זרי הדפנה כאשר למפעיל יש תעודת הסמכה? מפעילי מלגזות חשמל ומלגזות דיזל נדרשים לעבור הכשרות נוספות מלבד קבלת תעודת ההסמכה: הכשרה וריענון שוטפים של  המפעילים מבטיחים שהם ידעו כיצד לתפעל ולתחזק מלגזה, ויגדילו את המודעות לנהלי הבטיחות בעת השימוש בה. כמו כן חשוב לשים לב לכך שהסמכות ותעודות אינן לצמיתות – הן פגות תוקף לאחר תקופה מוגדרת מראש.

חידוש הסמכה ובחינה מחודשת שלה

הסמכת מפעיל תהיה בתוקף לתקופה של 5 שנים בלבד. כדי לחדש את התעודה יש לחתום על מסמכים רפואיים המאשרים את כשירותו של המפעיל להמשיך בעבודה ופירוט מגבלותיו אם יש. בנוסף, מעבר להצהרה הרפואית, יש לבצע קורס ריענון. במידה שיש צורך או בהתאם לבקשתו של המפעיל, יש לבחון את שינוי סוג ההסמכה: בעת מעבר ממלגזה רגילה מבוססת דיזל למלגזות חשמל למשל, יידרש המפעיל לעמוד במבחן עיוני ומעשי המכובד ע"י רשות ההסמכה.

אין ספק כי קניית מלגזה כרוכה בשיקולים רבים והאפשרויות העומדות בפני הקונה מפתות ורבות. הקפדה על התאמה של המלגזה לצורכי העבודה והעסקת מפעילים מוסמכים תייצר שילוב מנצח, שיאפשר לארגון להתנהל בצורה יעילה ולשמור על הבטיחות של עובדיו.

 



תגיות המאמר: מלגזה, מלגזות חשמל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shinua.com

מאת: shinua.comתעשייה05/09/111181 צפיות
מחסן, כפי שכולם יודעים, הוא חלל סגור ומוגבל במקומו, אליו נכנסים עובדים, סחורות ומובילי מטען בכליהם הכבדים. כדי לשמור על בטיחות מרבית, עבודה במחסן מצריכה התארגנות מיוחדת וכללי עבודה ספציפיים עליהם יש להקפיד בעת הפעלת מלגזה.

מאת: shinua.comתעשייה30/05/111246 צפיות
פתרונות השינוע הפכו ממזמן לחלק בלתי נפרד מהעסק והמלגזה בראשן, בתור אמצעי מגוון לשינוע סחורות: משקלים קלים וכבדים, גדלים משתנים, שטח פתוח או מחסן מקורה – בחירת המלגזה המתאימה תלויה בצרכי העסק. אז איך בוחרים מלגזה מתוך מגוון המותגים, הסוגים והמחירים השונים? לאחר שבמאמר הראשון בסדרה סקרנו את צרכי העסק טרם רכישת מלגזה, נתחיל להכיר את סוגי המלגזות העיקריים. הפעם נדבר על אחת הדילמות הנפוצות עמן כל ארגון מתמודד בעת רכישת מלגזה: האם כדאי לרכוש מלגזות חשמל או מלגזות הפועלות על דלק?

מאת: shinua.comתעשייה30/05/111019 צפיות
המלגזות הומצאו לפני קרוב ל 100 שנה, במהלכן הוכנסו שינויים רבים שהגבירו את יעילותן. אך ככל שעוברות השנים, שוק המלגזות מתמלא בסוגים רבים יותר של פתרונות שינוע, ומעלה לא מעט שאלות: מה עדיף, מלגזות דיזל או מלגזות חשמל? אילו צמיגים הם הטובים ביותר? איזה סכום כדאי להשקיע ברכישת מלגזה? על שאלות אלו ועוד ננסה לענות בסדרת המאמרים שלפניכם. כדי להכין את השטח, בחלק הראשון בסדרה נבחן את צרכי הארגון ואת פתרונות השינוע המתאימים להם.

מאת: shinua.comתעשייה13/04/111214 צפיות
עלויות קניית מלגזה חדשה, במיוחד לעסקים קטנים יותר, אינו עניין של מה בכך. כדי לרכוש בכל זאת מלגזה במסגרת תקציב מוגבל, ארגונים מעדיפים פעמים רבות לקנות מלגזות יד שנייה – שגם עושות את העבודה וגם חוסכות בעלויות. כיצד בוחרים מלגזות יד שנייה?

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211205 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211144 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191770 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181812 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181311 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175178 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica